{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.031 visninger | Oprettet:

Har du Car-PC? {{forumTopicSubject}}

Har du Car-PC i bilen, med Windows og har lyst til at prøve en ny Front End, så har du nu muligheden.

Vi har det sidste halvandet år udviklet vores produkt, der nu er nået et stadie hvor vi meget gerne vil have nogle testere og en masse feedback!

Produktet er bygget på den nyeste teknologi med henblik på funktionalitet, enkelhed, hastighed, udseende og ikke mindst skalerbarhed i form af plugins.

Vi understøtter pt følgende features:

Musik afspiller
Understøtter alle populære formater.
Favoritter
Musik kør, ala Winamp f.eks
Søgning

Video afspiller:
Understøtter pt avi og mkv, flere tilføjes løbende.

Radio:
Internet radio
FM/DAB radio kræver USB modul og er endnu ikke færdigt

WiFi:
Forbind til internettet via et hotspot eller din mobil telefon

YouTube:
Simpel YouTube afspiller med søgefunktion
Der bliver snart udvidet med LogIn funktion, til egne videoer, kanaler osv

Browser:
Simpel webbrowser som benytter sig af teknologien bag Chrome.

Samt masser af indstillingsmuligheder!


Vi har endnu ikke etableret en hjemmeside, men jeg har lagt et par billeder op her:

http://offtware.dk/images/Capture1.png
http://offtware.dk/images/Capture2.png
http://offtware.dk/images/Capture3.png
http://offtware.dk/images/Capture4.png

Følgende krav skal være opfyldt for at blive tester:
- Du har en fungernede Windows Car-PC i bilen.
- Du har ønsker om at få Car-PC i bilen, i så fald kan vi hjælpe dig med det.
- Du har en interesse for Car-PC og ønsker at vide mere.

Har det interesse, så send mig en besked eller stil spørgsmål i tråden, så vil jeg svarer så hurtigt som muligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du Car-PC?
  • #1   21. sep 2013 Det skal i øvrigt nævnes at produktet stadig er i et tidligt stadie. Meget grafik, tekst og design er bestemt ikke færdigt.

    Følgende features vil blive integreret:
    Navigation
    Bluetooth handsfree
    Mulighed for at styre PC via rattet (volume, frem, tilbage, telefon osv)
    Mixer
    Og meget mere...


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #2   21. sep 2013 Hvis i en dag udvikler et seperat styresystem, som fx kan køres på arm processors, så ville det være lækkert smiley
    Bruger selv en raspberry pi som car pc. Og bruger pt raspbmc eller deromkring, og det fungere ikke 110% optimalt til en touch skærm i bilen (For små knapper/menuer)


  • #3   21. sep 2013 Windows kan så vidt jeg ved godt køre på ARM. Så det er meget muligt at det vil kunne det smiley

  • #4   21. sep 2013 Windows RT må det værre.

  • #5   21. sep 2013 Er der mulighed for at installer det på en Samsung tab 2 ? Da jeg ikke kan få en 2din radio i min bil smiley

  • #6   21. sep 2013 Ikke hvis det er en Android enhed desværre..

    Vi har valgt Windows platformen, da det har ubegrænsede muligheder og mange andre fordele fremfor f.eks Android, Linux osv.


  • #7   21. sep 2013 Er det muligt du kan ændre styresystemet i den ?

  • #8   21. sep 2013 På din tablet? Det tvivler jeg på er muligt. Men jeg skal ikke kunne sige det.

  • #9   21. sep 2013 Dette ligner rigtig meget en reklame der ikke er tilladt ifølge: "Såfremt erhvervsdrivende opretter annoncer udenfor erhvervskategorien, forbeholder Bazoom sig retten til at spærre, fryse eller slette brugerkontoen. Ligeledes forbeholder Bazoom sig retten til at efterfakturere den erhvervsdrivende for betaling for en erhvervsannonce "

    Just saying...


  • #10   21. sep 2013 Igen... det ligner bare... beskylder ikke...

  • #11   21. sep 2013 Det er ikke ment som reklame. Vi sælger ikke noget, endnu. Vi ønsker blot at finde de rette Car-PC entusiaster der ønsker at teste vores produkt.

  • #12   21. sep 2013 År 2000 har ringet de vil have deres carpc frontend design tilbage

  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #13   21. sep 2013 Lasso O
    Ja RT er også tablet, og der vil jeres system vel alligevel ikke fungere på?
    Man kan så vidt jeg ved, ihvertfald ikke installere win8 programmer osv på RT.


