{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Lidt fra mit arbejde som skibsmontør

Tilbage til Lidt fra mit arbejde som skibsmontør

Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Turboladeren på motoren. Det er min hjelm der ligger i den. Laderen er selvfølgelig skilt ad på dette billed :P billede 1
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Reservestempel hænger klar til udskiftning. billede 2
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Stemplet vi er ved at overhale. 60cm i diameter, og stempelstangen er cirka 250cm lang. Det er fra en krydshovedmotor, og fungerer lidt anderledes end en alm. trunkmotor. Det er forresten også en 2 takter :-) billede 3
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Reserve foring. Cirka 250cm høj og 60cm i boring :-) billede 4
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Igen, Pielstick motor. Denne gang med en mand ved siden af, så man kan sammenligne størrelse. Og nej, han er ikke dværg :P billede 5
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Del af turbolader til pielstick. Lidt svært at få et ordenligt billed af den, så man kan se størrelsen. billede 6
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Topstykke til Pielstick, uden ventiler, vippetøj og noget som helst. Min str. 44 for at sammenligne størrelse :P billede 7
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Vippetøj osv. på et enkelt at toppene på Pielstick motoren. De to store møtrikker med kontramøtrikker ovenpå, er 30mm, så man har lidt at forholde sig til. billede 8
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - En Pielstick P2-5 motor. V18 motor, og der er to styks af disse i skibet. billede 9
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - A2Sea vindmølleskib. Den blå kran er FASTMONTERET på det blå og hvide skib. Syntes det så vildt ud, og troede ikke på det, før jeg hørte at den kan lægges ned :P billede 10
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Topstykker til MVM motoren, små søde nogen :P billede 11
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - MVM motor igen med bunden i vejret. Står på en EU palle, så det er en sød lille motor. 
Dækket af med tape, da den har fået grundmaling :P billede 12
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - MVM motor med bunden i vejret. billede 13
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Plejlstænger rengjort og klargjort. Til en MVM motor. billede 14
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Samme køler igen, det tager satme lang tid :P
Og der er jo så også en bagside. billede 15
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - En ladeluftkøler, hvor ALLE lameller skulle rettes i hånden. Brugte jeg godt to dage på. billede 16
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Og så en cylinder, eller foring som det hedder. Ligger også ovenpå to EU paller, så man kan sammenligne størrelsen. billede 17
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - En ''håndfuld'' ventiler, der passer i samme type topstykke som der var billeder af før. Står på en EU palle. billede 18
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - Et topstykke til en MAK motor, hvor ventiler, startluft, dyse og alt er afmonteret. Billedet snyder lidt, idet hvert enkelt topstykke (monteret med alt) vejer cirka 750 kg, og der er otte styks på en motor af den type. billede 19
Lidt fra mit arbejde som skibsmontør - En del af en turbolader - min fod nedenunder for at vise størrelsen. Ved ikke lige hvilken motor den er til. billede 20
Annonce