{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Fejlkode 01165 Throttle body (VW 1.8T) {{forumTopicSubject}}

Jeg skiftede bagklap på vores passat 3b i fredags, hvor min kone var ude og køre i den om aftenen. Hun sagde at anlægget blev ved med at tænde og slukke, blæseren skiftede i styrke og ABS lampen lyste.
Jeg kiggede så på bilen lørdag og der var den løbet tør for strøm.
Fik den startet med startkabler og kørte en tur, hvor jeg kunne konstatere samme fejl.
Igår havde jeg været ude og køre en tur , og da jeg skulle ud og køre igen var den igen død for strøm.
Jeg satte derefter et fuldt opladet batteri på, hvorefter den startede, men ville ikke reagere på speederen.
Hvis jeg ikke holder speederen nede, så går den ud med det samme, men hvis jeg holder den nede så starter den, men svinger mellem 500 og 1200 omdrejninger. Det sker et par gange at jeg kommer op på over 2000 omdrejninger, hvor den så reagerer på speederen, men ikke når den ryger den under de 2000 omdrejninger.
Jeg har fået læst følgende fejlkoder
- 17967 Throttle body valve control part J338 fault in basic settings p1559 (Denne kode er forsvundet igen)
- 01165 Throttle body control module -J338
- 18010 Powe supply (B+) Terminal 30 - low voltage
- 00532 Supply voltage (B+)

Jeg har prøvet at slette koderne, men de kommer igen så snart bilen har været startet.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fejlkode 01165 Throttle body (VW 1.8T)

Annonce