{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Prof. montering. {{forumTopicSubject}}

Halløj BG, Dette emne går nok igen men jeg har ikke kunne finde et ordentlig svar.

Jeg skal have monteret noget anlæg i en Peugeot 307 (Sub, 2 højtalere, forstærker & Radio).

Jeg søger et sted hvor jeg kan få lavet det til en ordenlig og fornuftigt pris, samt et sted hvor det bliver lavet ordentligt! (sjælland)

Jeg ved godt der er mange som ofte selv laver denne slags, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogle med erfaring fra en forrentning eller noget lignede :DD

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prof. montering.
  • #1   21. jan 2014 Carsound Holbæk er møg dygtige. Dem i Roskilde er også.

Men du får sjældent monteret et anlæg for en plovmand når du selv har delene. (de skal jo yde garanti på deres arbejde)

• #2   21. jan 2014 Ved at carsound.dk laver montering af anlæg men om det er til en "fornuftig pris" det ved jeg ikke smiley

• #3   21. jan 2014 Jeg ved at Carsound skal have 3000 for det i Roskilde. Det er lige i overkanten, men du har ret carsten!

• #4   21. jan 2014 Kan sagtens gøre det for dig, men meget billigere end det tilbud bliver det ikke.

• #5   21. jan 2014 Hvis det skal være Carsound så kan jeg anbefale Roskilde, har ikke prøvet Holbæk endnu.

Jeg vil helt klart holde mig væk fra Carsound Hillerød, har ikke fået noget monteret der, men har været i deres "salgsafdeling". Mage til et arrogant narhoved har jeg aldrig i mit liv mødt.

• #6   21. jan 2014 Hvad er normal prisen ca.? 2000+ ??

• #7   21. jan 2014 Carsten

Mads i holbæk er rigtig dygtig ja... Æhm dem i Roskilde kan bestemt ikke anbefales... Hvis du kigger på trustpilot vil du se at samtlige negative anmeldelser omkring carsound enten er møntet på Roskilde eller Odense afdelingerne... Og jeg har haft rettet op til flere "Carsound monteringer"... Så roskilde kan ikke anbefales..

Ellers er der altid: http://hificarfi.dk/
    Og jeg mener faktisk også at ham her monterer: http://www.hilmars-audio.dk/shop/frontpage.html

Men igen når du selv har grejet i forvejen så skal du nok ikke lige regne med at det bliver billigt da... Tværtimod tager de fleste mere for arbejdet når grejet ikke er købt hos dem...

• #8   21. jan 2014 Kan også stå inde for BDOG's Arbejde... han kan også montere...

• #9   21. jan 2014 Ja, Det har du nok desværre ret i Cody! smiley

• #10   21. jan 2014 Det ha du ret i cody, jeg vidste ikke carsound i roskilde var blevet så ringe smiley det er mange år siden jeg var der, før jeg selv kunne, det var nu ellers ret prof det de gjorde for mig der. Men intet varer jo ved smiley

• #11   21. jan 2014 prof montering, hvad menes der ?
    Er det lidt sådan noget jeg laver i min bil ? (Corsa) mit er dog bare på hobby basis ?

• #12   21. jan 2014 Altså.. At du har styr på hvad du laver, at man har erfaring med montering & at man ikke først har fundet ud af hvordan man laver det f.eks smiley

• #13   21. jan 2014 aaaa.... okay så ville jeg mene jeg er tær på proff smiley haha monteringer er nemt, indstillinger kan være lidt sværere smiley
    Bare riv alt ud - så får du også erfaringen.... smiley
    Har monteret en del i min tid... mit mest ambitiøse projekt er min nuværende Hvide corsa som - med tiden - kommer til at spille VOLDSOOOOOOMT ! smiley

• #14   21. jan 2014 Montering og indstilling er vel det samme, tænker jeg? smiley

• #15   21. jan 2014 njaaa.... det jo noget med hvor sart man er smiley
    Nogen kan lide bas så trommehinderne ryger ud af hovedet andre kan lidt det stille..
    Nogen går nørdamok og kigger på grafer og indstiller efter hvornår lortet peaker - osv osv..

• #16   21. jan 2014 Bassen skal føles, ikke overleves smiley

Men det er ikke "nemt" at installere, man skal huske på buk, sikringer, skarpe kanter osv. det er der jo en del der glemmer smiley bare spørg ezzal og cody smiley de kan finde ud af det.

• #17   21. jan 2014 du skal nok beregne noget der ligner 500kr pr time for sådan noget

• #18   21. jan 2014 Sorry nu kan jeg ikke holde kæft...

