Opel Kadett E GSI 2.0 16v Champion - Chrome Edition! 1990
22.795 visninger
|
Oprettet:
Opel Kadett E GSI 2.0 16v Champion - Chrome Edition!
Årgang:
1990
Motor:
C20XE 2,0 16V som indeholder:
Portet og planslebet top
Lexmaul indsugning med 64mm gasspjæld originalt dimension, nyt gasspjæld som er "boret" op til 68mm kommer i den nye sæson for bedre og større flow
Mattig bananmanifold (større end original)
Chippet styreboks (dog ikke nuværende!)
Skarpere knaster (kender ikke effekt eller grader)
Simotta luftfilter (midlertidigt)
Nyere og større køler fra en Astra F GSI’er for bedre og større køling
2,5” udstødning hele vejen
Dobbelt afgang ved bagpotten
Beru tændrørskabler (kommer/er beregnet til turbo/c20let for mere/bedre strømgennemgang)
KS700 topstykke
F20 gearkasse
Yderligere er der af krom og alu dele:
Lexmaul indsugning
Tårnstiver
Kølerafdækning
Oliedæksel
Tændrørsdæksel
Ventildæksel
Luftfilterrør (nyt kommer i rustfri eller højglanspoleret)
Tændspoleholder
Manifoldsafdækning i almindelig størrelse til en c20xe motor
Alle skruer ved både ventildæksel og tændrørsdæksel er blevet slebet og poleret op så de sådan som nogenlunde matcher resten ;)
And more to come later ;)
Fremtid:
Blå Sparco slanger fra Roose Motorsport (er købt)
Chrome eller højglanspoleret battericover
Stort/større K&N luftfilter da det andet var rimelig gammelt og knap så stort og havde tjent sin pligt
Benzin regulator fra en Kadett GSI c20let motor på minimum 3 bar
På en god dag går min Champion 5 km/l på motorvejen eller blandet eller hård kørsel og har aldrig kunnet få den over 10,8 km/l ved pæn kørsel…
Komplet renovering af min 16v motor da en tidligere mekaniker glemte at stramme en bolt med trykluft efter et tandremsskift hvilket resulterede i:
Ingen kompression, himlet topstykke, 16 bøjede ventiler, mistet forbindelse til gearkassen og sikkert noget mere som jeg ikke lige kan huske i skrivende stund...
Så kom der nyt topstykke (Coscast topstykke), ventiler, stempelringe, stempler osv osv, og vi fik den i gang og så røg generatorremmen op i tandremmen og ødelagde hele den nyrenoverede motor som også satte sig og bukkede endnu 16 ventiler og splittede det hele af mere eller mindre, så vi måtte i gang igen
Så nu er der nyt KS700 topstykke, 16 nye ventiler, nye stempelringe, strækbolte, lejer, stempler, pakninger/slibesæt, tandrem (den 4. tandrem på under 10.000 km!!!), generatorrem, knaster, knasthjul, oliefilter, benzinpumpe fra c20xe'er, tomgangsregulator, vandpumpe/termostat osv osv...
Mekanikeren kender intet til det og sagde som forsvar at sådan en bolt ville skrue sig løs før eller siden - tak!
Video af første opstart kan ses her:
http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=44315
Portet og planslebet top
Lexmaul indsugning med 64mm gasspjæld originalt dimension, nyt gasspjæld som er "boret" op til 68mm kommer i den nye sæson for bedre og større flow
Mattig bananmanifold (større end original)
Chippet styreboks (dog ikke nuværende!)
Skarpere knaster (kender ikke effekt eller grader)
Simotta luftfilter (midlertidigt)
Nyere og større køler fra en Astra F GSI’er for bedre og større køling
2,5” udstødning hele vejen
Dobbelt afgang ved bagpotten
Beru tændrørskabler (kommer/er beregnet til turbo/c20let for mere/bedre strømgennemgang)
KS700 topstykke
F20 gearkasse
Yderligere er der af krom og alu dele:
Lexmaul indsugning
Tårnstiver
Kølerafdækning
Oliedæksel
Tændrørsdæksel
Ventildæksel
Luftfilterrør (nyt kommer i rustfri eller højglanspoleret)
Tændspoleholder
Manifoldsafdækning i almindelig størrelse til en c20xe motor
Alle skruer ved både ventildæksel og tændrørsdæksel er blevet slebet og poleret op så de sådan som nogenlunde matcher resten ;)
And more to come later ;)
Fremtid:
Blå Sparco slanger fra Roose Motorsport (er købt)
Chrome eller højglanspoleret battericover
Stort/større K&N luftfilter da det andet var rimelig gammelt og knap så stort og havde tjent sin pligt
Benzin regulator fra en Kadett GSI c20let motor på minimum 3 bar
På en god dag går min Champion 5 km/l på motorvejen eller blandet eller hård kørsel og har aldrig kunnet få den over 10,8 km/l ved pæn kørsel…
Komplet renovering af min 16v motor da en tidligere mekaniker glemte at stramme en bolt med trykluft efter et tandremsskift hvilket resulterede i:
Ingen kompression, himlet topstykke, 16 bøjede ventiler, mistet forbindelse til gearkassen og sikkert noget mere som jeg ikke lige kan huske i skrivende stund...
