{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Speedometer VB
  • #1   9. sep Sikkert venstre forreste ABS-ring der er knækket, eller sensoren der er dårlig. Lyser ABS lampen?

• #3   9. sep #1
    Der er ikke nogen ABS eller andre fejl lamper der lyser

• #5   9. sep Nu når du slår bilen til tænding så kommer abs lampen godt nok frem og så slukker når du startet den ikke?. Nu har du tjekket der ikke er røgen en sikring i motorrummet eller inde i bilen ?

• #6   9. sep Men ellers det kan være en dårlig abs pumpe. Men igen normal vis det er det vil abs og det lyse, og det samme vis det var en abs føler. Men kan se nogen af dem i den årgang har en hastighed sensor på gearkassen, hvor den tager hastigheden til speedometer igennem. Og ikke igennem abs sensor som de også kan. Så tjek stik til den her sensor vis den har den og alle sikringe er ok og ledning stik er ok, så det vel bare og udskiftet den hastighed sensor.

profilbillede
  • #7   9. sep # 4+5
    Det var kun et kort øjeblik nålen gik på 0 og fartpiloten slog fra, så ikke let at finde når det en periodisk.

Fik ikke lige kikket om ABS lyser når jeg sætter tænding på,

Så ingen sikringer sprunget da det hele virker igen,

Takker for billedet, vil kikke om jeg kan finde den hastigheds sensor du henviser til

• #8   9. sep læste for hurtig læste det som det var helt død:-)

• #9   9. sep #8
    Bare helt i orden, takker for dine input alligevel så ved jeg da ca hvor jeg skal kikke

• Claus  R
    Claus R Online Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 42
    #10   11. sep Undskyld ...... Men hvad er en VB ???

Kommentér på:
Speedometer VB

x