  • #14   21. sep 2013 Ok... fair nok...

  • #15   22. sep 2013 Mrs. Jensen. Det kommer an på hvordan man laver softwaren. Planen er at det skal understøtte RT og så vidt jeg ved er vi ikke langt fra at kunne det.

  • #16   22. sep 2013 C G..
    Du er da fint velkommen til at bruge dit middelalder lorte navi i din audi hvis du tror det er bedre..


  • #17   22. sep 2013 Haha Emre. Har haft car pc i alle mine biler, så jo jeg ved sgu hvad jeg taler om. Jeg var med til bl.a. at starte centrafuse op.

  • #19   22. sep 2013 En Mosconi 6to8 Og en tablet og vupti... flere funktioner og bedre lyd end med en car-pc...

  • #20   22. sep 2013 Cody:
    Det er lidt af en påstand. Det funktionsmæssige afhænger jo meget af hvilken bil man har og hvad man vil. Jeg kan f.eks. ikke bevare alle mine motorstyringsfunktioner hvis jeg skifter over til tablet, da der simpelthen ikke er software der fungerer lige så godt med min gamle motorstyring. Jeg kan heller ikke uden videre koble en tablet til min projektor...

    Tablet er uden tvivl nemmere lige at smide i, da man ikke skal have fat i eksternt gps antenne osv, men at man har flere funktioner med en tablet er noget tåbeligt fis at lukke ud.

    Mht lyden har jeg ingen erfaringer med den Mosconi 6to8 enhed, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.


  • #21   22. sep 2013 Nu er det et ekstremt fåtal der faktisk bruger car-pc til motorstyring osv... Så det argumant det er ubrugeligt.. Og det hele sidder i en bil.. = Hvornår fanden har du brug for at koble til en projektor???

    Men jo du ender med flere funktioner... I en bedre kvalitet... Og lydmæssigt har car-pc'ere altid haltet bagefter fordi de bruger de lydkort som de gør... hvilket ofte resulterer i det der kaldes digitalstøj, tilslutningsmulighederne er lidt mangelfulde... Med en 6to8 Kan du dele kanaler op i front rear og sub, eller high, mid, low og sub... Du får 30 bånds EQ, tidskompensering, 6 forskellige delefiltertyper hvor du helt selv bestemmer delingen osv osv... Altså mange flere funktioner end med en car-pc...


  • #22   22. sep 2013 At det er et fåtal der bruger sin car-pc til blandt andet det formål, ændrer jo ikke ved at muligheden er der. En almindelig pc vil altid kunne det samme som en tablet, da du har tilslutningsmulighederne til at koble alting på. Det at du har USB portene giver dig også væsentlig flere muligheder; blandt andet kan du jo koble bilens originale ratbetjening over din car-pc via USB.

    Projektoren har jeg brugt til diverse familie ting. Det har været landskampe og lignende, mens vi har været i sommerhus eller til noget familiefest i forsamlingshuse.

    Så du mener flere lydfunktioner grundet Mosconi enheden?

    Kan man ikke koble en almindelig pc til den nævnte Mosconi enhed?


  • #23   22. sep 2013 Cody -

    Hvis du køber en Car-pc og har tænkt dig at bruge det indbyggede "lydkort" så ja, så er der ikke fed lyd. Ideen er jo at bruge en Car-PC som frontend og så smide det lydkort til som du syntes er fedt, eller kan det du gerne vil. Om det så er 400 bånds EQ eller delefiltre du syntes er sjovest at rode med. Fx denne:

    http://www.minidsp.com/products/minidspkits/2-x-in-8-x-out

    Det er jo ikke i Car-PC'en du skal lede efter funktioner, men i alt det du kan sætte til den.


  • #24   22. sep 2013 Sikke en diskussion..

    Man har netop uanede muligheder med en Car-PC kontra f.eks en Tablet. Hvad angår lydkvalitet, så vælger man jo netop selv om man vil benytte onboard lydkortet, eller smide en DAC på. Der er andre fordele som strømstyring. En tablet tænder når den får signal, og slukker når den får besked på det. Med en Car-PC benytter man ofte strømforsygninger som M3-ATX og M4-ATX. Kvaliteten af dem kan diskuteres, men når de fungere, så er det virkelig smart. De muligheder får man ikke med tablets og andre enheder.

    Desuden har man mulighed for at tilslutte OBD adaptere, FM og DAB moduler, JoyCon, eksterne GPS modtagere osv.