Så kom der nyt topstykke (Coscast topstykke), ventiler, stempelringe, stempler osv osv, og vi fik den i gang og så røg generatorremmen op i tandremmen og ødelagde hele den nyrenoverede motor som også satte sig og bukkede endnu 16 ventiler og splittede det hele af mere eller mindre, så vi måtte i gang igen
Så nu er der nyt KS700 topstykke, 16 nye ventiler, nye stempelringe, strækbolte, lejer, stempler, pakninger/slibesæt, tandrem (den 4. tandrem på under 10.000 km!!!), generatorrem, knaster, knasthjul, oliefilter, benzinpumpe fra c20xe'er, tomgangsregulator, vandpumpe/termostat osv osv...
Mekanikeren kender intet til det og sagde som forsvar at sådan en bolt ville skrue sig løs før eller siden - tak!
Video af første opstart kan ses her:
http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=44315
Hestekræfter
- Standard trim for en Kadett GSI 2.0 16v Champion (C20xe)
HK 150 NM 196
- Semi race trim (nuværende)
166,8 hk ved 6405 Rpm
og 195,1 nm ved 5543 Rpm
Tid på felt 14,9 sek
Målt ved Wolf 3D til træf med Jysk Autoudstyr Viborg og RaceTeamViborg den 12. Maj
Kørte på 95 blyfri og 10w 30 Castrol olie
Hestene/momentet blev hevet ud af min c20xe motor med Lexmaul indsugning, Mattig bananskrald og skarpe knaster samt topstykke der er planet og portet, sådan noget som chippen var ikke sat i da jeg kørte med standard boks og standard benzintryk, ingen former for oliekøling som mange c20xe motorer ellers kører med (kommer muligvis i den nye sæson) og så var der ellers to pakninger ved gasspjældet og indsugningen som var så godt som færdige som er forklaringen til det mistede moment...
Mit mål er 280+ ;)
HK 150 NM 196
- Semi race trim (nuværende)
166,8 hk ved 6405 Rpm
og 195,1 nm ved 5543 Rpm
Tid på felt 14,9 sek
Målt ved Wolf 3D til træf med Jysk Autoudstyr Viborg og RaceTeamViborg den 12. Maj
Kørte på 95 blyfri og 10w 30 Castrol olie
Hestene/momentet blev hevet ud af min c20xe motor med Lexmaul indsugning, Mattig bananskrald og skarpe knaster samt topstykke der er planet og portet, sådan noget som chippen var ikke sat i da jeg kørte med standard boks og standard benzintryk, ingen former for oliekøling som mange c20xe motorer ellers kører med (kommer muligvis i den nye sæson) og så var der ellers to pakninger ved gasspjældet og indsugningen som var så godt som færdige som er forklaringen til det mistede moment...
Mit mål er 280+ ;)
Fælge
17" MTS Fælge med blank poleret kant
Nye fælge er købt hjem, første sæt var for brede til bagskærmen, som ellers er rullet en anelse, så blev nød til at købe endnu et sæt som kommer på til næste år.....
Nye fælge er købt hjem, første sæt var for brede til bagskærmen, som ellers er rullet en anelse, så blev nød til at købe endnu et sæt som kommer på til næste år.....
Dæk
205/40-17” både for og bag af mærket Viking
Nye og bedre kommer til næste år.....
Nye og bedre kommer til næste år.....
Undervogn
Sænket 80/60 mm
Tårnstiver i bag.
Skivebremser i for og bag (standard 256mm bremser)
Røde bremsecalibre hele vejen rundt, får dog en ny lak i enten samme farve eller i samme farve som bilen...
Ny gevindundervogn kommer næste år med TÛV godkendelse...
Tårnstiver i bag.
Skivebremser i for og bag (standard 256mm bremser)
Røde bremsecalibre hele vejen rundt, får dog en ny lak i enten samme farve eller i samme farve som bilen...
