Bmw E36 320I prob {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen.
BMW E36 320I
Jeg har en kammerat, hvorpå der er blevet monteret krom ringe i hans speedometer(det har været adskilt) derefter så i starten gik hans temperatur føler enten helt i top ellers bevægede den sig slet ikke, så kiggede vi på det her hjemme, og 2 af benene i det blå multistik var trykket op mod 2 andre(batteri lampe lyste heller ikke) .
Derefter lyser batterilampe da vi nu har rettet de 2 ben, og temp føleren den gør sig også anderldes - nu går den nemlig "kun" til 3 streg - altså lige før det røde felt, men det gør den ved KOLD MOTOR!, så tænkte jeg "kan det være sikringer" eller "skal sådan noget mon nulstilles" - altså hvis nu den har lavet overgang på noget kunne det jo MULIGVIS være en form for fejlkode(hvad ved jeg) - så nu er mit spørgsmål om nogle af jer andre har prøvet noget lignende?
Og hvad i gjorde ved det?
Tror meget på det er sikringer da centrallåse systemet også begyndte at skabe sig underligt her til sidst - startspærre kunne slå til og fra (blinkede i lamperne) , men centrallåse motorene kørte ikke med, selvom de virkede fint på nøgle og på låsepalen?
MVH
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Bmw E36 320I prob