Peugeot 107 1.0 Comfort Plus 2009
2.295 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 107 1.0 Comfort Plus
Årgang:
2009
Motor:
3 cyl. 1.0 VVT 12v
57i K&N kit (hjalp lidt på det ellers noget sløve træk ved igangsætning)
Km/l svinger mellem 15 og 19
Fremtid:
Koldluftslør i alu eller sådan i stedet for det tynde plastikfis der følger med, og en tragt i enden der passer til koldluftindtaget.
57i K&N kit (hjalp lidt på det ellers noget sløve træk ved igangsætning)
Km/l svinger mellem 15 og 19
Fremtid:
Koldluftslør i alu eller sådan i stedet for det tynde plastikfis der følger med, og en tragt i enden der passer til koldluftindtaget.
Hestekræfter
68Hk fra fabrikken
tror ikke K&N kittet har givet den flere, kun et bedre bundtræk,
93Nm fra fabrikken
tror ikke K&N kittet har givet den flere, kun et bedre bundtræk,
93Nm fra fabrikken
Fælge
Stål (+ tabt en hjulkapsel, så det er med bart stål)
Dæk
std
Undervogn
standard, og bliver desværre ved sådan da jeg ikke kan komme ind over fortorvet og ind i gården hvis den bliver sænket
Bilstereo
Headunit: Pioneer deh-p55bt
Højtalere: JBL GTO 936e
100W RMS | 300W Peak | 50-21000 Hz | 4 Ohm | 90 dB Sens.
Sub: AudioBahn DUB MAG Audio DUB1000
600 Watt RMS | 1200 Watt Peak | 23-500 Hz | 2/8 Ohm (doble svingspole) | 91.1dB Sens.
(Sub'en sidder desværre i et lukket kabinet, og med for lidt L, den har 21 men skal have mellem 26-28L i lukket ;/ )
Forstærker: Xzound QL2000.4
4x500 W Peak / 2x1000 W Peak | 4x100 W RMS ved 4 Ohm | 4x180 W RMS ved 2 Ohm | Frekvensområde: 10-40.000 Hz | 2/3/4 kanals
Der skal min en monoblok til sub så den kan komme til at spille ordenligt, da det ikke er til at indstille sub på den forstærker, det kan stilles nok på 6x9'erne til jeg ikke vil ud og bruge penge på anden forstærker dertil med det samme også, det kommer senere hen.
Skal laves ordenligt når jeg har fået monoblokken og trukket nye + og stel kabler
Højtalere: JBL GTO 936e
100W RMS | 300W Peak | 50-21000 Hz | 4 Ohm | 90 dB Sens.
Sub: AudioBahn DUB MAG Audio DUB1000
600 Watt RMS | 1200 Watt Peak | 23-500 Hz | 2/8 Ohm (doble svingspole) | 91.1dB Sens.
(Sub'en sidder desværre i et lukket kabinet, og med for lidt L, den har 21 men skal have mellem 26-28L i lukket ;/ )
Forstærker: Xzound QL2000.4
4x500 W Peak / 2x1000 W Peak | 4x100 W RMS ved 4 Ohm | 4x180 W RMS ved 2 Ohm | Frekvensområde: 10-40.000 Hz | 2/3/4 kanals
Der skal min en monoblok til sub så den kan komme til at spille ordenligt, da det ikke er til at indstille sub på den forstærker, det kan stilles nok på 6x9'erne til jeg ikke vil ud og bruge penge på anden forstærker dertil med det samme også, det kommer senere hen.