Ny gevindundervogn kommer næste år med TÛV godkendelse...
Bilstereo
Hele mit bilstereosæt består af:
- Sony CD afspiller med aftagelig front samt med D-Bass indstillinger (fire forskellige funktioner der bestemmer hvor hårdt bassen skal slå), dog af ældre dato, men simpel og nem at have med at gøre og en jeg har haft siden min første Kadett - en jeg virkelig holder af!
- Et sæt 6x9 JBL! T545 højtalere i hattehylden
- 2 stk. JBL! GTO504 4 kanals 280 watt forstærker
- Baskasse bestående af 2x10” JBL! basser med en effekt på xxx watt
- I bagklappen er der to 6,5’ere JBL! højtalere med skruefunktion så lyden kan rettes hvorhen det ønskes.
Plasticcoveret til bagklappen er overbetrukket med sort filt så det ser lidt mere clean ud end det sorte plastic som normalt sidder der
- 2 stk JBL! 4” højtalere helt i fronten ved forruden i hver sin side
- Et stk blæser fra en stationær computer af mærket Xion til mine to forstærkere som ligger over reservehjulskassen/helt i bunden så den får frisk luft så der ikke opstår ”varmluft” så det får modsatte effekt da det er en ulempe ved JBL!’s forstærkere
- 22mm MDF plader til opbygning af mit anlæg samt det hele er ombetrukket i sort filt, og lågerne i siderne (så jeg kan komme til baglygterne/pærerne) er ombetrukket i hvid filt med tilhørende hængsler samt håndtag
- Hver dørside består af 5,25 og 4” JBL! Højtalere, dørsiderne er speciallavet til netop dette brug
Nåede aldrig at få det i, det skal bygges om igen til næste år da jeg ikke er helt tilfreds endnu...
STJÅLET!! :(
- Sony CD afspiller med aftagelig front samt med D-Bass indstillinger (fire forskellige funktioner der bestemmer hvor hårdt bassen skal slå), dog af ældre dato, men simpel og nem at have med at gøre og en jeg har haft siden min første Kadett - en jeg virkelig holder af!
- Et sæt 6x9 JBL! T545 højtalere i hattehylden
- 2 stk. JBL! GTO504 4 kanals 280 watt forstærker
- Baskasse bestående af 2x10” JBL! basser med en effekt på xxx watt
- I bagklappen er der to 6,5’ere JBL! højtalere med skruefunktion så lyden kan rettes hvorhen det ønskes.
Plasticcoveret til bagklappen er overbetrukket med sort filt så det ser lidt mere clean ud end det sorte plastic som normalt sidder der
- 2 stk JBL! 4” højtalere helt i fronten ved forruden i hver sin side
- Et stk blæser fra en stationær computer af mærket Xion til mine to forstærkere som ligger over reservehjulskassen/helt i bunden så den får frisk luft så der ikke opstår ”varmluft” så det får modsatte effekt da det er en ulempe ved JBL!’s forstærkere
- 22mm MDF plader til opbygning af mit anlæg samt det hele er ombetrukket i sort filt, og lågerne i siderne (så jeg kan komme til baglygterne/pærerne) er ombetrukket i hvid filt med tilhørende hængsler samt håndtag
- Hver dørside består af 5,25 og 4” JBL! Højtalere, dørsiderne er speciallavet til netop dette brug
Nåede aldrig at få det i, det skal bygges om igen til næste år da jeg ikke er helt tilfreds endnu...
STJÅLET!! :(
Styling
- Brede/rullet bagskærme
- Bonrath Centervisker
- GSI Frontskørt
- Bagskørt med underlæbe indspartlet
- Lyse blinklys på hver sin sideskærm (evt. fra en Citroën C5)
- Tonede forblink
- Mørke forlygter (de ægte af slagsen!)
- Irmscher baglygter (De ægte!)
- Dørhåndtag samt alle låse fjernet og udspartlet
- Doorpopper
- Badboy motorhjelm
- Emblemfri grill
- ALLE Opel mærker fjernet
- Chrom Tankdæksel
- Alle lister er fjernet (undtagen ved taget) og spartlet ud så den cleane stil stadig er der.
- Clean bagklap med tilhørende GSI spoile samt tagspoile og med bagrudevisker
- Blålig/hvid strip med dioder som nummerpladelys på bagskørten
- Tre bagerste ruder tonet
Fremtid:
- Tonede ruder hele vejen rundt, alle 6 ruder!
- De bagerste knaldsorte som muligt, røgfarvet i de forreste sideruder, samt forruden lettere røgfarvet
- M3 sideskørter (bliver erstattet, er købt hjem fra Fyn af...)