Ja ja nogle tror de næsten er professioneller installatører fordi de kan klistre lidt Silent coat i en bil... Jeg undrer mig dog... Hvis man har den opfattelse af sig selv... hvor er Isolator laget af dæmpningen??? Hvor er absorberen der bør være bag højttalerne? Hvordan er højttalerne afskærmet så der ikke kan komme vand på dem???

Og Så når man siger ens anlæg kommer til at spille VOLDSOMT... Hvordan hænger det lige sammen med at man har Magnat produkter i bilen? Fordi det kan ikke spille Voldsomt...

lad være med at tro du er proff fordi du kan smide lidt dæmpning i en bil... Jeg er skam heller ikke selv proff Installatør... Så arrogant er selv jeg ikke...

Dog hvis vi ser samlet på de danske bilstereo forhandlere og de monteringer de laver så er der tale om at der holdes en ret lav standard i Danmark, så kan godt forstå at man som hobby bygger selv tror man er proff...

PS: hvis den corsa er ens mest ambitiøse projekt skal man ikke tro man er i nærheden af at være proff... Jeg har set begynderprojekter der var mere omfattende... Jeg har et par deltagere som er meget grønne på området der lige nu er i gang med langt større projekter...

• #19   21. jan 2014 Præcist Carsten...

I en korrekt installation ligger der en del mere arbejde og beregninger i end de fleste tror...

Kabelførringen og især afslutninger er meget vigtige... stelpunkter, Udregning af strømbank, udregning af kabelstørrelser osv osv... Ser alt for mange gange at man da lige har mast ledningen ned i en kabelsko fordi det var lige den man havde... eller man bare klipper lidt af kablet fordi det er for tykt... Sådan en gang amatør fejl af værste skuffe... Eller man dæmper bilen med butyl og tror at nu er bilen helt dæmpet...

Der er mange ting der skal tages højde for og mange fejl man kan nå at lave... Hell Jeg laver dem stadig nogle gange... det gør alle... Selv de "Proffe"...

• #20   21. jan 2014 Cody - tak for svineren - men ja jeg aner intet (JF. dig selv) - siger bare mit projekt er det mest ambi... JEG har lavet - vælger nok heller ikke Magnat til resten, overvejer endda at skifte det jeg har sat i ud - det var ikke specielt godt....

Siger bare jeg er da tæt på at være pro (ikke påstået jeg er det) med alt det jeg har lavet - men det ved du jo meget mere om, så det ville jeg ikke beskrive her.
    siden jeg kun har isoleret og ikke er kommet videre og ikke er færdig endnu, skyldes det lige jeg ikke lige har pengene for tiden..

Siger ikke jeg ER pro, men ved da hvad helvede jeg laver når jeg nu trækker div. slags kabler mv....... .

Men det typisk bilgalleri bare at svine andres arbejde til.. "DU IKKE PROFF. - DU KAN IKKE DIT - DU KAN IKKE DAT"
    det da sødt du har set flere og bedre anlæg - men kig på billederne, DER ER JO INTET INSTALLERET ENDNU !! (højtaler i dørene undskyld)

jeg foreslår lidt han kan kigge på mit, hvis han syns det hen af den stil han skal lave det eller om det bare er PURRE install...

undskyld oh du kære Cody for kun at komme med kritik - ikke den konstruktive af slagsen... blot bare hugge ned på et projekt "Under way" - hvis han nu syns det jeg lavede så godt nok ud til ham - så ville jeg evt. gerne have hjulpet manden ENDDA gratis - måske en frokost fra den lokale burgerbix...

men nu føler jeg lidt din sviner er lidt ubegrundet - men du har vel allerede opdaget at jeg flere steder i galleriet skriver at jeg at det er et længere projekt - har endda stadig ikke tænkt på hvilke form mit bagagerum skal have til slut.

Mine højtalere er indrammet - undskyld det billede ikke fremgår af mine album.

I øvrigt opfattes det at du er hamrende arrogant når du lukker sådan en gang mundlort ud selv om du ikke opfatter dig selv som det...

Jeg har lavet installs. der overgår det jeg fik lavet i min aller første bil nogensinde som jeg fik lavet hos nogle såkaldte "proff"..

Corsaen er det mest ambitiøse i og med det jo er en bil jeg skal kunne køre i til dagligt så kan af gode grunde ikke fjerne rattet og lave skærm i stedet for airbag osv.
    så inden for det lovlige - og når det er det mest ambitiøse (for mig) så det fordi jeg aldrig har været så gennemgribenede mht. isolere bilen - komopenterne kan så diskuteres - jeg har prøvet lidt forskelligt.. men kan give dig ret i at Magnat nok ikke er det man skal vælge...

