{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Comfort 125hk 2000

2.081 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Banipal S
Mand | 25 år | Oprettet: 12. sep 2018


Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Comfort 125hk

Årgang:
2000
Motor:
4G93 GDI 16V DOHC 1834CC 125hk

Har tilføjet et sportsfilter, kun for en bedre lyd. Har dog beholdt den originale nedre del af den originale luftfilterkasse, da den alligevel hjælper en smule med at føre kold luft ind til indsugningen.
Hestekræfter
Originalt med 125hk fra fabrikken. Dog aldrig målt på rullefelt.
Fælge
Kører pt. med kedelige vinter fælge, som er nogle originale 15x6" Mitsubishi fælge.

Dog er der købt ind af Japan Racing JR3 17x8" i Gunmetal til sommeren.
Dæk
Vinterdæk: Continental TS860 195/60R15 samt Point S Winterstar på bagdækkene i samme størrelse

Sommerdæk: Kumho Ecsta PS71 215/40R17
Undervogn
H&R sænkningsfjedre sidder der nu. Men tankerne om et KW gevind-undervogn er der.
Bilstereo
Radio er en Sony MEX-GS820BT med indbygget forstærker på 100x4w max/50x4 w RMS.

Front højttalere er et komponent sæt, Pioneer TS-C171PRS 200W max/50W rms.

Bag højttalere er Pioneer TS-A1670F 320w max/ 70w rms.

Subwoofer: Pioneer TS-W5102SPL, 12" 2500 WRMS/6000 W max.

Forstærkere: midlertidig Xzound Madness X2000 til at trække subwooferen, indtil den primære forstærker, B2 Rage 2500.1 er tilbage fra reparation.

Ellers en Midlertidig MTX 4-kanals forstærker 60x4 WRMS @ 4 ohm.
Styling
Den kom helt standard uden noget. Dog er der efterfølgende blevet monteret:

Vestatec front lip
Vestatec Grille insert
Hella/Vestatec/Vmaxx Dual light setup
Original Mitsubishi Spoiler
Originale Mitsubishi tågelygter
Originale Mitsubishi "Carisma" krom indstigningslister
Fox Sports "Duplex" original sportsbagpotte.
Ultra Racing strut bar (som iøvrigt gør en kæmpe forskel på sådan en bil med ret meget body roll standard)

Den mangler Vestatec sideskørter og bagkofanger. Jeg har dem dog, men de skal slibes og males, så skal have fundet tiden til det.
Interiør
Igen kom den med et helt standard Carisma stofinteriør, som bestod af rødt stof og mørkt velour i siderne.

Dog er dette blevet skiftet ud med et fuldt sæt originalt læderinteriør, med to-trins sædevarme i forsæderne, og et armlæn til bag-passagerne.
Ekstra tilbehør
Den kom stort set med intet tilbehør. Ikke engang de originale sideskørter, som der ellers er på de fleste. Dog kom den med el-ruder hele vejen, el-sidespejle med varme, og sædevarme.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Der venter en masse dele på at blive installeret. Bl.a:

Helt sæt Brembo bremser.
Sideskørter og bag skørte.
Manifold og downpipe af rustfrit stål.
Toning af de bagerste ruder.

Og selvfølgelig en masse andet rent service/mekanisk.

Carismaen blev bygget sammen med Volvo V40/S40 i 1996-2004, hvor de bl.a. bruger den samme undervogn, bremser, mm.
Dog kom Volvoen med en 1.9T T4 motor med 200hk std., så det kunne være et sjovt fremtidigt projekt. :)

Vil du se flere Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Comfort 125hk til salg? Andre Mitsubishi eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Comfort 125hk
Annonce