- Kadett GSI front med Rieger frontunderlæbe
- Astra GSI tagspoile
- Tågelygten bagtil i samme farve som baglygterne, det er blær, kan skaffes hjem fra Tyskland til ingen penge!
- Bonrath Centervisker
- GSI Frontskørt
- Bagskørt med underlæbe indspartlet
- Lyse blinklys på hver sin sideskærm (evt. fra en Citroën C5)
- Tonede forblink
- Mørke forlygter (de ægte af slagsen!)
- Irmscher baglygter (De ægte!)
- Dørhåndtag samt alle låse fjernet og udspartlet
- Doorpopper
- Badboy motorhjelm
- Emblemfri grill
- ALLE Opel mærker fjernet
- Chrom Tankdæksel
- Alle lister er fjernet (undtagen ved taget) og spartlet ud så den cleane stil stadig er der.
- Clean bagklap med tilhørende GSI spoile samt tagspoile og med bagrudevisker
- Blålig/hvid strip med dioder som nummerpladelys på bagskørten
- Tre bagerste ruder tonet
Fremtid:
- Tonede ruder hele vejen rundt, alle 6 ruder!
- De bagerste knaldsorte som muligt, røgfarvet i de forreste sideruder, samt forruden lettere røgfarvet
- M3 sideskørter (bliver erstattet, er købt hjem fra Fyn af...)
- Kadett GSI front med Rieger frontunderlæbe
- Astra GSI tagspoile
- Tågelygten bagtil i samme farve som baglygterne, det er blær, kan skaffes hjem fra Tyskland til ingen penge!
Interiør
Originalt Kadett GSI Champion interiør:
- Komplet læderstue bestående af:
Komplet og ægte/original Recaro Connelly Champion læderkabine med:
To forsæder med højde og ryg justering samt sort plastic covers til understellet
Dørsider med lommer og armlæn
Splitbagsæder (60/40) med 4 sorte plastic covers til bagsædebeslagene
Dørsider i bag
- Sædevarme i forsæderne (kun i Champion model)
- El ruder
- Servostyring
- Soltag
- Boardcomputer
- LCD digital speedometer (den gamle model og ægte model)
- Original GSI 16v læderrat
- Højdejustering af selen i passager og førersiden
- Højdejustering af forlygter
- Justering af belysningen af LCD displayet
- Foret handskerum
Eftermonteret interiør dele i min tid som ejer:
- Specialsyede sorte bundmåtter med GSI blå skrift samt blå kant (fra Tyskland, fire styks)
- Mørkt/sort gulvtæppe som er blevet skiftet i stedet for det grålige tæppe som sad deri da det var ødelagt desværre
- Chrome dørpins i dørsiderne
- 6 blå LED strips i kabinen, to under hvert (for)sæde og en over fødderne i begge sider under instrumentbordet
- Blåt lys i midterkonsollen
Tidligere ejer(e) som har skiftet interiør dele
- Daewoo (den brasilianske model af en Kadett) Instrumentbord samt midterkonsol og håndbremse konsol
- Alupedaler
Fremtid:
Sort/hvid læder gearstangsmanchet med GSI logoet indsyet ( fra England)
Armlæn med adapter tilpasset Kadett GSI (fra Holland)
Blå dioder i mit LCD speedometer
- Komplet læderstue bestående af:
Komplet og ægte/original Recaro Connelly Champion læderkabine med:
To forsæder med højde og ryg justering samt sort plastic covers til understellet
Dørsider med lommer og armlæn
Splitbagsæder (60/40) med 4 sorte plastic covers til bagsædebeslagene
Dørsider i bag
- Sædevarme i forsæderne (kun i Champion model)
- El ruder
- Servostyring
- Soltag
- Boardcomputer
- LCD digital speedometer (den gamle model og ægte model)
- Original GSI 16v læderrat
- Højdejustering af selen i passager og førersiden
- Højdejustering af forlygter
- Justering af belysningen af LCD displayet
- Foret handskerum
Eftermonteret interiør dele i min tid som ejer:
- Specialsyede sorte bundmåtter med GSI blå skrift samt blå kant (fra Tyskland, fire styks)
- Mørkt/sort gulvtæppe som er blevet skiftet i stedet for det grålige tæppe som sad deri da det var ødelagt desværre
- Chrome dørpins i dørsiderne
- 6 blå LED strips i kabinen, to under hvert (for)sæde og en over fødderne i begge sider under instrumentbordet
- Blåt lys i midterkonsollen
Tidligere ejer(e) som har skiftet interiør dele
- Daewoo (den brasilianske model af en Kadett) Instrumentbord samt midterkonsol og håndbremse konsol
- Alupedaler
Fremtid:
Sort/hvid læder gearstangsmanchet med GSI logoet indsyet ( fra England)
Armlæn med adapter tilpasset Kadett GSI (fra Holland)
Blå dioder i mit LCD speedometer
Ekstra tilbehør
Garmin Nüvi GPS
Shownummerplader med teksten fra Sverige: GSI 16V (ses på billederne)
Shownummerplader med teksten fra Sverige: GSI 16V (ses på billederne)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Dette er en ægte 2.0 16v’er Champion med alt i udstyr som man kunne tænke sig i 1990 til en Kadett, deraf navnet Kadett GSI Champion
Kører ekstremt godt, bliver absolut ikke min sidste 2.0 16v’er!