    Hvad angår Centrafuse, så er dette projekt netop startet pga det. Centrafuse er forældet, ustabilt, besværligt og uskalerbart.. Jeg har aldrig været tilfreds med det og har altid ment at det kunne gøres langt bedre - og det er nu det vi har gjort.

    Selvfølgelig er der et stykke vej endnu, vi er langt fra færdige.


  • #25   22. sep 2013 Der eksisterer ikke et lydkort der kan betegnes som high-end som kan sidde i en car-pc... så simpekt er det... Vi er enig om at funktionerne er smart osv... men det er en dyr og utroligt besværlig løsning for den alm forbruger... "men når de fungere, så er det virkelig smart" Nemlig... det er problemet med en car-pc... Det er at de har de samme problemer som almindelig pc'ere... nemlig der er en ustabilitet som du ikke finder noget andet sted...

  • #26   22. sep 2013 "Vi har valgt Windows da det giver ubegrænsede muligheder i forhold til Android, Linux osv" .. lol ..

    Og lige en ting - Android er også Linux baseret.


  • #27   22. sep 2013 "Vi har valgt Windows da det giver ubegrænsede muligheder i forhold til Android, Linux osv"

    Kan jo sættes i perspektiv. Der er teknologier på Windows platformen der muliggør mange ting, nemmere, end på mange andre platforme. Det var ikke ment som at det kun er muligt på Windows platformen.

    Ja, Android er Linux baseret, det er bare de færreste der ved det. Nu er Android jo en gren af Linux, så det betegnes som to forskellige styresystemer.


  • #28   22. sep 2013 "Der eksisterer ikke et lydkort der kan betegnes som high-end som kan sidde i en car-pc... så simpekt er det."

    Det tror jeg lige du er nød til at uddybe?


  • #29   22. sep 2013 Hvorfor skulle en Car-PC være mere ustabil? en Highend radio er bygget af de samme komponenter, mere eller mindre. Så det afhænger jo kun af den software som ligger på?

  • #30   22. sep 2013 Cody: Du skal nok HELT undlade at udtale dig om emnet, for det er du godt nok ikke inde i!
    En Car-PC er en ganske almindelig computer, som du kan sætte både 1394 IEEE og USB lydkort til.
    Så hvis du tror at et lydkort til en Car-PC er noget man sætter inde i, udstiller du godt nok din manglende viden flot!!

    Enhver lækker DAC kan sættes til en Car-PC, og det er det, der er hele idéen.
    Bare for at sætte det i perspektiv, så kan du jo læse lidt op på den Burr Brown der sidder i eks Mosconi, og så sammenligne med de DAC chips der er tilgængelige i dedikerede audio-DACs. Der er ingen sammenligning, hvis vi snakker lyd-reproduktion. Kombineret med eks en miniDSP, er man tilmed langt over hvad man kan opnå med "færdige" DSP's.

    At en Car-PC TIL HVER EN TID vil være "besværlig"... det er et faktum vi ikke kommer udenom, og af samme årsag er, og bliver det henvendt "nørder", der vil kunne noget mere, og finder det sjovt at "nørde".
    Tilgengæld vil man til hver en tid have uanede muligheder, og man kan ikke "sammenligne" det med at have en tablet i, da det er en "lukket" enhed, og ikke som en computer kan udvides efter behov.
    Bare som eksempel:
    En tablet kan ikke styres via bilens ratfjernbetjening. (en funktion der rent faktisk er næsten uundværlig, når man først har brugt det)
    En tablet kan ikke modtage en video-kilde udefra, som eks et bak-kamera, eller et DVR-kamera (som der faktisk er en del der bruger).
    En tablet kan ikke tilkobles en "zone2", så man kan vise film i eks nakkestøtte-skærme.
    En tablet kan ikke tilgå en fjern-computer/NAS for overførsel af filer, på samme måde som en "simpel" opkobling via en PC.
    En tablet kan ikke afvikle rigtige spil og programmer, eller kobles op til et CMS-system.
    En tablet har stærkt begrænset lagrings-plads, hvilket gør at man skal vælge konsekvent at streame sin musik/video online, fremfor at have den liggende.
    En tablet vil aldrig kunne "skrive" til andre enheder, som eks motor-styring, OBD, etc, eller tilkobles styringer af nogen art.
    En tablet kan ikke integreres visuelt, på samme måde som en almindelig touchskærm, da ikke kan skilles ad, fylder mere, og da man er nødt til at have "tilgang" til dens knapper, for at bruge den.

