{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bmw e30 m20b27/25 renovering+turbo

9.482 visninger | Oprettet:

Billederne vil blive uploaded i kronologisk rækkefølge
og jævnligt opdateret

Tekniske Data:
motorstyring Bosch Motronic 1.3
Motor: M20B25/27
Cylindre: 6 (Række)
Ventiler: 12 (42mm/36mm)
Slagvolumen: 2693cc
Slaglængde/boring: 81mm/84mm
Benzintryk: Justerbart
omdr.føler/sensor fra en 325i fra 90 (ny model føler)

Motor (detaljeret):
Min motor er bygget fra en M20B27 motor.
Med m20b25 top
tændingen er lavet om fra den gamle model hvor der sidder strømfordeler i blokken til den nye model hvor tændingen sidder ved knastakslen
Motoren er samtidig 100% nyrenoveret med:
Nye stempelringe
plejlstangslejer
NDT turbo toppakning
NDT strækbolte
tandrem
remhjul
servorem
ventilatorrem
vippearmsaksler
ny løftere
olietyve
benzinfilter
oliefilter
schrick Skarpe knaster(racerknast)
Planslebet topstykke
osv osv.


stor T03/04 hybrid turbolader A/R Turbine 0.63 og A/R compressor 0.50 rated til 450hk og 600 nm
stor ic L600XH300XB76MM studs dia.78MM
2,5" rørføring
justerbar benzintryksregulator
rustfri turbo/banan manifold
Bov fra nordicturbo
2,93 Eta bagtøj med 40% spær
NDT turbo toppakning + strækbolte



alt er/bliver malet pudset poleret
Hver en del i motoren er blevet vendt ,drejet og kontroleret for slitage og defektheder inden samling
stortset alt i motoren er nyt




267o-ag3rsk0v .
Mand | 94 år | Oprettet: 7. nov 2007


Kommentér på:
Bmw e30 m20b27/25 renovering+turbo
Annonce