{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Kabler tæt på hinanden? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er ved at trække kabler i min Corrado, og vil helst gerne undgå problemer med lyden når det hele tilsluttes.

Hvilke kabler må ligge op ad hinanden? Jeg ved phono-kabler som regel ligger for sig selv, men eftersom jeg har bygget et kabinet i glasfiber, så kommer phonokablerne i kontakt med enten stel eller plus-kabel, uanset hvad.

Mine phonokabler er af mærket "Basswork", og har en form for hård plastikkappe om sig; er det nok afskærmning, til at de kan ligge sammen med nogle af de andre kabler?

Kom med jeres erfaringer, jeg er ikke prof. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabler tæt på hinanden?
  • #1   26. aug 2013 jeg ville lige at den kun er lige ved forstærken så går det vis det er nogen god afskærmet kabler

• #2   26. aug 2013 lig strøm og remote for sig selv, og så phono og højttaler kabler i modsatte side.
    og hvis du skal ha dine phonokabler til at krydse strømkabler så sørg for at de krydser så skarpt så muligt, og kun hvis det er højst nødvendig (ikke noget med at de ligger flere meter ved siden af hinanden), og husk for guds skyld en ordentlig stel, og lav gerne en ny stel ude ved batteriet og evt. en til din HU også, så burde du ikke få problemer med støj (vel og mærke hvis du holder phono kablerne i en ordenlig kvalitet som er godt afskærmet, og la vær med at bruge den ekstra ledning der er på mange phono kabler som remote kabel, for det er ikke det den er til, så træk et nyt remote kabel samme med dit strømkabel)

• #3   27. aug 2013 Tak for svaret Tommy, det er mere eller mindre det jeg også har gjort - så håber jeg bare det fungerer. smiley

Kommentér på:
Kabler tæt på hinanden?

Annonce