E36 centrallås problem {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en BMW E36 320 fra 1991 sedan, hvor centrallås systemet pludselig ikke virker ordenligt mere.
Jeg har siden jeg har haft den altid bare brugt nøglen til at åbne bilen med, selve alarmen har ikke virket korrekt = har ikke åbnet/lukket dørene, og selve brikken er godt brugt, så det er ikke altid den virker.
Jeg har så bare slået alarmen fra, og bare brugt nøglen til at åbne/lukke.
Her imorges begyndte den ikke at åbne alle dørene, dvs. den kun åbner førerdøren med nøglen.
Jeg prøvede så med brikken til alarmen, og den åbner så alle dørene, men lukker dem igen efter 2 sek.
Jeg har så læst at der skulle være en boks under gulvtæppet, lige foran føresædet som kunne være skyld i det, dog fandt jeg ingen boks da jeg hev det op.
Så læste jeg at det kunne være ledningerne ved bagagerummet som blev klemt/revet over, og der var nogle stykker hvor isoleringen var i stykker, har så skiftet det stykke ledning, men det ændrede ikke på noget.
Da jeg så kørte hjem fra mine forældre, prøvede jeg efter 10min kørsel at hive i pinden i pasageresiden, der åbnede den alle dørene, og da jeg kom hjem låste jeg den med brikken til alarmen, og alle lukkede helt fint, da jeg så prøvede at låse op, lavede den samme problem med at låse igen efter 2 sek.
Nogen der har forslag til hvad jeg skal kigge efter?
Sikringer er tjekket og ledninger ved bagagerum er tjekket.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
E36 centrallås problem