Honda Civic 1,6 VTI EK4
Kr. 55.000
425 visninger
|
Oprettet:
Billån 55.000 kr.
Honda
Biler
2161740
55000
Torben D. P
Årgang:
1999
Hestekræfter:
172
Gearkasse:
Manuel
Brændstoftype:
Benzin
Biltype:
Hatchback
Sidst synet:
april 2015
Farve:
Grøn
Kilometer:
213.000
Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info
Efterhånden sjældent udbudt EK 4 VTI hatchback.
Tysk importeret, så derfor med alt det org. udstyr som var muligt i 1999 (i DK havde de soltag indtil 97, og fik derefter A/C, men ikke begge dele som denne har).
Er i rigtig fin stand, har dog som det eneste, et par små rustpletter hvor bagkofanger fastgøres til bagskærm, men det er ikke noget vildt.
Går super godt i motoren, spinder som en mis og bruger hverken olie eller vand.
Elruder.
Elspejle m. varme.
El soltag.
A/C.
Centrallås.
Org. VTI 15" m. fine vinterdæk.
7,5x17" Rota Subzero letvægtsfælge uden skrammer, m. næsten nye Nankang NS2R gadeslicks for, og sprit nye NS2 bag (kørt 400km), alt i 205/40-17.
FK gevindundervogn.
Pasword JDM carbon insugning (whale dick).
Skunk 2 megapower komplet rustfri catback udstødning.
Større forbremser.
Type R : rat, gearknop, underlæber for/bag, sideskørter, og frontgrill.
Gule JDM tågelygter.
Pioneer anlæg, næsten ny DEHX- 5800BT, Pioneer højtalere alle i org. montagehuller, Pioneer aktiv sub som passer i reservehjulet.
Spiller super godt, uden at være overdrevet.
Fin VTI kabine.
Rullet til 172hk, før ændringerne fra d.1/4-17.
Har 7/1-17 fået nye stabilisatorstænger (kødben) på krængningsstabilisatore for/bag.
Har 1/4-17 fået:
Olieskift.
Pollenfilter.
Nyt Password JDM luftfilter hoved.
Nye tændrør.
Gearolie Honda MTF3.
Tandrem, remstrammer og vandpumpe samt div. remme.
Nye gule JDM tågelygter (de gamle var revnet i glasset).
Neocrome 50mm alu hjulmøtrikker (ikke dem som er på billede).
Rustfrit SRS 4-2-1 udstødningsmanifold.
Rustfri SRS racer katalysator.
Fidanza letvægtssvinghjul.
Stage 2 racerkobling.
Hardrace motorophæng (alle 5 stk).
Password JDM dualbend shortshift gearstang.
Precision Dynamics gearskifte bøsning.
Alt det som er lavet d.1/4-17 har kun kørt ca. 400km.
Kostet ca.16000kr.+- uden bagdækkene.
Denne bil går rigtigt lækkert, uanset om det er i tomgang eller ved 8000o/min.
Perfekt køb her til den nye "sæson", da alt er frisk og klar til sjov.
Skal ikke tænke på noget, bare kør.
Sættes kun til salg pga. jeg har skiftet job idag 10/4-17, og skal have noget mere "fornuftigt", da jeg for første gang i mit liv, skal til at bruge bil for at komme på job.
Den skal ikke nødvendigvis sælges, da jeg hverken er på røven eller noget, og bliver den solgt vil det være med blødende hjerte og tårevædet afsked.
Så prisen er som den er, take it or leave it.
Bytter ikke!
Tysk importeret, så derfor med alt det org. udstyr som var muligt i 1999 (i DK havde de soltag indtil 97, og fik derefter A/C, men ikke begge dele som denne har).
Er i rigtig fin stand, har dog som det eneste, et par små rustpletter hvor bagkofanger fastgøres til bagskærm, men det er ikke noget vildt.
Går super godt i motoren, spinder som en mis og bruger hverken olie eller vand.
Elruder.
Elspejle m. varme.
El soltag.
A/C.
Centrallås.
Org. VTI 15" m. fine vinterdæk.
7,5x17" Rota Subzero letvægtsfælge uden skrammer, m. næsten nye Nankang NS2R gadeslicks for, og sprit nye NS2 bag (kørt 400km), alt i 205/40-17.
FK gevindundervogn.
Pasword JDM carbon insugning (whale dick).
Skunk 2 megapower komplet rustfri catback udstødning.
Større forbremser.
Type R : rat, gearknop, underlæber for/bag, sideskørter, og frontgrill.
Gule JDM tågelygter.
Pioneer anlæg, næsten ny DEHX- 5800BT, Pioneer højtalere alle i org. montagehuller, Pioneer aktiv sub som passer i reservehjulet.
Spiller super godt, uden at være overdrevet.
Fin VTI kabine.
Rullet til 172hk, før ændringerne fra d.1/4-17.
Har 7/1-17 fået nye stabilisatorstænger (kødben) på krængningsstabilisatore for/bag.
Har 1/4-17 fået:
Olieskift.
Pollenfilter.
Nyt Password JDM luftfilter hoved.
Nye tændrør.
Gearolie Honda MTF3.
Tandrem, remstrammer og vandpumpe samt div. remme.
Nye gule JDM tågelygter (de gamle var revnet i glasset).
Neocrome 50mm alu hjulmøtrikker (ikke dem som er på billede).
Rustfrit SRS 4-2-1 udstødningsmanifold.
Rustfri SRS racer katalysator.
Fidanza letvægtssvinghjul.
Stage 2 racerkobling.
Hardrace motorophæng (alle 5 stk).
Password JDM dualbend shortshift gearstang.
Precision Dynamics gearskifte bøsning.
Alt det som er lavet d.1/4-17 har kun kørt ca. 400km.
Kostet ca.16000kr.+- uden bagdækkene.
Denne bil går rigtigt lækkert, uanset om det er i tomgang eller ved 8000o/min.
Perfekt køb her til den nye "sæson", da alt er frisk og klar til sjov.
Skal ikke tænke på noget, bare kør.
Sættes kun til salg pga. jeg har skiftet job idag 10/4-17, og skal have noget mere "fornuftigt", da jeg for første gang i mit liv, skal til at bruge bil for at komme på job.
Den skal ikke nødvendigvis sælges, da jeg hverken er på røven eller noget, og bliver den solgt vil det være med blødende hjerte og tårevædet afsked.
Så prisen er som den er, take it or leave it.
Bytter ikke!
Spar penge på din forsikring