4WD projekt.
3.375 visninger
|
Oprettet:
Billeder ligger IKKE i rækkefølge, og dette album bliver opdateret langsomt. Vil du følge med i projektet kan du gøre det her:
www.facebook.com/nissan200sxgtr
Er igang med at montere komplet ATTESA 4WD fra en R32/R33 GTR. Det vil blive fuldt funktionsdygtigt.
Dele der bliver brugt:
Alt lavet by me, dog ikke kadan.
Jesper D. Johansson hjælper med støddæmperne
Komplet z32 bagbro, med R32 GTR diff.
Custom K-sport bagerste dæmpere.
Komplet R33 GTR forhjulsophæng.
Custom K-sport forreste dæmpere.
R32 GTR forbro.
R32 GTR forreste diff.
R32 GTR gearkasse.
R32 GTR ATTESA
Custom R32 GTR ATTESA ledningsnet til s13.
Custom kadan til bagtøj.
Flere billeder og mere info, får sjældent opdateret her:
http://www.facebook.com/#!/Nissan200sxGTR
www.facebook.com/nissan200sxgtr
Er igang med at montere komplet ATTESA 4WD fra en R32/R33 GTR. Det vil blive fuldt funktionsdygtigt.
Dele der bliver brugt:
Alt lavet by me, dog ikke kadan.
Jesper D. Johansson hjælper med støddæmperne
Komplet z32 bagbro, med R32 GTR diff.
Custom K-sport bagerste dæmpere.
Komplet R33 GTR forhjulsophæng.
Custom K-sport forreste dæmpere.
R32 GTR forbro.
R32 GTR forreste diff.
R32 GTR gearkasse.
R32 GTR ATTESA
Custom R32 GTR ATTESA ledningsnet til s13.
Custom kadan til bagtøj.
Flere billeder og mere info, får sjældent opdateret her:
http://www.facebook.com/#!/Nissan200sxGTR

4WD projekt.
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
maj 2006
Følger: 116 Følgere: 111 Biler: 4 Emner: 232 Svar: 1.230
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
maj 2006
Følger: 116 Følgere: 111 Biler: 4 Emner: 232 Svar: 1.230
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
maj 2006
Følger: 116 Følgere: 111 Biler: 4 Emner: 232 Svar: 1.230
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
I morgen regner jeg med motor kommer ud så jeg kan komme igang med den også.
maj 2006
Følger: 116 Følgere: 111 Biler: 4 Emner: 232 Svar: 1.230
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
Den skal køre som en alm skyline med ATTESA styret 4WD, og så med manuelt slå fra hvis nødvendigt. Og den har jo motoren til at trække de ekstra kg. Overvejer også at lade min motorstyring styre 4WD, så kan man selv justere hvordan man vil have det. Men først skal det bare køre.
Syntes det projekt her er mindre end at smide RB motor i, så det skal nok gå. Der er jo ikke noget specielt i en R32 GTR... Men der er ingen der forventer 4wd i en s13.
Planen er plader på bilen i længden. Bliver dyrt, men satme specielt!! Identitetskifte af bilen til en GTST-4 plus støj og forureningstest i sverige. Dog køre den ikke med så mange HK på gaden til den tid. Så den er lovlig på det punkt også. Når den så kommer på bane, bliver der skiftet lidt stumper ud, og så er der heste igen. Og omvendt når jeg er færdig med at køre på bane, skifte stumper så den er lovlig til gade igen.
Nu her er planen at få skyline bagbro og 4wd gearkasse monteret, og få skiftet bundkaret ud med 4wd også. Senere laver jeg trækket ud til forhjulene.
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.031
Jeg savnede baghjulstrækket og en lavere vægt da jeg havde min r32 GT-R men savner rykket fra 4 hjuls trækket nu... måske man skulle have en af hver ,-)
apr 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 18
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
apr 2004
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 108
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
Nogen er helt vilde med det, andre erstatter den bagerste tandstang med noget massiv så det ikke kan dreje
Hvad er fordelen/ulempen ved det ?