{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Peugeot 205 2,4 16v GTI [Tidl. bil] 1994

10.918 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

* Mr. Hi-Speed *
Mand | 48 år | Oprettet: 27. okt 2002


Peugeot 205 2,4 16v GTI

Årgang:
1994
Motor:
2380 ccm, 16V, topstykke fra 1905 ccm Mi16, motorblok fra 406 lavtryksturbo, smedet krumtap og stempler fra en Opel, skrappere indsugningsknast, 309 GTI-16 Grp.A indsprøjtningsdyser, afkortet Mi16 indsugningsmanifold med venturitragte til hvert indsugningsrør, K&N konisk luftfilter,
original 8V motorstyring m. chip fra V.A.E i Slagelse. Grp. N motorophæng. Motor bygget af JA-Racing.
TRANSMISION:
Originalgearkasse, 215mm Sachs kobling, Quaife spærredifferentiale.
Hestekræfter
200 + :O)
Fælge
Sommer: 16" Oz Superturismo i hvide.
Race: 15" Oz Sparco.
Dæk
Sommer: 195/45-16 Toyo T1R
Race: 195/50-15 Toyo R888
Undervogn
Gule Koni støddæmpere, Peugeot Sportline sænkningsfjedre, 4 stemplet Brembo kaliber med 283mm skiver, og stål armeret bremseslanger.
Bilstereo
Bosten højtalere, og en ældre Pioner cd afspiller.
Styling
INTET ud over hvide sideblink, samt sorte lister (Er std røde)
Interiør
Standard del læder, som er med grønne syninger, spiller til bilen.
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
SUPER sjov bil. Bilen vejer 825 kg, og med over 200 hk vil den gerne frem af. Bilen er lavet rigtigt på alle måder, og lavet så den ligner en kedelig std bil. En ULV i fåreklæder

Vil du se flere Peugeot 205 2,4 16v GTI til salg? Andre Peugeot eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Peugeot 205 2,4 16v GTI
Annonce