{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Koble bass i modfase {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Var lige inde på carsounds hjemmeside og se hvad de havde, og kom derefter ind på nogle guides til opsætning af anlæg. Jeg har også selv bass i min egen bil, som er koblet + med + og - med -, men i guiden om bassopsætning skriver de under "Tilslutning" at det kan give en bedre basslyd hvis man kobler + med - i stedet. Er der nogle herinde som har prøvet det, eller ved om det passer?

Link til guiden: http://www.carsound.dk/log/download/Subwoofer.pdf

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koble bass i modfase
  • #1   18. okt 2013 Du får absolut ikke bedre lyd ved at vende fasen. Det har udelukkende noget at gøre med, at enhederne ikke skal udligne hinanden. Altså, plus skal sidde på plus på alle højttalerne, så de så at sige spiller ens.

Alle højttalere samt subben, skal være i fase.

• #2   18. okt 2013 Det kommer an på dit kabinet. Modfase giver ofte en mere diffus lyd, det bruges i sidehøjttalerne i DTS surround, men det dur ikke til bas

• #3   18. okt 2013 Jeg vender altid den ene og det giver bedre bas, vender jeg dem "rigtigt" forsvinder den dybe bas.
    Når jeg feks har haft hattehylden ude og kommer til at sætte ledningerne rigtigt på, er det markant mindre bas.
    Mvh VD

Kommentér på:
Koble bass i modfase

Annonce