    Men igen...Det er to vidt forskellige ting, og er henvendt helt forskellige målgrupper, så at drage sammenligninger er slet ikke på sin plads.

    Jeg har lavet et par tablet installs med nogle QED uplay moduler til streaming af lyden, og det virker da fint...Car-PC's er og bliver bare sjovere for mig personligt, men for mange andre vil en tablet-løsning uden tvivl være den rigtige!
    Jeg er NØRD, og jeg elsker at NØRDE...Derfor er det et naturligt valg for mig, ligesom for andre der også er inde i de ting...


  • #31   23. sep 2013 Jeg kan kun give Essal ret. Naturligvis kan man benytte tables og andre enheder, men for ikke at være begrænset på NOGEN måde, får man mest ud af at have en desideret Car-PC. Og som han også er inde på, så ja, det er et niche marked for nørder. Men, det er jo også netop det der gør det cool og unikt!

    Valget på lige præcis Windows platformen bunder ud i mange ting. Nogle få eksempler er netop opkoblingsmulighederne, teknologier som WPF, der gør det muligt at lave visuelt flotte og højtydende UI med rig mulighed for "customization" via f.eks plugins.


  • #32   23. sep 2013 Slap helt af essal... Vi er skam ikke uenige... smiley Ps, en tablet kan sagtens tilgå en NAS... Man skal bare vide hvordan... smiley Ja en car-pc er for nørder... Og det lyder interessant det du skriver... Noget du vil tage over pm ???

  • #33   23. sep 2013 Cody:
    Hvordan vil du forbinde den tablet til 6to8´en??
    Aux? = dårlig lyd
    bluetooth = dårlig lyd (bt protokolen ødelægger lyden)

    Jeg kører fx med optiske kabler til mit lort.. Meget bedre løsning... smiley


    Tablet er en hurtig løsning men det bliver aldrig lige så avanceret som en carpc..
    Kører bare ren windows 8 på min pt da der ikk rigtig var nogen frontend der var god.. Men der er noget spændende og velfungerende på vej smiley det kan jeg love folk.. smiley


  • #34   23. sep 2013 Emre bt protokollen giver ikke dårlig lyd... Måske du skulle prøve at høre inden du beslutter dig... Ligesom jeg gør... Og ja har haft dårlige lydmæssige oplevelser med carpc... Dog ved jeg at en som essal som nok har styr på det nok kunne ændre min mening...

  • #35   23. sep 2013 Cody .
    Lyd streamings protocolen igennem bt giver dårligt lyd.. der findes enheder der er bedre end andre, men det er fx helt ubrugeligt at spille ukomprimeret lyd igennem bt.. Især hvis der er tale om en tablet (android eller ios)..

    Selvfølgelig kan man have dårlige oplevelser med diverse ting.. Men du ved selv at man kan så meget lort med en computer hvilket er grunden til at hvis man finder de rigtige enheder så skal det nok blive mega nice.. smiley

    Der er fx også en grund til jeg kører ren win8.. De alternetiver der var fungerede af lort.. Indtil videre er det der virker bedst det der er omtale om i tråden.. Altså mest flydende osv.. smiley


    Tablet er lettest at have med at gøre i starten.. Men senere vil carpcen overhale indenom hvis man vil have det bliver advanceret.. smiley


  • #36   23. sep 2013 Igen, har du hørt lyden streamer fra tablet til en 6to8??? Hør det før du udtaler dig dumt igen...

  • #37   23. sep 2013 Du er vel klar over at bt2,0 har større båndbredde og faktisk kan transportere lossless fik formater uden komprimering? Og dermed uden tab af kvalitet... SOUNDabout codec'et er jo helt lossless... Og implementeret i bt2,0

  • #38   23. sep 2013 6to8 bruger bt2,0

  • #39   23. sep 2013 Det er eSBC du taler om er jeg sikker på og det er stadig near cd quality..
    Der er tab på lyd overførsel igennem bt.. At det kan lyde godt er jo noget andet.. Men der er tab..

    Codec eller ej der bliver stadig benyttet en protocol som ikke kan overfører nok.. smiley
    Men igen det betyder jo ikk det lyder dårligt. Som sagt kommer an på enhederne..


  • #40   23. sep 2013 Sidste indlæg fra mig angående bt..
    Har tjekket 6to8eren og der står INTET om noget specifik ved bt.. Du har et software med til at kunne styre det..

