{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Bmw E36 320I prob {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.

BMW E36 320I

Jeg har en kammerat, hvorpå der er blevet monteret krom ringe i hans speedometer(det har været adskilt) derefter så i starten gik hans temperatur føler enten helt i top ellers bevægede den sig slet ikke, så kiggede vi på det her hjemme, og 2 af benene i det blå multistik var trykket op mod 2 andre(batteri lampe lyste heller ikke) .

Derefter lyser batterilampe da vi nu har rettet de 2 ben, og temp føleren den gør sig også anderldes - nu går den nemlig "kun" til 3 streg - altså lige før det røde felt, men det gør den ved KOLD MOTOR!, så tænkte jeg "kan det være sikringer" eller "skal sådan noget mon nulstilles" - altså hvis nu den har lavet overgang på noget kunne det jo MULIGVIS være en form for fejlkode(hvad ved jeg) - så nu er mit spørgsmål om nogle af jer andre har prøvet noget lignende?

Og hvad i gjorde ved det?

Tror meget på det er sikringer da centrallåse systemet også begyndte at skabe sig underligt her til sidst - startspærre kunne slå til og fra (blinkede i lamperne) , men centrallåse motorene kørte ikke med, selvom de virkede fint på nøgle og på låsepalen?

MVH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Bmw E36 320I prob

Annonce