{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Sarge O
Sarge O
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 19

Hjælp! Er der nogle kloge mennesker? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige en række spørgsmål jeg gerne vil have svar på inden jeg køber noget hjem!

jeg har i min bil to højtalerer på 150w og det må være nok for nu af, hvad gør jeg hvis jeg skal have lavet et eller andet med en subwoofer - men synes ikke lige at den cdspiller jeg har, har en udgang til bass - skal jeg så sætte den til en forstærker som har sådan en udgang?..

Altså hvis jeg nu har, to højtaler i dørene, og to bagi, som er slået til min nuværende cdafspiller - det var sådan jeg købte bilen..... men hvilken forstærker skal jeg have.. hvis jeg stadig skal have dem i dørene med, og så de to bagved, og så subwooferen?? en 4 kanal?..

Hvilken forstærker skal jeg have hvis jeg skal have 2 højtalere mere? ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Er der nogle kloge mennesker?
  • Sarge O
    Sarge O Tilmeldt:
    okt 2005

#1   23. apr 2006 Antaget at jeg skal have de to højtalere i døren, og de to bag ved, og senerer to bil - hvor mange kanaler skal den så have?

• #2   23. apr 2006 mark w han behøver IK hovedenhed med phono udgang. jeg har 2 forstærker i min og der er IK phone i m in.. :o)

• Sarge O
    Sarge O Tilmeldt:
    okt 2005

#3   23. apr 2006 Forvirret, den jeg har nu - en eller anden gammel en, kan jeg bare tilslutte den til en forstærkker med 6 kanaler, og så sætte de 4 højtalerer jeg har nu til, og en sub - og så senerer de sidste 2 ?

• #4   23. apr 2006 Hvis der ik er en phone udgang på din radio, kan man få en signal forstærker som blir til phone. og 1 kanal til hver højtaler er mest optimal. og gerne 2 til en sup så helt godt ville være en 8kanals 6 er ik nok til 6 højtaler og en sub

• Sarge O
    Sarge O Tilmeldt:
    okt 2005

#5   23. apr 2006 Udemærket - vil så købe en 8 forstærkker og eerrrrr... en sub =) .. men en forstærkker hvad gør den? at jeg kan skrue mere op end min cdspiller kan? eller at enhederne kan spille højerer?

• #6   23. apr 2006 du behøver kun en 3 kanals ! de h højttalere lader du bare blive i din HU og de 2 "nye" skal bare i forstærkeren ...

• #7   23. apr 2006 Jeg har lige købt nyt anlæg (kan ses i min profil) min bas er sluttet til min forstærker og mine hatte højttalere er sluttet til min HU og når jeg så skal have højttalere i døren slutter jeg også dem til min HU og så evt en ny forstærker til hatte højttalerene ..

Kommentér på:
Hjælp! Er der nogle kloge mennesker?

Annonce