Opel Vectra 2,5 Vectra B 2.5 V6 i500
Kr. 38.000
1.203 visninger
|
Oprettet:
Billån 38.000 kr.
Opel
Biler
2226136
38000
Markus H
Årgang:
1998
Hestekræfter:
230
Gearkasse:
Manuel
Brændstoftype:
Benzin
Biltype:
Sedan
Kilometer:
205.000
Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info
Opel Vectra B 2,5 V6 i500 replika
Jeg havde større planer med bilen, da jeg hentede hende for halvandet års tid siden, så der er heller ikke blevet sparet når der skulle laves noget. Det har været en drengedrøm at få lov og eje sådan en cruiser fra sidst 90`erne, men da jeg skal spare mere op til bolig skal jeg have noget billigere og desværre noget kedeligere. Så nu får en anden mulighed for at overtage herligheden 🙂
Tidligere ejer har oplyst at følgende skulle være lavet:
4 bar benzintrykregulator
70 mm gasspjæld
Hævet kompression
Indsugningsplade Courtnay motorsport
Lettet svinghjul 5,6 kg Courtnay motorsport
Indsugningsfilter fra Courtnay
Chippet og kørt ind hos RH motorsport rulleatest haves 230 HK 303 NM.
Sports udstødning fra kat og speciel rørhale.
Supersport gevindundervogn sænket ca. 90 mm foran og 80 mm bagi.
Blå OPC bremser kalipere.
Har alt i i500 på nær rat og gearknop.
Lækker velholdt sort læderkabine.
Jeg har brugt 42.000 kr. løbende i den tid jeg har haft hende.
Det jeg lige husker er
Skiftet tandrem ved 195.000 kr.
Vandpumpe
6 nye Iridium tændrør
Nyt sæt silicone slanger fra roosemotorsport
To plastic inderskærme i for da bilen var så lav før jeg købte den at de var ikke eksisterende.
Tændkabler og tændspole
Flexrør nye gummier hele vejen.
Rat og airbag (desværre allerede slidt igen)
Ny hovedcylinder
Sachs preformance clutch kit med ny trykfod slavecylinder og cover. Bygget til 350 NM.
Derudover har jeg lige i sommers købt et nyt sæt Japan Racing JR21 i Hyper Black 8,5x18”. ET40 5x110 med OZ låsebolte og fire nye Michelin Pilot Super Sport 215/40-18 sommerdæk kørt lidt over en halv sæson. Samlet pris med lidt rabat var 14.286 kr. hos Pro Car shop Odense (det var med montering af dæk, afbalancering specielle center caps, centeringsringe og nye bolte). Fælgene passe virkelig godt men lidt concave look specielt hvis man lige sænker den 20 mm 😉 Mangler desværre nogle gode billeder af dem, men det arbejder jeg lige på.
Vinter sutterne er lige kommet på, og er et sæt godt brugte Dotz 8x18 med Nexen winguard sport 215/40-18 kørt én sæson.
Har en lidt kedelig liste med skavanker her til sidst:
Den største er nok lakken. Der er bobler alle de kendte steder ved spejlene øverst på motorhjelmen og skærmkanterne. Bag kofangeren har lak afskallinger og taget har et par små steder hvor lakken er poleret igennem. Ellers skinner bilen flot og dybt efter en vask og voks.
Venstre bagdørs lås driller lidt til tider.
Kørecomputeren virker ikke.
Kabinelyset flimrer en gang imellem.
Forvent ikke en ny bil, men en bil der er flot af sin alder. Der står 205.000 km på klokken.
Har helt sikkert glemt alt muligt, men spørg hvis du har nogle spørgsmål.
Bilen kan desuden findes i galleri hos de to tidligere ejere. Søg på i500.
Alle useriøse henvendelser frabedes.
Afslag ved hurtig handel.
Bilen kan købes uden sommerfælge til 30.000 kr
Billig vinter bil + penge min vej kan tages i bytte.
Jeg havde større planer med bilen, da jeg hentede hende for halvandet års tid siden, så der er heller ikke blevet sparet når der skulle laves noget. Det har været en drengedrøm at få lov og eje sådan en cruiser fra sidst 90`erne, men da jeg skal spare mere op til bolig skal jeg have noget billigere og desværre noget kedeligere. Så nu får en anden mulighed for at overtage herligheden 🙂
Tidligere ejer har oplyst at følgende skulle være lavet:
4 bar benzintrykregulator
70 mm gasspjæld
Hævet kompression
Indsugningsplade Courtnay motorsport
Lettet svinghjul 5,6 kg Courtnay motorsport
Indsugningsfilter fra Courtnay
Chippet og kørt ind hos RH motorsport rulleatest haves 230 HK 303 NM.
Sports udstødning fra kat og speciel rørhale.
Supersport gevindundervogn sænket ca. 90 mm foran og 80 mm bagi.
Blå OPC bremser kalipere.
Har alt i i500 på nær rat og gearknop.
Lækker velholdt sort læderkabine.
Jeg har brugt 42.000 kr. løbende i den tid jeg har haft hende.
Det jeg lige husker er
Skiftet tandrem ved 195.000 kr.
Vandpumpe
6 nye Iridium tændrør
Nyt sæt silicone slanger fra roosemotorsport
To plastic inderskærme i for da bilen var så lav før jeg købte den at de var ikke eksisterende.
Tændkabler og tændspole
Flexrør nye gummier hele vejen.
Rat og airbag (desværre allerede slidt igen)
Ny hovedcylinder
Sachs preformance clutch kit med ny trykfod slavecylinder og cover. Bygget til 350 NM.
Derudover har jeg lige i sommers købt et nyt sæt Japan Racing JR21 i Hyper Black 8,5x18”. ET40 5x110 med OZ låsebolte og fire nye Michelin Pilot Super Sport 215/40-18 sommerdæk kørt lidt over en halv sæson. Samlet pris med lidt rabat var 14.286 kr. hos Pro Car shop Odense (det var med montering af dæk, afbalancering specielle center caps, centeringsringe og nye bolte). Fælgene passe virkelig godt men lidt concave look specielt hvis man lige sænker den 20 mm 😉 Mangler desværre nogle gode billeder af dem, men det arbejder jeg lige på.
Vinter sutterne er lige kommet på, og er et sæt godt brugte Dotz 8x18 med Nexen winguard sport 215/40-18 kørt én sæson.
Har en lidt kedelig liste med skavanker her til sidst:
Den største er nok lakken. Der er bobler alle de kendte steder ved spejlene øverst på motorhjelmen og skærmkanterne. Bag kofangeren har lak afskallinger og taget har et par små steder hvor lakken er poleret igennem. Ellers skinner bilen flot og dybt efter en vask og voks.
Venstre bagdørs lås driller lidt til tider.
Kørecomputeren virker ikke.
Kabinelyset flimrer en gang imellem.
Forvent ikke en ny bil, men en bil der er flot af sin alder. Der står 205.000 km på klokken.
Har helt sikkert glemt alt muligt, men spørg hvis du har nogle spørgsmål.
Bilen kan desuden findes i galleri hos de to tidligere ejere. Søg på i500.
Alle useriøse henvendelser frabedes.
Afslag ved hurtig handel.
Bilen kan købes uden sommerfælge til 30.000 kr
Billig vinter bil + penge min vej kan tages i bytte.
Spar penge på din forsikring