Udelukkende sommerbil sammen med min grå 16v'er!
Det hele startede med at min første Kadett blev totalskadet (http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=140226) - solgte en masse dele fra den, og den her unge fyr fra lokalområdet spurgte om han kunne hente mit chrome tankdæksel, og den her unge fyr ved navn Mike kom kørende i den her 16v’er Champion som jeg faldt for første gang jeg så den.
Den kom så sidenhen til salg en del måneder senere og jeg kunne ikke modstå chancen for at få denne unikke vogn da jeg vidste hvordan den er lavet op og med et godt og dejligt håndværk samt finish - så fandt pengene og så var det min - så nu har jeg fået mit tankdæksel igen hehe
Fremtid:
Alarm/centrallås med fjernstart/startspærre og diverse tilbehør samt tilkaldelse af G4S/Falck
Nye dele i min tid som ejer:
To nye fordæk
Højre forhjulsleje
Tandrem
Føler til LCD speedometer på gearkasssen
Komplet renovering af motor (kan læses under motor delen)
Tidligere ejere:
Mike Zyres:
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=24436
michael G
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=61836
Michael A:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/18315-opel_kadett_16v_solgt
Grunden til den bliver kaldt "The Curse 2" kan til dels læses under motor delen (mekanikeren der ikke strammede en bolt med trykluft så min motor eksplodere i Skalborg og han intet kendte til det, og så fordi bilen har splittede to motorer af (jeg har splittet en, tidligere ejer 1), 4 tandremme på under 10.000 km, (tidligere ejer 1, mig 2 stks og mekaniker 1), 32 ventiler, flere generatorremme, 1 blok + topstykke, så det har været en dyr omgang, men igen, har man ikke råd til en bette renovering i ny og næ skal man ikke have bil overhovedet ;)
Billeder fra diverse træf i 2011:
http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?page=2&albumid=84894#comments (sidste billede)
http://raceteamthy.dk/galleri-0038.html
Billeder/Videoer af bilen fra diverse træf 2012:
http://raceteamthy.dk/galleri-0048.html
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.403438276342503.102408.255080177844981&type=3
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=93070
https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.432286933457637.107406.255080177844981&type=1
http://www.dk-event.dk/?p=37
http://bilmesser.dk/afholdte.php?id=134
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=93553
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=93656
Pladerne er afmeldt på den og skal igennem en lettere renovering diverse steder der ikke er passet godt nok på den, plus alle de sjove stylings og tunings dele kommer på, hvorefter den skal synes og på plader/gaden igen, skal gerne ske inden et par måneder så den er helt træf klar med skørter, lakering, fuldendt tema i både motorrum, anlæg/ICE og interiør mæssigt så den står helt snurre lige, følg med under min profil og glæd jer, jeg gør!! :)
Der er lagt meget arbejde i den bil, brugt sindsygt mange timer og energi på selve bilen, studere om den på nettet, snakket med rigtig mange Kadett GSI/C20xe experter om fx ydelse, idéer, hentet dele rundt omkring i landet, bestilt rigtig mange dele i udlandet, alt i alt for at få den bil jeg har drømt om, og jeg skal nok få det til at lykkes! :)
- Sune, RaceTeamViborg - Striben Aalborg
Kører ekstremt godt, bliver absolut ikke min sidste 2.0 16v’er!
Udelukkende sommerbil sammen med min grå 16v'er!
Det hele startede med at min første Kadett blev totalskadet (http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=140226) - solgte en masse dele fra den, og den her unge fyr fra lokalområdet spurgte om han kunne hente mit chrome tankdæksel, og den her unge fyr ved navn Mike kom kørende i den her 16v’er Champion som jeg faldt for første gang jeg så den.
