{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

T S T
T S T
Følgere: 185 Emner: 28 Svar: 757

Erfaring med OBDeleven Pro {{forumTopicSubject}}

Sad lige og kedede mig og faldt over OBDeleven Pro. Nogen der har kendskab til dette produkt?

Synes næsten det lyder for godt til at være sandt, men er ikke vildt meget inde i tingene.

Håber nogen har erfaring med produktet

Kommentarer på:  Erfaring med OBDeleven Pro
  • #1   i går kl. 14:18 Har du købt?

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 185 Emner: 28 Svar: 757
    #2   i går kl. 14:25 Nej

• #3   i går kl. 15:42 Jeg har en og den virker fint til mit brug.

• #4   i går kl. 15:47 Hvor gammel/nye biler virker de på
    '

• #5   i går kl. 15:57 Det er beskrevet på deres hjemmeside.

• #6   i går kl. 18:34 Jeg er fint tilfreds med min - et minus er dog, at den kun virker til Android, og jeg er iPhone-mand, så jeg har altid en gammel Samsung Galaxy S3 Mini og tilhørende lader med i bilen, hvis jeg skulle få brug for min OBDeleven.

• #7   i går kl. 20:08 Hvad har i fx programmeret med den, og er det til for almindeligt dødelige mennesker at styre?

• #8   i går kl. 20:52 Jeg har fx. programmeret min Audi A4 B6 til selv at låse dørene, når man kører over 15 km/t. Og da mit comfort module skulle udskiftes til et andet, brugt pga. vandskade, omprogrammerede jeg den, så den stod til de samme indstillinger som den originale - jeg skal dog stadig lige hitte ud af at ændre, så den ikke melder fejl pga. uoverensstemmelse mellem stelnumrene, men det skulle også kunne lade sig gøre.

Vil umiddelbart sige, det er relativt nemt, og der er massere af guides på nettet. Desuden gemmer den vist automatisk en kopi af de originale indstillinger eller laver en historik i hvert fald, så man altid kan vende tilbage til fabriksinstillingerne.

Kommentér på:
Erfaring med OBDeleven Pro