    Understøtter den APT-X så er det sku god stil af mosconi og det tager jeg hatten af for MEN det kræver stadig at senderen også modtager det og kender ingen android enhed der understøtter det.. (androids bluetooth profiler er godt låste.. Har 4.0 men virker fx ikk..)
    Men det skulle meget gerne være den eneste lossless mulighed over bt.. smiley Og a2dp er en meget større standard.. Hvilket gør det bliver fravalgt..


  • #41   23. sep 2013 Jeg gider ikke diskutere det med dig... Du tager fejl, og længere er den ikke...

  • #42   23. sep 2013 Cody: Jeg er skam helt afslappet, bare ærgerlig over at udtalelser som denne bliver almen kendt, for det var samme debat jeg i sin tid havde med Vmax, der også havde en masse ting at sige, ude egentlig at have leget med det.

    Men det er som sagt en nørde-ting, og der er mindst ligeså mange car-pc brugere, der kun har det "fordi man kan", men egentlig aldrig får brugt dens potentiale.

    Personligt er jeg blevet DAC-aholic, og skifter meget mellem forskellige DACs, da jeg synes at det er mega sjovt at nørde i lydforskelle mellem disse.
    Mit sidste køb er en "Pegasus DAC", som er en håndbygget russisk USB DAC, som jeg fandt på DBA for ingen penge.
    Fatter intet af det producenten skriver: http://hifionpc.com/index.php/novosti/12-obzor-vneshnego-tsap-pegasus-2
    Men det er sjovt bare at skifte USB kablet og linie-kablerne i et setup, på 5 sek, og så høre hvordan de eks mener at en god DAC skal lyde i Rusland.
    Udover det, har jeg så en masse "Low-end" DACs, men med udskiftelige OP-AMPS, som jeg så småt skal til at lege med, når jeg engang i år 2020 får tid til det.

    Mht BT streaming, så er det faktisk et rigtig spændende emne, som jeg selv finder ganske interessant. Det er uden tvivl en fed måde at overføre lyd trådløst, og fungerer rigtig fint i praksis, men der er nogle væsentlige begrænsninger, som man altså ikke kommer udenom...
    Som eksempel benytter A2DP sig af EDR, som har en MAX teoretisk båndbredde på 3Mbit/s. I praksis vil den altid være lavere, og eks uplay, Mosconi, etc er begrænset til en overførsel på MAX 2.1Mbit.
    Ser vi på hvad en ukomprimeret 24/96 lyd-fil fylder, taler vi hele 576 KBps....Altså en nødvendig overførsels-rate på (576x8) 4.608 Mbit, hvilket er mere end dobbelt så meget som teknologien overhovedet tillader. Stadigvæk snakker vi ren bitstreaming af lyden, og ikke engang med alle de data der også skal "indlejres".
    Sagt på en anden måde, er det fysisk umuligt at overføre den mængde lyd-data, uden komprimering, som så igen vil betyde en data-begrænsning, på samme måde som når man streamer et hvilken som helst andet medie, med begrænset overførsels-hastighed...

    Så at man tror at man "bare" får en 24/96 ukomprimeret fil overført via A2DP, er fuldstændig misforstået.
    (USB 2.0 understøtter, til sammenligning, en hastighed på op til 480Mbit, altså en både teoretisk og praktisk mulighed for, rent faktisk at overføre selv 24/192 lyd ukomprimeret, via eks en DAC.)

    Men ok, lad os antage at man rent faktisk "kunne" overføre en 24/96 fil via A2DP...Det er for så vidt fint nok, men igen sidder der så en DAC-chip som "oversætter" data'en til analog lyd, og kvaliteten af denne har alt at sige for resultatet.
    Nu ved jeg at eks den Mosconi benytter sig af en "PCM3168A", hvilket mange andre lignende produkter også gør...Men igen er det en "Multi-chip" der "kan alt", og ikke at sammenligne med en dedikeret DAC-chip.
    Så selvom man teoretisk set ville kunne overføre lydens bitstream ukomprimeret, ville det intet have at sige for det endelige hørbare resultat!
    Det er ligeså optimistisk at tro, at fordi noget bliver overført optisk, så er det nødvendigvis godt, for igen er det udelukkende den DAC der behandler det optiske signal, der afgør hvor godt det bliver.
    Den DAC jeg har bygget om i mit fotoalbum, til mit "gamle car-pc projekt", har både optisk, coaxial, og USB decodning...Men hver af disse lyder forskelligt, på udgangen, da dekodningen af de tilførte signaler (logisk nok) foregår via forskellige DAC-chips.
    Så vægter man eks udelukkende optisk-analog lyd, kan man udskifte de op-amps der foretager denne dekodning, og er det udelukkende USB-analog-delen der er interessant.

