{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Seat Leon Cupra R - 265HK [Tidl. bil] 2010

9.965 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Mads R
Mand | 40 år | Oprettet: 15. jun 2006


Seat Leon Cupra R - 265HK

Årgang:
2010
Motor:
2,0 Turbo FSI
1984 cc / 16 ventiler

CDLA-motor (Samme som Audi S3 & Golf 6 R) med K04-turbo

6-Trins gearkasse
Hestekræfter
265HK / 350 NM

Topfart: 250 km/t
0-100 km/t på 6,2 sekunder

Kører kun på Shell V-Power 99-oktan
Fælge
19" originale SEAT "Potenza" alufælge 8x19
Dæk
235/35-19

Bridgestone Potenza

Fantastisk dæk med sportslige egenskaber!
Undervogn
Standard SEAT undervogn med fabriksænkning.
UafhængigtMcPherson,skrue/fjederben

XDS- Elektronisk differentialespærre

345 x 30 mm bremser for
286 x 12 mm bremser bag
Bilstereo
- RNS315
- Signum ESX 5-kanals forstærker
- Bull Audio 12" sub (Rainbow)
- 24K forgyldte og dobbeltskærmede signalkabler
- Diverse sikringer og kabler i god kvalitet
Styling
Nummerpladerammer fjernet
Interiør
Bilen har ALT i udstyr, mangler kun el-soltag ellers har den alt:
- Cupra R Recaro sportskabine i læder med skålsæder og hvide syninger
- Cupra R speedometer med hvid belysning - 300 km/t
- Cupra multifunktionsrat
- Cupra R gearknop
- Cupra alu. fodstøtte og pedaler
- Bi-zone Climatronic klimaanlæg med visning af temp. og indstilling på RNS
- Læderarmlæn med 2xkopholder
- RNS315 MP3-radio med LED touchskærm / bluetooth og navigation
- 8 højtalere og eftermonteret sub + forstærker
- MDI-modul med USB & AUX-indgang
- Håndfrit bluetooth via MFL.
- Selealarm til fører
- Komplet sort kabine med stolper, tag og plastdele
Ekstra tilbehør
- "Pirineos Grey" (Special Cupra R farve)
- Varme i forrude under viskere
- Regnsensor
- Baksensor både for og bag med visning i RNS
- El-sammenklappelige sidespejle med varme
- Dæktryksmåler
- Fartpilot
- Komfortluk
- Coming-/leaving home
- Aut. nedblændeligt bakspejl
- Originale Xenon-lygter med DE-linser og statisk kurvelys
- Lygtevaskere og automatisk niveauregulering
- LED baglygter
- Cupra R tågelygter med dynamisk kurvelys (Programmeret med VCDS)
- Fjernbetjent "popning" af bagklap (Programmeret med VCDS)
- Stor MFA og kørecomputer i hvid
- Original tyverialarm med chok- og bevægelsessensor
- ABS med EBV
- ASR med EDS (Antispinregulering)
- ESP (Elektronisk stabiliseringsprogram)
- EBA (Elektronisk bremseassistent)
- DSR ( Dynamisk styrerespons)
- XDS (Elektronisk spærredifferentiale)
- Fabrikstonede ruder
- Webasto benzinfyr
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Forskel på Cupra og Cupra R:
- Begge med CDL 2.0 TSI motor og K04-turbo
- S3 intercooler med metalsider og bredere
- XDS - elektronisk differentialespærre
- Anden motorstyring
- Cupra R kabine
- Cupra R speedometer
- Cupra R emblem på front og bagklap
- Cupra R hækdiffuser
- Cupra R forkofanger med honeycomb gitter og speciel 3-huls indsugning under gitter
- Cupra R tågelygter med dynamisk kurvelys

Vil du se flere Seat Leon Cupra R - 265HK til salg? Andre Seat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Seat Leon Cupra R - 265HK
  •   13. jan 2014 Ja når man kører i indre København så kan jeg godt se meningen med det.. sjovt du nævner 911'eren den nye 991 er virkelig en model der har medført ballade i visse kredse pga sin PDK, men det er jo vejen frem.. jeg har også sekventiel på raceren, og det er da helt sikkert hurtigere, jeg kan heller ikke undvære det på racerbanen, men til trackday så ville jeg hellere have manual og kunne lave hæl og tå smiley

    Jamen du skal være velkommen, mon ikke jeg kan skaffe en billet hvis det skulle være!


