{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

problem med T4 måske styretøj ? {{forumTopicSubject}}

har en T4 2,5TDI og den er nu begyndt med en mærkelig lyd hehe

la mig beskrive hva der er hændt.

kommer kørene ved kolding stor center ind mod bramdrupdam da der kommer en ambulance.. køre selv ind til siden lige efter krydset så de kan komme forbi.. der er egentlig rigtigtligt med plads men tænker jeg er flink og laver ekstra plads så vil lige køre op på kantstenen og ydligere ind til siden.

men så river jeg fandme alufælg og dæk i stykker på den høje granit kantsten. køre med 16"alu og vinterdæk i meget høj profil så troede godt jeg lige kunne liste derop..

jeg skifter så til reservehjul og har kørt med det halvanden måneds tid nu og nu er der begyndt et problem.

det højre dæk som stadig er reservehjulet bliver slidt på ydersiden og det bliver varmt på ydersiden..

samtid med det har den en mislyd som bedst kan beskrives som et dæk der er ved og falde af.. ved ikke hvor mange der har prøvet hvis et hjul ikke er spændt ordentlig kan man høre en klonk lyd og mærke det i styretøjet. det har min nu så

har tjekket styrekugler og bærekugler og styretøj generelt og det fejler ikke noget.

min tanke er så om det er blevet slået ud af sporing men jeg ramte jo ikke ret hårdt.. trillede jo nærmest da jeg ville køre op på kantstenen..

på T4 er der justerbar camber.. kan det være den der er slået ud af kurs ? det er meget træls og køre med og rattet står jo og slår fra side til side når man køre i den

så gode råd modtages gerne

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
problem med T4 måske styretøj ?

Annonce