{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.971 visninger | Oprettet:

Tommy T
Tommy T
Tilmeldt:
21. maj 2007
Emner: 6 Svar: 9

Advarselslampe for fejlfunktion lyser periodisk {{forumTopicSubject}}

Jeg har for små 14 dage siden købt en Chevrolet Epica 2,5 aut. fra 2006 (benzin), og den har kørt ganske fint.

Men i går begyndte ’advarselslampen for fejlfunktion’ at lyse. Det er hvad de kalder den i instruktionsbogen. Efter at have holdt stille en halv time, så kørte jeg et par kilometer – lampen lyste stadig. Så var jeg inde og tanke, og da jeg startede bilen igen var lampen slukket. Kørte hjem, hentede nogle ting, kørte hjem igen. Lampen stadig slukket. Lidt efter skulle jeg et par kilometer væk. Lampen lyste ikke på vejen ud, men på hjemvejen tændte den igen. Bilen har hele tiden været driftsvarm. Der er ikke noget at mærke på kørslen; den kører som den hele tiden har gjort. Så det er vel hvad man kalder en periodisk fejl.

Men hvad kan der være galt? Kan det være katalysatoren? Eller bare en eller anden ’lus’ i elektronikken? Bilen har lige fået en ordentlig omgang rustbeskyttelse og det driver ned af den alle vegne – kan det have sneget sig ind i elektronikken og f***ed et eller andet op?

Ved I om man skal til et aut. Chevrolet værksted for at få udlæst fejlkoder, eller kan ”almindelige” værksteder også gøre dette?


Lyser advarselslamperne?
Hvad er det nu lige den advarselslampe betyder? Hvis du ofte tænker det, så kan du med fordel læsere mere om advarselslamper på Tjekbil.
Kommentarer på:  Advarselslampe for fejlfunktion lyser periodisk
Kommentér på:
Advarselslampe for fejlfunktion lyser periodisk

Annonce