{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brokobling af 4kanaler
  • #1   13. nov 2013 Det vil jeg godt høre mere om.

• #2   13. nov 2013 ja det kan godt passe

• #3   13. nov 2013 Jeg har ikke set nogle der kan indtil videre og tror heller aldrig at den dag kommer. Når du brokobler din forstærker ( her ment en 2 kanals) til f.eks en 4 ohms bas så deles begge udgange om de antal ohm ( dette er kun meget kort og let beskrevet så vil ikke gå dybt i detaljer) som enheden er på, dvs at begge udgange ser en 2 ohms enhed så i teorien hvis du brokoblede en 4 kanals til 1 så ville alle 4 kanaler se enheden som en 1ohms enhed. Jo lavere ohm enhed, jo større er belastingen på forstærkeren og sidst men ikke mindst så ( her er det nok de færreste der vil give mig ret) er en forstærker altid mest stabil ved ikke at brokoble for ikke at sige at en forstærker bliver ustabil ved brokobling, ikke i alle tilfælde men en del.

• #4   13. nov 2013 Det er faktisk umuligt at brokoble en 4 kanals til 1 kanal... Du kan kun slå 2 kanaler sammen... Du kan ikke slå 4 sammen...

Kommentér på:
brokobling af 4kanaler

Annonce