Den kom så sidenhen til salg en del måneder senere og jeg kunne ikke modstå chancen for at få denne unikke vogn da jeg vidste hvordan den er lavet op og med et godt og dejligt håndværk samt finish - så fandt pengene og så var det min - så nu har jeg fået mit tankdæksel igen hehe
Fremtid:
Alarm/centrallås med fjernstart/startspærre og diverse tilbehør samt tilkaldelse af G4S/Falck
Nye dele i min tid som ejer:
To nye fordæk
Højre forhjulsleje
Tandrem
Føler til LCD speedometer på gearkasssen
Komplet renovering af motor (kan læses under motor delen)
Tidligere ejere:
Mike Zyres:
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=24436
michael G
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=61836
Michael A:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/18315-opel_kadett_16v_solgt
Grunden til den bliver kaldt "The Curse 2" kan til dels læses under motor delen (mekanikeren der ikke strammede en bolt med trykluft så min motor eksplodere i Skalborg og han intet kendte til det, og så fordi bilen har splittede to motorer af (jeg har splittet en, tidligere ejer 1), 4 tandremme på under 10.000 km, (tidligere ejer 1, mig 2 stks og mekaniker 1), 32 ventiler, flere generatorremme, 1 blok + topstykke, så det har været en dyr omgang, men igen, har man ikke råd til en bette renovering i ny og næ skal man ikke have bil overhovedet ;)
Billeder fra diverse træf i 2011:
http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?page=2&albumid=84894#comments (sidste billede)
http://raceteamthy.dk/galleri-0038.html
Billeder/Videoer af bilen fra diverse træf 2012:
http://raceteamthy.dk/galleri-0048.html
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.403438276342503.102408.255080177844981&type=3
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=93070
https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.432286933457637.107406.255080177844981&type=1
http://www.dk-event.dk/?p=37
http://bilmesser.dk/afholdte.php?id=134
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=93553
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=93656
Pladerne er afmeldt på den og skal igennem en lettere renovering diverse steder der ikke er passet godt nok på den, plus alle de sjove stylings og tunings dele kommer på, hvorefter den skal synes og på plader/gaden igen, skal gerne ske inden et par måneder så den er helt træf klar med skørter, lakering, fuldendt tema i både motorrum, anlæg/ICE og interiør mæssigt så den står helt snurre lige, følg med under min profil og glæd jer, jeg gør!! :)
Der er lagt meget arbejde i den bil, brugt sindsygt mange timer og energi på selve bilen, studere om den på nettet, snakket med rigtig mange Kadett GSI/C20xe experter om fx ydelse, idéer, hentet dele rundt omkring i landet, bestilt rigtig mange dele i udlandet, alt i alt for at få den bil jeg har drømt om, og jeg skal nok få det til at lykkes! :)
- Sune, RaceTeamViborg - Striben Aalborg
Vil du se flere Opel Kadett E GSI 2.0 16v Champion - Chrome Edition! til salg? Andre Opel eller bare andre brugte biler?
Opel Kadett E GSI 2.0 16v Champion - Chrome Edition!
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 1
Fed gsi'er dem ser man desværre ikke så ofte længere..
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
Jamen Tigra'en kommer først ud næste år da pladearbejdet tog sin tid... Den er blevet renoveret for 90 timers pladearbejde. Så skal den til maler næste måned og så går motorrenoveringen igang. Da pladerne skal af i oktober synes jeg lige så godt jeg kan vente til næste år, så den bare står 100% som jeg vil ha den!
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 13 Svar: 40
mar 2004
Følger: 268 Følgere: 257 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 1.013
http://www.bilgalleri.dk/galleri/172520-opel_kadett_gsi_16v_rally
jan 2010
Følger: 46 Følgere: 1086 Biler: 18 Emner: 90 Svar: 814
dec 2011
Følger: 15 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 1 Svar: 5
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
apr 2006
Følger: 127 Følgere: 133 Biler: 10 Emner: 6 Svar: 99
jaa du kan jo bare skrive på mobilen
okt 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4
rigtigt flot bil! god tekst
jul 2009
Følger: 101 Følgere: 117 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 264
hehe mange tak ja hun er nu frisk nok, men lidt flere heste skader bestemt ikke (; Også rigtig flot kadett du har! den motor kunne jeg godt bruge høj er sendt retur d:
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 31
Den er da mega fed den Kadett der x-høj givet
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 2 Svar: 2
fed bil du har jeg glæder mig til jeg for råd til at om laking
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Jamen du siger bare til prinsesse
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Jeg kender et meget bedere sted en havnene Du siger bare til så skal jeg nok tage med og drikke en øl
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Mange tak prinsesse Hvornår ser vi din fine bimmer her inde??
mar 2004
Følger: 104 Følgere: 104 Biler: 17 Emner: 91 Svar: 500
Mange tak =) Ja jeg kommer jo lidt rundt omkring i min... Fint Calibra projekt du selv har gang i...
