{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.322 visninger | Oprettet:

Seat Ibiza EPC problem {{forumTopicSubject}}

står med et virkelig belastende problem her det er en længere historie med den med masser af problemer.. nu er det min EPC lampe der driller, jeg kan starte den fint, sætter vognen i gear og ruller ca 1 meter.. så popper EPC lampen op.. nå...den køre da.. omkring 500 meter mere, så fucker den helt op, motorlampe tænder og den står bare med forhøjet tomgang.. ikke noget respons på gassen.. vell, læser fejlkoder ud, den sigere en kode 0170. kan så nulstille hele skidtet og prøve igen.. starter igen fint, køre ca 1 meter.. bum... EPC lampe igen.. og det hele gentager sig igen.. samme kode..
Motoren er en 1,0 AUC.. skal siges at det er en motor som er ilagt da bilen er født som 1,4 16v, årg 02.. dette skift skulle være udført på værksted der burde have styr på det.. meeen.. er sku ikke særlig imponeret, noget vildt rod i ledningsnet og dermed en masse problemer med en som jeg har fået løst lidt efter lidt.. bare som om der bliver ved med at være noget.. og står nu med den her som jeg ikke kan få bugt med.. har snart prøvet alt, håber nogen har nogle forslag som jeg måske har overset..

Mvh. Henning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Seat Ibiza EPC problem

Annonce