Fiat 127 X1/4 Gruppo 2 1971
4.918 visninger
|
Oprettet:
Fiat 127 X1/4 Gruppo 2
Årgang:
1971
Motor:
Hestekræfter
Fælge
Dæk
Undervogn
Bilstereo
Styling
Interiør
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
kontakt@12-7.dk

Fiat 127 X1/4 Gruppo 2
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 76
dit Spedial karrosseri ?
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 76
det billede du har på din hjemmeside med alle de fiatter der kommer kørende i et sving hvor har du det fra
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 147 Svar: 212
har du en sportsfront liggende til en 127? som du er interesseret i at sælge?
// Andreas R
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 664
Hej igen !
Du lyder til at kende til de små Fiat motorer må man sige.
Hvad ville du foreslå som den bedste løsning? Den skal bare være nogenlunde kvik - ikke nødvendigvis nogen racer.
Jeg synes umiddelbart min gearkasse virker lidt kantet - ikke de hurtige gearskift man kan lave i den. Hvad er der af alternativer til en lidt bedre gearkasse?
Og hvad vil en fornuftig motor med god gearkasse koste af købe ind og få sat i ?
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 664
Hej !
Du skrev for noget tid siden denne besked til mig;
Så du skrev med jimmy
Hvilket nummer står der på siden af din motorblok?
Det er den side hvor din udstødning går ud på... www.twjsystem.com
Der står 1000 L eller 100GL - er det en speciel motor?
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 664
Se evt. de nyeste billeder af 600éren - projektet skulle gerne være færdig om et par uger. Mangler at montere abarth alu front, abarth hjlemlåse samt røde tern på tager, samt rød stribe hen ad siden.
Næste gang må det så bliver motor / gearkasse osv der skal optimeres. Er det noget du kunne være interesseret i at hjælpe med? Nu er det jo en Seat blok - de er stivere og holder ikke til så meget, er det ikke rigtigt? Hvad har jeg ellers af muligheder - det er vel næsten billigst at finde en 127 sport motor?
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 664
Okay - Jeg kan kun huske at der står SEAT 1050 ccm .. Men vil da lige tjekke nummeret når jeg kommer derud næste gang .. Jeg ved bare at årg. skulle være ca. ´80
apr 2006
Følger: 52 Følgere: 65 Biler: 13 Svar: 255
hvor kan man købe gejl til 127 ?
Mangler brede skærme og fælge ? Muligvis skørter ?
Har du loft beklædning og vinduesviskere du vil sælge ?
Fedt projekt !
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 21
Ihh den vækker minder sådan en lille vogn, havde selv en 127 som min første bil.... utrolig trofast ;0)
lyder som et spændene projekt du har startet, blir spændene og følge.... håber du sætter lidt flere billeder ind af bilen ;0)
mvh sus....
maj 2004
Følger: 20 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 221 Svar: 1.058
...og lykke...!
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Det er det oss, det er derfor at jeg har arbejdet med en italiensk støddæmperproducent.
vil gerne have noget der var bedre til hverdagen oss, når jeg får sådan en bil færdig gg
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
min selv ved at banke og varme det ene lag, og så standard dæmpere,, Og foran, tja du ved en vinkelsliber og orig. dæmpere.. Jeg synes bare det er synd når jeg har brugt så meget tid på den vogn
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Det må man desværre ikk bruge i historisk motorsport, og har 3 gearkasser som jeg har lavet med tæt udvæksling.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Men smid en mail, så kan vi udveksle tlf. nr.
for er på vej i seng nu.
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
hvis du vil lave en L vange så kender jeg en der har en 5 trins kasse til 903 maskinen
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
så det jo lige det, at abarth fabrikken ikk lavede det vilde til 127 modellen, det bedste man kan gøre, er istedet at bruge den originale til at sænnke bilen med, og så lave støddæmperen om til coil-over
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
et alu bundkar med køleribber
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Jeg har en ny Abarth bagfjeder på hånden, men vedkommende ved desværre godt hvad han vil ha for den :S
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Regner med at få lavet en 20 sæt. arbejder med at få lave sæt bagtil oss
apr 2006
Følger: 52 Følgere: 65 Biler: 13 Svar: 255
Nice fiat.
Jimmi tjek under din fiat, tak
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
undervognen, hvis det nu er du ikke har bestilt så kunne jeg godt være interesseret i at dele en gang fragt og få et sæt med til min.. Jeg har nemlig ikke kunnet finde noget "ordentligt"
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Har smidt 2 remme, på at den kørte deroppe i en halv time gg
det altså dyrt i topstykker, og ventiler
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
okay, min render da snildt op på 9500, men altså jeg kører jo heller ikke ræs med den. ENDNU
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Joe, men de tåler ikke at køre så meget over 8500 o/m. det gør kæden. så derfor.
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Hvorfor foretrækker du kæden ?
Min går satme rent og næsten lydløst med tandrems kit på
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Ja de er sjove, planlægger at den skal ud og køre om kap med de gamle Fiat-Abarth 1000 TC, Honda S800 Coupé, og lign
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
gg, der foretrækker jeg knastkæden, men er jo intereseret
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
skal jo hjælpe hinanden.. Det er jo sjove de gamle racere
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Også tandremskit med nye remme og alt muligt mærkeligt
Det er længe siden jeg har været forbi så har nok glemt halvdelen
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Hmm, lyder interesant nok. slibning er ikk det store problem, laver selv topstykker og udstødningssystemer
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Karb er dobbelt 36 register med manifold
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Den ene er over 300 grader, den anden er vist 282 men de trænger begge til slibning :S
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Af karburator skal der en dobb Keihin på, som er med vacumstyret spjæl. Hvad knaster har du?
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Jeg har også lidt spas til 903 ccm motoren.. bla sports karb og knaster
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
Jamen det kann vi godt finde ud af, smid et par ord på twj@twjsystem.com
så kann vi tage den derfra
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
nået til malingen, gg så denne vinter står på motorombygning, og montage af undervogn
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Jeg ville nemlig gerne ha at det blev brugt istedet for at blive smidt ud
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Alt det jeg har står ved Tåstrup
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 227
bor ude på landet tæt ved ringsted
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Og den er bedre stand end din, dog en mindre frontskade og jeg har lånt bagpanelet til min egen
aug 2003
Følger: 21 Følgere: 50 Biler: 44 Emner: 168 Svar: 2.359
mangler du nogle stumper for ved der står næsten en hel 127.... og den magen til.............. bare rød........
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Hvor kommer du fra ?
Har en bil m. papirer og en røvfuld dele du kan få for en kasse øl. Det skal bare væk da jeg er flyttet og har ikke plads til det mere :S