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 169
Det kan vi godt sige send lige et par MMS til mig ikke
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 169
Smid en mms så kigger vi på det, hvad regner du med af pris da ?
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 169
Jo selfølgelig skal jeg det min ven du siger bare til
apr 2007
Følger: 166 Følgere: 160 Biler: 26 Emner: 38 Svar: 190
Du er ihvertfald velkommen, og tag endeligt et par kammerater med
apr 2007
Følger: 166 Følgere: 160 Biler: 26 Emner: 38 Svar: 190
Det vil jeg da gøre så og du er skam også velkommen i Rabders den 26 hvis det er? :)...
apr 2007
Følger: 166 Følgere: 160 Biler: 26 Emner: 38 Svar: 190
Sweetness! Mener jeg har set den deroppe i Viborg til et træf
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 145
så lige du havde fået rullet den gamle kadett, men må da indrømme at det var da et skuffende resultat? :S havde troet at den havde nogen flere heste og nm taget i betragtning af hvad der er gjort ved den
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 12
Tak for din kommentar.
Din opel er også rigtig fin
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 511
riget fin Kadett du har der du har da li fåde eh høj for den og så i blå
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Hop ind på raceteamthy.dk der er lidt billeder af kadetten fra viborg
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
DuSå rykket mester
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
Heee
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Ja det sku da enlig rigtigt!!! Må da hellere få købt mig en røvfuld
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
Nice nok , har en x der bor i aars, det kan være du kender ham.. han hedder Ronald ??
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
Kig lige min gamle swift, kom.til at ligge svaret til dig derinde
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
okay ja så det nok din jeg har set, bor selv i lindholm, nørresundby
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
Tak.. jaa det var den tid.. desværre var den slet ikk gennemført af tidl ejer. Og jeg solgte den efter et år.. den var simpelthen så gennem kneppet du fik li en høj , fiin bil
mar 2010
Følger: 120 Følgere: 117 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 311
Argh - Det tror jeg ikke, kan være jeg har snakket om at lave det på den, og det er bestemt ikke utænkeligt, at jeg gør det - om ikke 250.
feb 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 6 Svar: 31
Rigtig lækker kadett høj er givet
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 15 Biler: 12 Emner: 45 Svar: 291
igen en lækker kadett , kan rigtig godt li farven og motorrum
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 22
hey, smed en høj til dig. mega fin vogn.. der er bare noget med de gamle kadetter! har selv haft en engang. det er ik for sjovt at man siger det er en raket på hjul, for det er det..
aug 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 4
Ja bare der står Opel kadett så jeg solgt, rigtig flot kadett
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 8 Emner: 42 Svar: 63
Den er godt nok også fin din opel der er igsng med at lave en corsa b v6 nu her der kommer lidt billeder op løbede
dec 2011
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Svar: 4
Tak for kommetaren på min Astra F..
Tjekkede også lige dine opelvogne.. de er jo alle sammen sprøde.. Smed lige en høj på din Champion 2..
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.313
Og i lige måde...godt nok langt imellem man ser så flot holdt en kadett
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
mangler lidt billeder indendøres og af bagagerummet med højtaler og det ... men fin bil Høj her fra....
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 7
lige en høj herfra evt kik forbi mine biler
mar 2005
Følger: 116 Følgere: 112 Biler: 2 Emner: 139 Svar: 2.003
Jeg har da vidst aldrig fået kommenteret på den nye Champion, tillykke med vognen, selvom det er noget tid siden. Den ser sgu godt ud i de kongeblå farve. Den mangler lige Rieger underlæben foran så den sgu helt i skabet den kadett:) Skulle vi se om vi kunne få holdt et Kadett-møde nu i år 2012 ? hehe
Hilsen Casper
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 2
smider lige en høj
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Rart at se en flot Kadett. De er ved at være sjældne.
sep 2005
Følger: 83 Følgere: 89 Biler: 4 Emner: 106 Svar: 464
Skal vi snart have taget nogen billeder sammen
maj 2010
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 9 Emner: 15 Svar: 87
Hahah ja!
Det nye år bringer en masse godt med sig!
