Er denne forstærker for kraftig? {{forumTopicSubject}}
Hej Bg
Jeg har i nogen tid ledt efter en fin forstærker til min bil.
Jeg har 1 sæt ovale højtalere i hattehylden, som er lidt trætte af sollys, men de lyder stadig okay.
Jeg tænkte at det ville hjælpe lidt hvis jeg fik en forstærker på.
Jeg har denne i tankerne, ville den være for kraftig?
http://www.ebay.com/itm/Phoenix-Gold-The-One-12-000W-Amplifier-Class-D-Limited-Edition-32-of-100-/121224269509?pt=Car_Amplifiers&hash=item1c39878ec5&vxp=mtr
God jul drenge!
----------------------------------------------------------------------------------
Music is silver, PHOENIX IS GOLD!!
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
jul 2010
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 865
Syntes lige vi trængte til lidt gas...
I dette tilfælde ville jeg nok sige at det er ren MORD, og sætte et så vel spillende flagskib af en forstærker med effekt op mod de 12.000Watt på et sæt 6X9´ere..
Altid med på lidt ballade herinde...
God jul derude
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Men jeg synes nu stadig bare du skal købe, som sagt kan det aldrig blive en for kraftig forstærker
jul 2010
Tro mig.. Den er højest på min ønske liste!!
Kun for at hænge den op på væggen.. og sige jeg har en!
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
feb 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 98 Svar: 3.031
jul 2010
Ja, jeg har bare endnu ikke lokaliseret et print af den kaliber nogen andre steder.
"The One" er med håndbygget dele.. Til og med bygget i USA ..
Ved godt der er mange meninger om det nye ( AMP Of America ).. Men af alle gode grunde vælger jeg at tro på de anmeldelser af The One som værende PG's comeback i limited edition og made in USA ..
Det kan så diskuteres hvorvidt der er brugt Kina dele eller andet.. Det vil der altid være i de fleste elektronik grej idag..
Der er INGEN i DK som kan sige at denne forstærker IKKE er lige så god som det gamle PG.. Af den eneste årsag nemlig er:
Der findes ingen i Europa !!
Jeg vil gøre mit bedste for at kunne få den hjem, og bevise at PG stadig kan gøre en forskel med AMP of America !
Udover det.. Ja, der findes rigtig mange STORE Amp's derude.. Og mange som osse er over PG's klasse..
Problemet er bare, det IKKE PG!
Er denne forstærker for kraftig?