BMW E30 320I M-Tech 1 Tidl. bil 1987
8.773 visninger
|
Oprettet:
BMW E30 320I M-Tech 1 Tidl. bil
Årgang:
1987
Motor:
Cylinder = 6
Ventiler = 12
Slagvolume = 1990
Kompression = 8,8
Slaglængde = 66/80
Der er monteret 325I udstødning for bedre lyd.
Motoren køre på Castrol 10W60 olie det er en tykkere olie end den normale 10W40 den tidliger har kørt på men skal man forkæle sin gamle bmw er den olie den perfekt at gøre det med.
Ventiler = 12
Slagvolume = 1990
Kompression = 8,8
Slaglængde = 66/80
Der er monteret 325I udstødning for bedre lyd.
Motoren køre på Castrol 10W60 olie det er en tykkere olie end den normale 10W40 den tidliger har kørt på men skal man forkæle sin gamle bmw er den olie den perfekt at gøre det med.
Hestekræfter
Tal fra fabrikken 129 Hk på hjul og ca 140 på motoren
Tal nu 132 på hjulene og 142 på motoren
Tal nu 132 på hjulene og 142 på motoren
Fælge
16" brock fælg til sommer
og vinter stadig ukendt men tror ikke den skal køre i vínter
og vinter stadig ukendt men tror ikke den skal køre i vínter
Dæk
Sommer dæk
For = 215/40/16
Bag = 215/40/16
Vinter dæk
Stadig ukendt ( mangler )
For = 215/40/16
Bag = 215/40/16
Vinter dæk
Stadig ukendt ( mangler )
Undervogn
Org. M-Tech undervogn ved ikke præsis hvor meget den er sænket men den er nu dejlig lav
Længde = 4325mm
Bredde = 1645mm
Højde = 1380mm
Akselafstand = 2570mm
Længde = 4325mm
Bredde = 1645mm
Højde = 1380mm
Akselafstand = 2570mm
Bilstereo
Radio = Pioneer DEH-4300UB
Højtaler i for = 5,25 Hertz
Højtaler i bag = 6,9 JBL GTO 928 2x100W RMS
Højtaler i for = 5,25 Hertz
Højtaler i bag = 6,9 JBL GTO 928 2x100W RMS
Styling
Org M-Tech 1 frontspoiler
Org M-Tech 1 sideskørter
Org M-Tech 1 bagskørt
Org M-Tech 1 hækspoiler
Org Tågelygter
Øgenskygge
Mørke Front blink
Mørke front blink
Mørke side blink
Mørke baglygter
M-Tech rat
Gearknop med lys
Org M-Tech 1 sideskørter
Org M-Tech 1 bagskørt
Org M-Tech 1 hækspoiler
Org Tågelygter
Øgenskygge
Mørke Front blink
Mørke front blink
Mørke side blink
Mørke baglygter
M-Tech rat
Gearknop med lys
Interiør
Org sort lækerkabine med recaro sæder i for med super støtte
Ekstra tilbehør
Sædevarme
Manuel soltag
Servo styrning
Info center
El spejle
Manuel soltag
Servo styrning
Info center
El spejle
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
En dejlig gammel bil, som jeg er rigtig glad for der er ikke noget bedre end at køre en tur i en dejlig gamle række 6 den motor lyd bliver man aldrig træt af.
E30 er jo som kender ved en efterfølger på den pokulære E21 som var den forrige 3serie, Den føreste E30 rulleder ud af frabrikken nede i bayren i 1982, og blev en kæmpe suscce e30eren var også den første model der kom med den helst store M3 udgave som vi alle kender og elsker BMW for idag, E30 blev pruduseret fra 82 til 94, modellerne fra 94 er dog yderest sjældende, da de kom med e34 rat og airbag som var sjælden for dem. I 1987 blev den gamle model E30 faceliftet, de gik væk fra de krome kofanger og de gamle vandrette baglygter som kendetagner den gamle model og istedet for kom der lodrette baglygter og en helt sort kofanger på. en E30 kan fåes i 2 4cyl udgaver en 316i og en 318i men dem folk husker og kender en E30 for er deres kanone 6cyl motor, også kaldet M20. den fåes i en 2,0 2,3 2,5 og en 2,7 ETA motor,
men der kunne skrive meget mere om denne dejlige bil men det var da lige lidt af de vigtigeste.
E30 er jo som kender ved en efterfølger på den pokulære E21 som var den forrige 3serie, Den føreste E30 rulleder ud af frabrikken nede i bayren i 1982, og blev en kæmpe suscce e30eren var også den første model der kom med den helst store M3 udgave som vi alle kender og elsker BMW for idag, E30 blev pruduseret fra 82 til 94, modellerne fra 94 er dog yderest sjældende, da de kom med e34 rat og airbag som var sjælden for dem. I 1987 blev den gamle model E30 faceliftet, de gik væk fra de krome kofanger og de gamle vandrette baglygter som kendetagner den gamle model og istedet for kom der lodrette baglygter og en helt sort kofanger på. en E30 kan fåes i 2 4cyl udgaver en 316i og en 318i men dem folk husker og kender en E30 for er deres kanone 6cyl motor, også kaldet M20. den fåes i en 2,0 2,3 2,5 og en 2,7 ETA motor,
men der kunne skrive meget mere om denne dejlige bil men det var da lige lidt af de vigtigeste.

BMW E30 320I M-Tech 1 Tidl. bil
mar 2021
Følger: 1
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
Jeg har skrevet lidt om bilens i historie under min profil
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
apr 2009
Følger: 143 Følgere: 136 Biler: 6 Emner: 66 Svar: 802
jul 2004
Følger: 81 Følgere: 83 Biler: 53 Emner: 15 Svar: 44
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
Der kan du se de originale nummerplader
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
http://www.bilgalleri.dk/galleri/194020-bmw_320i_m_tec1_solgt
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
Den minder rigtigt meget om din gamle e30, det er nemlig din gamle.
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
Den stod helt standard, da jeg købte den med under 200.000 på tælleren, og stadig med de gamle nummerplader som startede med NK. Den kørte bare fantastisk og jeg kørte i den hver dag i 2 år. Jeg solgte den til en bekendt, som delvist malede den om, satte andre sæder, rat og plastikdele i den. Den er siden hen blevet solgt nogle gange, men ser nu stadig godt ud, trods den ikke står helt så original mere. Pas godt på den, men du velkommen til at vende tilbage til mig, hvis du en dag har planer om at sælge den.
Du kan se den under min profil
mar 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 1 Svar: 21
jul 2004
Følger: 81 Følgere: 83 Biler: 53 Emner: 15 Svar: 44
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 28
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
okt 2007
Følger: 93 Følgere: 99 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 64
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
www.bmw-club.dk
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 143
apr 2009
Følger: 143 Følgere: 136 Biler: 6 Emner: 66 Svar: 802
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
aug 2003
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 12 Emner: 71 Svar: 195
apr 2009
Følger: 143 Følgere: 136 Biler: 6 Emner: 66 Svar: 802
Har en 325i original vi er ved at sætte istand. Det bliver fanme godt. Også er det self en coupé
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2009
Følger: 143 Følgere: 136 Biler: 6 Emner: 66 Svar: 802
Den skulle da vel ikk være til salg?
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 26
apr 2003
Følger: 59 Følgere: 60 Biler: 24 Emner: 60 Svar: 1.490
nov 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Svar: 2