Peugeot 205 1991
1.244 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 205
Årgang:
1991
Motor:
1,4i benzin ikke lave noge ved
Bil har kun kørt 135.000 km
Lidt mere information
Peugeot 205 XRI
» Biler › Peugeot › 205 › XRI
Årgang 1991
Land Frankrigs flag
Nypris 124.989,-
Karosseri Hatch
Døre 3
Brændstof Benzin
Gear Man
Vægt 825 kg
0-100 10,6 sek.
Top hastighed 175 km/t
Cylindre 4
Volume 1360
HK 75
NM 109
KM/L 15,4
Længde 371 cm
Bredde 157 cm
Højde 138 cm
Vendedia. 10,5 m
Bagagerum 290 liter
Bagagerum (nedfældet) 1200 liter
Påhængsvægt 400 kg
Påhængsvægt med bremse 800 kg
Bil har kun kørt 135.000 km
Lidt mere information
Peugeot 205 XRI
» Biler › Peugeot › 205 › XRI
Årgang 1991
Land Frankrigs flag
Nypris 124.989,-
Karosseri Hatch
Døre 3
Brændstof Benzin
Gear Man
Vægt 825 kg
0-100 10,6 sek.
Top hastighed 175 km/t
Cylindre 4
Volume 1360
HK 75
NM 109
KM/L 15,4
Længde 371 cm
Bredde 157 cm
Højde 138 cm
Vendedia. 10,5 m
Bagagerum 290 liter
Bagagerum (nedfældet) 1200 liter
Påhængsvægt 400 kg
Påhængsvægt med bremse 800 kg
Hestekræfter
Hk75
Fælge
Std med hjulkapsler
Lige kommet ander hjulkapsler rød og sort
Søger nogle alufælge der vil passe på den
Lige kommet ander hjulkapsler rød og sort
Søger nogle alufælge der vil passe på den
Dæk
Helårs dæk der er på
Undervogn
Std ligge godt på vejen
Bilstereo
Pioner med kassettebånd skal skiftes
Er lige kommet
Højtaler i fordørene
Sinustec ST-130c 13cm Koaxiallautsprecher
Max. Belastbarkeit (Musik) 250 W
RMS-Belastbarkeit 120 W
Impedanz 4 Ohm
Schalldruck 88 dB
Frequenzbereich 40-23000 Hz
Einbaudurchmesser 117 mm
Einbautiefe 59 mm
Außendurchmesser (ohne Abdeckgitter) 130 mm
Højtaler i bag jlb sider bag selerne
Størrelse: 130mm
Impedans: 3 Ohm
Belastning RMS: 30W
Belastning Peak: 90W
Følsomhed: 91dB
Frekvensområde: 75Hz-20kHz
Delefilter type: Indbygget
Hatunet er en
Kenwood men ved ikke hvad model er
Er lige kommet
Højtaler i fordørene
Sinustec ST-130c 13cm Koaxiallautsprecher
Max. Belastbarkeit (Musik) 250 W
RMS-Belastbarkeit 120 W
Impedanz 4 Ohm
Schalldruck 88 dB
Frequenzbereich 40-23000 Hz
Einbaudurchmesser 117 mm
Einbautiefe 59 mm
Außendurchmesser (ohne Abdeckgitter) 130 mm
Højtaler i bag jlb sider bag selerne
Størrelse: 130mm
Impedans: 3 Ohm
Belastning RMS: 30W
Belastning Peak: 90W
Følsomhed: 91dB
Frekvensområde: 75Hz-20kHz
Delefilter type: Indbygget
Hatunet er en
Kenwood men ved ikke hvad model er
Styling
Ikke noge i nu kommer snart
Har lige malet bagviskerarmen blank sort
Har lige malet bagviskerarmen blank sort
Interiør
Fin uden huller i og ser ud som ny
Fin kan det hvis ikke blive
Fin kan det hvis ikke blive
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Kør godt af sådan en 34år gammel Svend
Svagheder ved bilen
Har ikke konstateret nogen svagheder ved bilen lige nu
Bemærkninger
Skal i gang med og styling den fine 205
En drøm er gåde i opfyldelse at eje en Peugeot 205 igen
En drøm er gåde i opfyldelse at eje en Peugeot 205 igen

Peugeot 205
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
Modellen med det store soltag osv. havde de originale Speedline fælge fra 1.9 GTI, og satte en kabine i fra en GTI også.
Nåede køre knap 160.000 km. i den, den var i syd Frankrig, Spanien, Italien osv.
Den fik prygl den lille motor, ved ikke hvad den reelt havde af topfart, men kørte speedometer ud til 160, og lidt til.
Den sjoveste historie i den bil var, at vi to gutter skulle til noget cowboy tema fest.
Vi havde det helt store mexicaner kostume på, inkl. de store hatte.
De måtte så stikke op igennem soltaget.
Afsted det gik, folk kiggede og vinkede.
Vi nåede også at blive holdt ind af en patrulje bil, der så lige skulle se om vi var ædru.
Tænker de betjente fik deres karrieres grin med vores påklædning, og så at vi jo ikke kørte sprit eller andet ulovligt. Vi fik endda lov at beholde de falske overskæg på selvom de ikke mente at de kunne kende mig udefra kørekortet.
Var desværre dum nok i 99 til at bytte den ud for en ny 206.
Det var den kedelige 12 ventilere 1.6 der både var sløv og uøkonomisk.
De første 206 var også noget fejlramte af diverse børne sygdomme.
Blev aldrig samme kærlighed. Det er heldigvis mange år siden.
Havde jeg den rigtige garage, så havde jeg købt en 205 1,9 GTI som sommerbil.
Nåede midt i 90’erne at eje en 1,9 GTI meget kort, var lidt en skam kørt model jeg fik fingre i desværre.
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 30 Biler: 8 Emner: 36 Svar: 1.220
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 867
jun 2014
Følger: 2 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 7
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
jul 2007
Følgere: 11 Biler: 8 Svar: 7
Afvist
dec 2008
Følger: 44 Følgere: 50 Biler: 15 Annoncer: 5 Emner: 1 Svar: 12
Afvist
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 191
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 9