{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

MANGEL PÅ DISKANT?! {{forumTopicSubject}}

Hey folks

Har haft mit anlæg i knap 4 år nu, og der har aldrig været problemer. Men på det sidste har jeg mistet en del af lydbilledet i højre fordør. Der er som sådan lyd i både diskant, mellemtone og bas, men det er som om at diskanten ikke spiller meget over 8-10kHz hvorimod venstre fordør spiller fint hele vejen til 20kHz...

Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MANGEL PÅ DISKANT?!
  • #1   8. jan 2014 Ku godt være enheden der er blevet træt eller måske en lodning til diskantenheden der er dårlig... prøv at pil enheden ud og se om du kan lure noget?

• #2   8. jan 2014 altså.. typisk man kan se fejlen på sådan en højttaler/lodning som PSA også siger, hvis det ikke er det, så får højttalere jo fejl ligesom alle andre enheder smiley hvis det ikke er noget visuelt prøv skifte ledningen (kan muligvis være den er knækket inden i ) ellers er det nok bare at bestille et par diskanter i samme størrelse også smide i smiley Men hvis du siger at det er hele højre fordør der mangler lyd, kan det jo også være plusledningen/stel til delefiltret i den side.

• #3   8. jan 2014 Tror mere på en træt diskant, da de andre højtalere spiller fint.

Men kan det have noget med delefilteret at gøre?

• #4   8. jan 2014 hmm... Jeg har ikke hørt om at et delefilter kan blive "træt" men du kan jo prøve at skifte den ene diskant fra den anden side over smiley

Kommentér på:
MANGEL PÅ DISKANT?!

Annonce