{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Olavur O
Olavur O
Tilmeldt:
26. aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Radioen er død og lyden fra CD skratter {{forumTopicSubject}}

Hej - Min kammerat har en Nissan Primera 2004 med orginalt bilstero. Men efter at han for nylig fik udskiftet bilbatteriet, skete følgende: Radioen virker slet ikke, og når han afspiller cd, skratter alle højtalerne som om de er sprunget. Men efter ca. 10 minutter, forbedres lyden lidt. Der er således "kun" problemer med bilstereoen, og det skete lige efter batteri skiftet.
Har I et bud på fejlen? Jeg tænker selv på om den interne forstærker er defekt, og hele anlægget derfor må skiftes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radioen er død og lyden fra CD skratter
  • #1   26. aug 2013 Der skal nok en ny radio til, har i tjekket om der er blevet brandt nogle kabler af eller sikringen er okay omme bag i radioen eller sådan noget i den stil

  • Olavur O
    Olavur O Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   26. aug 2013 Nei, vi har ikke tjekket noget endnu, det kræver jo en del bare at nå frem til radioen. Hvilke kabler kan brænde af under batteri skifte? Jeg tænker mere på hvilke fejl/defekter kan forårsage at selve radion dør fulstændig, imens CD-erne kan høres nogenlunde med megen skrat-lyd? Kan det være pga. manglede stel-forbindelse? Da ville CD afspiller og radio fungere ens, ik?

Kommentér på:
Radioen er død og lyden fra CD skratter

Annonce