{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

VW Golf GLS 1980

1.560 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Lars Kristian J
Mand | 49 år | Oprettet: 1. jan 2005


VW Golf GLS

Årgang:
1980
Motor:
JB 1,5 med 8 ventiler 70 HK, Karburator
Hestekræfter
70 HK
Fælge
Originale fælge som er lavet om fra 5,5" til 7" med krom kapsel
Dæk
Yokohama 175/65R13
Undervogn
Spaxx komplet Gevind justerbar i hårdhed og højde, Stabilisator til forbroen
Bilstereo
Original VW Radio "Blaupunkt" med tilhørende Ekstern Kassette afspiller Blaupunkt
1 højttaler i instrument brættet
Styling
A-stolpe beklædninger sort, fra Gti, Tågelygter i frontgrillen, Bronce farvet ruder, Viskerarme fra en gti, Hoodbra på fronthjelm
Interiør
Originalt Brun stue, instrument og børbeklædninger i brun nappa, Hvidt loftindtræk,
Tittentacho, speedometer og omdr tæller aflåseligt handskerum,
Ekstra tilbehør
Analog ur i kardanboks, interval visker, visker bag, Radio og Kassette afspiller blaupunkt, tågelygter i Frontgrillen, sort indsats bag nr plade mellem baglygterne, krom lister på kofanger og rudelister
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen kommer fra berlin, og er hentet hjem fra Tyskland i marts 2011, det er en 1 ejers og den Havde kun kørt 38000 km da jeg hentede den hjem, den tidligere ejer dame fra 1927 har aldrig kørt i den om vinteren, og blevt det regnvejr imen hun var ude og køre, blev den tørret af med et skind, og parkeret i en kælder, lakken er den originale, desuden var sæderne betrukket med ægte lammeskin:-) som så er skyld i at sæderne står som da bilen forlod fabrikken, Den havde problemer med Karburatoren, gumme o-ringen til co skruen var smuldret væk, så karburatoren blev renoveret da den kom hjem til Dk. Bilen er iøvrigt med 3 trins Automat gear som virker perfekt, eneste ændring på motor, er at der er blevet eftermonteret elektronisk tændning på den, og der er rigtigt mærkbart på en bil med automat gear, der fulgte alle manualer, værkstedsregninger med til bilen, samt alle nøgler, det eneste der manglede var nøglen til handserummet, men til min store overraskelse kunne en ny lås købes ho Bent bekker komplet med 2 nøgler, fra gammelt lager.
Den bagerste bagpotte var faldet sammen, men en ny original blev køgt hos vw Nakskov:-).

Bilen blev opdaget på Autoscout24.de og jeg handlede med en flink fyr Thorsten Braun, han sendte mig massere af billeder, af alt hvad jeg bad om, desuden fik jeg lov at have den på hånden indtil jeg kom ned for at se på den, sendte ham 1000 EUR på forhånd, for der var lige pludselig rigtig mange tyskere der gerne ville købe den!, men hatten af for Thorsten at han holdt den tilbage til en vw nørd fra DK:-) Jeg fløj derned og blev hentet i lufthavnen, kørte hjem til ham og kiggede på bilen, jeg sagde ok, men jeg fandt ud af at thermokontaken ikke virkede, det turde jeg ikke løbe an på, så vi fanft et sted en ny kunne købes, der købte jeg også nye tændkabler,rotor, dæksel, så den var klar til turen hjem, derefter kørte vi hen efter tyske prøveskilte som virkede i 5 dage både e tyskland og DK, jeg gav 4300,- EUR for bilen og afgiften er 6000,-

I må meget gerne spørge hvis i har nogle spørgsmål, men jeg håber at i synes godt om bilen:-)

Vil du se flere VW Golf GLS til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW Golf GLS
Annonce