Mitsubishi Colt 1.8 GTI 1996
3.068 visninger
|
Oprettet:
Mitsubishi Colt 1.8 GTI
Årgang:
1996
Motor:
Motorkode: 4G93 DOHC
Motorvolumen: 1834ccm
Boring: 81mm
Slaglængde: 89mm
Ændringer:
Kelford spec knastaksler 270/260 grader
Højkompressionsstempler (11:1) Standard (10,5:1)
AGK Iridium IX tændrør
XTD Stage 1 organisk kobling (Rated 210hp)
Afdrejet 2,5 kg af standard-svinghjulet
Portet og poleret topstykke
Bearbejdet standard indsugningsmanifold
Bearbejdet 4-1 bananmanifold med 2,5" udgang fra RPW Australien -
60mm indsugningsspjæld fra Mitsubishi 3000GT. Standard 55mm
Aluminiums krumtaphjul (Arospeed)
Justerbare knasthjul
Justerbar brændstofsregulator (Pt. 4 bar)
Kommende modifikationer:
Aluminiums-indsugningsmanifold 70mm
Komplet 2.5" udstødning
Motorvolumen: 1834ccm
Boring: 81mm
Slaglængde: 89mm
Ændringer:
Kelford spec knastaksler 270/260 grader
Højkompressionsstempler (11:1) Standard (10,5:1)
AGK Iridium IX tændrør
XTD Stage 1 organisk kobling (Rated 210hp)
Afdrejet 2,5 kg af standard-svinghjulet
Portet og poleret topstykke
Bearbejdet standard indsugningsmanifold
Bearbejdet 4-1 bananmanifold med 2,5" udgang fra RPW Australien -
60mm indsugningsspjæld fra Mitsubishi 3000GT. Standard 55mm
Aluminiums krumtaphjul (Arospeed)
Justerbare knasthjul
Justerbar brændstofsregulator (Pt. 4 bar)
Kommende modifikationer:
Aluminiums-indsugningsmanifold 70mm
Komplet 2.5" udstødning
Hestekræfter
Målt med ovenstående ændringer:
159,2 HK v. 8011 omdr/m
157,3 Nm v. 6076 omdr/m
Standard:
140 HK v. 6500 omdr/m
167 Nm v. 5500 omdr/m
159,2 HK v. 8011 omdr/m
157,3 Nm v. 6076 omdr/m
Standard:
140 HK v. 6500 omdr/m
167 Nm v. 5500 omdr/m
Fælge
Sommer:
Sæson 2015:
8,5x15 Japan Racing JR12 Anodized Bronze
Sæson 2014:
6,5x15 Tecnomagnesio Sport (Solgt)
6,5x15 Alutec Spyke (Solgt)
7x17 Bellini Drift (Solgt)
Vinter:
14" Stål
Sæson 2015:
8,5x15 Japan Racing JR12 Anodized Bronze
Sæson 2014:
6,5x15 Tecnomagnesio Sport (Solgt)
6,5x15 Alutec Spyke (Solgt)
7x17 Bellini Drift (Solgt)
Vinter:
14" Stål
Dæk
Sommerdæk:
Sæson 2015:
225/50-15 Nankang XR611
Sæson 2014:
195/50-15 Hankook Ventus Prime (Solgt)
195/50-15 Regal Racer (Solgt)
205/40-17 Falken FK912 (Solgt)
Vinterdæk:
185/60-14 Mentor M250
Sæson 2015:
225/50-15 Nankang XR611
Sæson 2014:
195/50-15 Hankook Ventus Prime (Solgt)
195/50-15 Regal Racer (Solgt)
205/40-17 Falken FK912 (Solgt)
Vinterdæk:
185/60-14 Mentor M250
Undervogn
Sænket 30mm vha. andre fjedre
Bilstereo
Ikke nævneværdigt
Styling
Glasfiber skærmforøgere
Standard GLXi frontkofanger
Standard GTI bagkofanger
Standard GLXi frontkofanger
Standard GTI bagkofanger
Interiør
Shortshift gearstang tilpasset
Ekstra tilbehør
Tårnstiver for og bag
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Motoren kører på standard motorstyring uden ændringer
Karossen har kørt 270000km
Motoren har kørt cirka 140000 km inden renoveringen
Karossen har kørt 270000km
Motoren har kørt cirka 140000 km inden renoveringen

Mitsubishi Colt 1.8 GTI
okt 2005
Følger: 239 Følgere: 267 Biler: 6 Emner: 163 Svar: 1.116
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 4 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 20
Har du stadivæk bilen
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1
dec 2006
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 480
Jo det har jeg
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 126
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 126
dec 2006
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 480
Den 4-1 manifold jeg har på nu, er en som et bestilt i Australien ved et firma som hedder RPW. Den anden 4-2-1 manifold jeg havde på før, var bare en modificeret ebay manifold
Det afdrejet svinghjul har givet mere omdrejnings-villighed, men har mistet 10 Nm ved at gøre det...
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 126
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 5
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 123 Svar: 2.031
okt 2005
Følger: 239 Følgere: 267 Biler: 6 Emner: 163 Svar: 1.116