    Nå, det blev sgu lidt nørdet...Uanset hvad, skal man vælge den løsning der passer til ens behov, for de er heldigvis meget forskellige....








  • #43   23. sep 2013 Essal:
    Ja selvfølgelig har det i sidste ende en stor betydning hvilken D/A converter der bliver benyttet at gøre da det jo ofte er det tabet er størst normalt (enheden er bare ikke god nok fx)

    Og samme med optiske kabler.. Den eneste grund til jeg benytter dem er hovedsageligt så jeg slipper for 6x5 meter phonokaber i et støjfyldt miljø som en bil.. Og de bliver sendt til audisons bit ten D, da det var den enhed som har den bedste digitale håndtering på papiret.. smiley


  • #44   23. sep 2013 Tak Essal... Dig gad jeg godt tage en længere snak med... Altid rart at lære nyt.,..

  • #45   23. sep 2013 Essal ved hvad han snakker om. Vi har kendt hinanden længe og er bestemt med til at dette projekt kan lade sig gøre! smiley



  • #46   23. sep 2013 Lasse O

    på trods af Essals og mine kontroverser til tider, så har jeg altid haft stor respekt for hans viden... især omkring det teoretiske.. (jeg har ikke hørt nogle af hans biler og hvorvidt det er godt det han laver i praksis kan jeg desværre ikke udtale mig om... smiley )


  • #47   23. sep 2013 Man skal altid lære fra de bedste smiley

    Jeg kender Essal personligt og han er hysterisk passioneret af sit arbejde.. hvilket jo er skide fedt. Han er også en af de få, der får lov at skrue på min bil!

    Min egen bil er naturligvis monteret med Car-PC, dog er det stadig kun midlertidigt monteret, men det bliver der snart lavet om på.


  • #48   23. sep 2013 Jeg vælger meget kritisk hvem jeg lærer fra... Det meste jeg har lært kommer fra nogle gamle EMMA drenge der virkelig kunne finde ud af tingene... Og så selvfølgelig en del fra de gamle db-drag drenge...

  • #49   23. sep 2013 Rart med en god tone i tråden drenge, det er sgu lækkert at se.
    Og det er sgu da fedt, at vi trods mange forskellige meninger, og erfaringer, i sidste ende er nørder på hver vores måde. At det så desværre oftest munder ud i en negativ debat, er en kæmpe skam, og grunden til at jeg personligt ikke er så aktiv som før i tiden.

    Cody: Lad det være sagt med det samme...Jeg har sådan set meget konsekvent valgt aldrig at møde op, deltage, eller på anden måde bruge tid på de træfs/meets der har med lyd at gøre, til trods for at jeg efterhånden har haft en del både "seriøse" og mindre seriøse setups i mine biler...Derfor er der sådan set meget få, der rent faktisk har hørt min bil, da jeg egentlig ikke finder folk i branchen særlig tiltalende...Nok nærmere det modsatte.
    Den dag branchen bliver bare "en smule" mere positivt indstillet overfor andre, og bare smule mindre farvet...den dag vil jeg med glæde støtte op om den.

    Indtil da, nørder jeg videre i de områder der endnu ikke er blevet "mainstream", og af samme grund ødelagt...


  • #50   23. sep 2013 Jeg indrømmer gerne at jeg naturligvis er lidt farvet af hvem der støtter sporten... det er jo klart... Alt andet ville være mærligt... Jeg har selv haft mine oplevelser med diverse folk hvor det var tydeligt de var farvet af deres egne præferencer.. (Fordi forklar lige hvordan jeg kan få 2 vidt forskellige scores i EMMA uden at have ændret på noget som helst...)

    Men gad godt høre dit setup en dag... og dette er bestemt ikke for at kunne dømme og sige "puahha det er ikke det jeg ville vælge" men mere fordi jeg faktisk tror du kan lave noget der lyder godt..

    Vi har hver vores tilgang til tingene... og sådan er det... smiley


  • #51   24. sep 2013 http://i.imgur.com/f2pehMr.jpg


    Lærerigt tråd, spændende læsning! smiley


Kommentér på:
Har du Car-PC?

Annonce