{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW 335i e92 2007

2.140 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Sonne
Mand | 36 år | Oprettet: 23. sep 2015


BMW 335i e92

Årgang:
2007
Motor:
Navn: N54
Konfiguration: Række 6 // twin turbo
Displacement: 3.0 L (183 cu in)
Block material: Aluminium
Head material Aluminium
Valvetrain DOHC, with VVT
Brændstof: Benzin
Efter tuning: 100 oktan benzin
Gearkasse: 6AT
Hestekræfter
587 hp
625 nm

0 - 100 - 4,0 sekunder.
100 - 200 - 9,5 sekunder.
Topfart - 310 km/t (redline limit 6th gear)

Fælge
BMW 335i e92 OEM fælge (2006 - 2013)

Materiale: Aluminium
Farve: Powder coat silver
Størrelse: 19x8
Dæk
Bridgestone Potenza

Bagdæk: 255
Fordæk: 235
Undervogn
BMW 335i e92 OEM undervogn
Bilstereo
BMW 335i e92 OEM Harmon Kardon base system

6 speakers
4 x 4" mids
2 x 6,5" woofers
Styling
BMW 335i e92 OEM styling

Xenon lygter
Soltag
335 e92 OEM skørtesæt
BMS aluminium exhaust tips
Interiør
BMW 335i e92 deluxe interiør
+ BMS pedal tuner

Sort fuld læder kabine
Elektriske sæder med varme
Automatiseret sele-arme
El ruder samt soltag
BMW iDrive med navigation og Bluetooth
Paddle shifters

Ekstra tilbehør
HM turbo technik:
HM540 upgraded turbos med billet wheels

ARM Motorsports:
Chargepipe
5" FMIC
Catless downpipes
Blow-off valve

Burger Motorsports:
Oil cap
DCI open filters

Precision Raceworks:
N54 ignition system

MHD + Sonne custom flash
Styrker ved bilen
N54 motoren aka den tyske 2JZ ,er et imponerende stykke motor, som er super tuningsdygtig på stock dele og endnu mere, hvis man opgraderer et par småting.

Selv med twin turbo og 600hk, kører jeg mellem 8 - 12 km/l, altså gennemsnitligt 10 km/l.


Fungerer både som cruiser i hverdagen og som arbejdshest når man bliver køreglad for sjov.
Svagheder ved bilen
BMW reservedele er tosse dyre og service koster boksen og efter tuning skal spark plugs, coils og olie skiftes rimelig ofte for, at sikre god vedligeholdelse.

Denne model har nogle klassiske lidelser, man skal holde øje med:

- wastegate rattle (døde wastegates, wastegate arm der hænger)
dette sker hurtigere end det burde, på stock turbos, der blev sågar
givet ekstra ordinær udvidet garanti fra BMW i 10 år på netop dette
problem. Dette høres mest tydeligt ved deceleration.

- Vacuum lines skal tjekkes for råd og huller.

- Oil cap ikke så stærk og kan sprænge ved højt tryk, i længere tid.
Bemærkninger

Vil du se flere BMW 335i e92 til salg? Andre BMW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
BMW 335i e92
Annonce