  •   12. jan 2014 95% af tiden, man bruger en bil i hverdagen i København er DSG en gudsbenådet luksus - med DSG shiftpaddles er sådan en DSG altså giftig. Selv på en høj-hellig 911'er får man jo PDK idag, der jo reelt er en dobbeltkoblingsgearkasse. Jeg ville gerne have haft Tiptronic på S3'eren, men det koster mere end hvad jeg har råd til.

    Ps. jeg har iøvrigt en kammerat der kører Lotus Super Seven originales - glemmer aldrig den prøvetur jeg fik. Det var ligesom at køre på røven hen over asfalten på et skateboard smiley Jeg må ned og se lidt Syver race med jer en dag.


  •   12. jan 2014 Det er satme også en fed golf, og kan forestille mig hvor vildt det måtte være med den motor!Dejligt at bilerne bliver brugt, det er noget helt andet at køre dem på gaden og på racerbanen. 

    Men hvorfor vælger du dsg fremfor manual når du tilsyneladende brænder for kørsel :-)?


  •   12. jan 2014 Ville have en med DSG, så jeg købte en 2.0 TFSI med DSG og fik den pumpet til ca 270 HK / 440 NM. Har også kørt et par trackdays med den bil på fx Padborg Park. Jeg har været på ringen 4 gange ialt. De første 3 gange tog vi 4 laps og 4 gang købte jeg for første gang 9 laps. Bedste lap jeg lavede dernede var lige under 9 minutter på standard dæk - 8 minutter og 58 BTG.

    Jeg har også været på ringen med min 220 hestes Golf 1, du kan se herinde smiley Kæft det var noget tyskerne kunne lide.

    Jeg har dog solgt min Leon igen og kører nu Audi S3 8P med samme motor, som min gamle Cupra R - dog med Quattro. Skal køre en del trackdays med den i år. Satser på Ring Knutstorp, Jyllandsringen og Padborg Park.


  •   12. jan 2014 Fed R model. Hvorfor solgte du den ? Har du været på ringen med den

  •   22. sep 2012 Oh, egentlig ikke - og slet ikke hvis du chipper den.. Begge modeller får live over 300 hk. De er stort set identiske de to biler.

  •   22. sep 2012 Den nye model, (1P) TFSI er LANGT bedre end 1.8T motoren.. Du kan snildt lave 280-290 hk og 420+ nm på standard turbo og indmad..

  •   21. aug 2012 Sikker på det med kurvelys i tågelygterne??

    Ellers rigtig lækker R model


  •   8. aug 2012 Kiggede lige forbi.. Lækker bil, men vil vare lige nævne, at en Cupra R IKKE har alu ender på S3 intercooleren smiley

  •   5. aug 2012 Tak drenge smiley

    I bla. England har Cupra R 1P centerudstødning med speciel hækdiffuser (Ikke så fed synes jeg) samt tagspoiler malet i samme farve som bilen.

    I DK er udgaven med samme ovale udstødning, som 240 HK Cupra'en.


  •   5. aug 2012 Super skarpe billeder, rigtig lækker Seat og meget god tekst....!!
    Høj fra mig...!!


  •   5. aug 2012 Den er da for fed smiley ... velkommen

  •   5. aug 2012 Velkommen! Troede faktisk næsten alle Cupra R 1P1 havde centerudstødning som R32 fx smiley

  •   5. aug 2012 Velkommen

Annonce