Skal laves ordenligt når jeg har fået monoblokken og trukket nye + og stel kabler
Styling
Vanilie Wunderbaum ;D
men i fremtiden:
sortlakerede alufælge ( kommer på til sommer sæson 2010)
c1 baglygter
91% solfilm i 3 bagerste ruder
35% i 2 forreste
sorte angeleyes forlygter
men i fremtiden:
sortlakerede alufælge ( kommer på til sommer sæson 2010)
c1 baglygter
91% solfilm i 3 bagerste ruder
35% i 2 forreste
sorte angeleyes forlygter
Interiør
std endnu,
Fremtid:
Himlen a-stolper osvl males mørke (samme farve som instrumentbordet), i stedet for den creme/beige farve det har idag, armlæn og låge for "hanskerummet"
(Vil gerne have fjernet omdrejningstælleren og sætte en autogauge i a-stolpen i stedet. )
blåt instrument belysning, og blåt lys i midterkonsol
lakere trimmet omkring speedo, omdr tæller og luftdyser i bilens farve,
Fremtid:
Himlen a-stolper osvl males mørke (samme farve som instrumentbordet), i stedet for den creme/beige farve det har idag, armlæn og låge for "hanskerummet"
(Vil gerne have fjernet omdrejningstælleren og sætte en autogauge i a-stolpen i stedet. )
blåt instrument belysning, og blåt lys i midterkonsol
lakere trimmet omkring speedo, omdr tæller og luftdyser i bilens farve,
Ekstra tilbehør
lille nokia oplader til cigaretstikket,
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Facelift model (09-)
Fin lille bil, og dejligt billig at have mens jeg læser.
men den ryger ud lige så snart jeg kommer ud og tjener lidt flere penge
Puggen er en Toyota i forklædning hvis nogen sku være i tvivl om hvem der har "lavet" bilen, der står Toyota på manifoldskjoldet, benzindekslet sidder i venstre side, du skal vippe ned med viskerkontakten for at skifte hastigheder og op for et visk, og langt lys tændes ved at skubbe armen frem i stedet for at tilbage, Japansk kvalitet i fransk design ;D
---Har mange idéer til bilen, men om hvor meget der bliver til noget inden jeg skiller mig af med den igen om 1,5-3år ved jeg ikke endnu..
----------------------------------
Så fandt jeg også grunden til bilerne kan sælges så billigt, "ekstraudstyr" koster jo en formue 4000kr ekstra hvis jeg ville have en headunit der passede i udskæringen, (en Blaupunkt Puha) 15.000 for aircon (så kan jeg godt rulle vinduerne ned), 1000kr for lågen til hanskerummet, 450 for en "rygepakke" et af de askebægrer der passer i kopholderen og selve cigaret tænderen (eller hvad det hedder) ved chevolet kostede det 50kr for et askebæger da en kammerat ødelagde hans,
Fin lille bil, og dejligt billig at have mens jeg læser.
men den ryger ud lige så snart jeg kommer ud og tjener lidt flere penge
Puggen er en Toyota i forklædning hvis nogen sku være i tvivl om hvem der har "lavet" bilen, der står Toyota på manifoldskjoldet, benzindekslet sidder i venstre side, du skal vippe ned med viskerkontakten for at skifte hastigheder og op for et visk, og langt lys tændes ved at skubbe armen frem i stedet for at tilbage, Japansk kvalitet i fransk design ;D
---Har mange idéer til bilen, men om hvor meget der bliver til noget inden jeg skiller mig af med den igen om 1,5-3år ved jeg ikke endnu..
----------------------------------
Så fandt jeg også grunden til bilerne kan sælges så billigt, "ekstraudstyr" koster jo en formue 4000kr ekstra hvis jeg ville have en headunit der passede i udskæringen, (en Blaupunkt Puha) 15.000 for aircon (så kan jeg godt rulle vinduerne ned), 1000kr for lågen til hanskerummet, 450 for en "rygepakke" et af de askebægrer der passer i kopholderen og selve cigaret tænderen (eller hvad det hedder) ved chevolet kostede det 50kr for et askebæger da en kammerat ødelagde hans,

Peugeot 107 1.0 Comfort Plus
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 7 Emner: 227 Svar: 1.754
hej
Hvordan var det at trække strøm om til forstærkeren? var det bøvlet?
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
enig med Morten L
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 750
Den kan man sq da ikke afvise.. Stram op BG ! Det her holder sq ik..
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 766
fin pug