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 999
Dejligt og se der en der er lige så pjattet med det som en selv:)
Især flot motorrum:)
maj 2010
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 9 Emner: 15 Svar: 87
Jeg siger mange tak!
Bliver godt til marts hvor bilen er lavet "færdig" så der kan komme nogle ordenlige billeder ind.
- Er meget imponeret over dine fine Kadett'er !
jul 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 166
hehe. jeps, der blev den vist også rodet godt igennem, men det kostede kun en bøde på 500 for horn
jul 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 166
du ser også ud til at komme fra den rigtige ende af landet
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Jamen du må jo sige til hvis du skal ha lavet et ordentligt rustfri udst til den/dem mester.. har en kammerat der er rigtig dygtig! Og kan måske godt lokke ham til og lave et til dig for et beskedent beløb
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.216
ahhh Hardyskiven, den har jeg også rykket i smadder :P..
men ja en e34 er bare lækker indenvendig.. du må købe min til næste år
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.216
Nåå okay,
- altså kan kun anbefale en E30er hold kæft det er bare vogn.
E34 er mere en flyder, det ikke rigtigt en ræser
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.216
hehe ja er ved at få noget skrammel samlet sammen. men kan se jeg ikke er den eneste!
men Rigtig flot kadyt :)! du skal da lige ha smidt den orginale læbe på foran
jul 2010
Følger: 22 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 38
fee' kadett E !
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 88 Svar: 480
smed da lige en høj igen
nov 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 11
Skide flot Kadett du har dig, er vild med bagenden, den ser modbydeligt godt ud ;)! Bl.a. med nogle af det fedeste 5 egers fælge overhovedet, og en super tekst tilmed !
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.534
ja det er der da nok os.. ville os ha været ned på havnen og skyde lidt billeder, der er mange der gør det dernede.. men det sjoveste er jo at finde et fedt sted og samtidig et sted hvor alle andre ikke os har taget deres billeder! :b
mar 2007
Følger: 101 Følgere: 91 Biler: 24 Emner: 153 Svar: 945
mange tak for den fine kommentar høj er givet på den fine kadett
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.534
joo det.. det jo lige før man sku en tur til AA bare for og tag billeder! :b hehe..
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.534
du har alligevel haft nogen kadett´er! :b hehe.. fedt sted du har taget de billeder af den grå..
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Mener du så lørdag Jeg er frisk hehe..
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5
højeste point for en udførlig præsentation
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Med dig Den kan jo classik forsikres sådan en
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 72
HØJ, for den fine kadett
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Hvorfor ikke bare slå dem begge sammen og få dig en kadett c c20let
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 240 Svar: 1.510
LCD digital speedometer (den gamle model og ægte model)
hvad mener du med det ? der er 2 lcd modeller, den gamle hvor kurven knækker,, og den nye hvor det er en rund bue, det er årgangsbestemt. så din skal have den med buen .
eller hvad mener du ?
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Du skal da bare ha dig en gammel bimmerkass så eller en kadett c-20let
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 6 Svar: 19
jamen det er det da..jeg se synes bare den er mere lyseblå nu.. eller er det bare snyd??
er der blevet lavet rust i den for da jeg havde den var den godt nok rådden i bunden..
var sku ellers super glad for den den gik dælme godt den gang.
hilsen Allan
apr 2009
Følger: 208 Følgere: 193 Biler: 49 Emner: 30 Svar: 165
smider lige en høj Lækker opel
aug 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 2.704
Ja du ligger jo desværre kun nr 3
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 104
Håber du lige et venlig og stemme i min udfordring :)..
jan 2010
Følger: 104 Følgere: 98 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 395
det er fin lille klassiker du har der høj til den herfra kig forbi
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 43 Emner: 37 Svar: 467
kopi billeder..... 5km per liter er skutte meget med den tuning måske der skulle tjekkes noget
aug 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 2.704
Savner den maskine engang i mellem når den kommer en ungdrenge røv som vil race
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 32
hvor skarpe knaster kører du med
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 44 Biler: 8 Emner: 68 Svar: 109
Fin stand og god motor.. Velkommen.
jul 2009
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 1 Svar: 11
rigtig fin kadett du har der dejligt og se
sep 2009
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 7 Emner: 6 Svar: 61
kan vi ikke få lidt flere billeder at motorrummet ? ;D det er ser møg godt ud
maj 2009
Følger: 81 Følgere: 386 Biler: 32 Emner: 61 Svar: 521
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 7 Svar: 49
Ja dem ser man ikk så tit mer i den stand.. Velkommen
mar 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Biler: 12 Emner: 19 Svar: 448
fed kadett
tjek min 2000