JA UNDSKYLD MIT FRANSKE

• #21   21. jan 2014 Hmm er Carsound Roskilde blevet dårligere eller? Synes da de gjorde et rigtig godt arbejde på min vens bil for nogle år tilbage. Vidste dog absolut intet om biler dengang, og vidste bestemt intet om HiFi.

• #22   21. jan 2014 så længe jeg laver noget af ren og skær hobby interesse, så gør jeg gerne tingene gratis - ved godt det en luxus for modtageren og andre syns det grotesk at gøre noget gratis - men sådan er jeg..

det er jo heller ikke alle der behøver at have anlæg designet til DB dragg - i alm. hverdags sub kan man jo nøjes med 1 eller 2 subsss

• #23   21. jan 2014
    D Von Schreiber

YES der kom den... Det bedste bevis på du har ekstremt langt vej til at blive professionel da...

"det er jo heller ikke alle der behøver at have anlæg designet til DB dragg - i alm. hverdags sub kan man jo nøjes med 1 eller 2 subsss"

havde du bare været lidt proff... og vidst bare lidt, havde du også vidst at et anlæg designet til dB-drag som oftest nøjes med 1 til 2 subs... F.eks. satte Alan Dante Den første Ægte 180 dB rekord med 1 stk 18" subwoofer...

Her i Danmark Har team RF-Bilxperten spiller 165 dB med 2 subs... Hilmars Audio Har spillet 161 dB med 1 subwoofer...

hvad havde du forestillet dig at et dB-drag anlæg var??? 12 subwoofere??? 21 stk??? 14 forstærkere?? Det er jo idioti...

Samtidig kan jeg fortælle at langt de fleste deltagere i dB-drag kører med Hverdags anlæg...

Grunden til at du får en "sviner" som du kalder det er dette: " okay så ville jeg mene jeg er tær på proff haha smiley monteringer er nemt, indstillinger kan være lidt sværere "

Velkommen til virkeligheden... Hvis monteringer er så nemt hvorfor laver så mange "hobbymontører" Så utroligt mange fejl??? Og tæt på proff??? Nej det er du satme ikke.. I så fald havde du ikke valgt magnat til at starte med... havde du været proff, havde du lært at dæmpe bilen ordentligt... Havde du været proff, så havde du aldrig monteret dine højttalere i en plastikring...

Og nu skal ret være ret... Det du har lavet er godt lavet... Du har dæmpet bilen godt med butyl... Kabeltrækket ser pænt ud osv... Det er ikke dårligt arbejde... Men Proff er du ikke... Hell det er jeg heller ikke... og kender kun til et par enkelte stykker i DK der kan tillade sig at kalde sig proff...

• #24   21. jan 2014
    Carlos C

Ja desværre... Folkene i Roskilde kan sikkert overbevise de fleste helt nye om at de ved hvad de laver... Men: Citat fra trustpilot: "Undgå butikken i Roskilde

I siste uge bestilte jeg tid hos Carsound i Roskilde til i dag kl. 10.
    De skulle tage mit nuværende anlæg ud og sætte et andet i. Jeg mødte op kl. 10 til en lukket butik.........

Jeg har i skrivende stund ringet 18 gange uden at få fat på andet end en optaget tone eller telefonsvarer.

Det er alt for ringe og helt uacceptabelt. Derfor vil jeg ikke anbefale butikken i Roskilde til nogen som helst.

Fair nok hvis der er sygdom, men så må man sgu ringe sine aftale op og aflyse.

Update:
    Nu har jeg for anden gang i dag taget turen fra Lyngby til Roskilde. Bare for at komme til at tale med dem.
    Han var blevet forsinket ???? så kontakter man da kunden som det allerførste man kommer frem til arbejdet ????
    Det er kun blevet bekræftet at de i hvert fald ikke er seriøse ej heller får de lov til at røre min bil.
    Til Carsound
    I behøver ikke kime mig ned nu ? skaden er sket og jeg ønsker ikke hverken flere undskyldninger ej heller mere kontakt med jer. "

Desværre...

• #25   21. jan 2014 Kan osse VARMT anbefale BDOG.. Et rigtig behageligt menneske, og han ved samtidig hvad det drejer sig om..

Havde jeg stedet.. så havde jeg osse tilbudt en fed pris til dig.. men har detsværre ikke..

Kontakt BDOG.. det osse Sjælland. smiley

• #26   21. jan 2014 Nå for søren... Det er da godt nok ikke det indtryk jeg havde før, men det er fandme for dårligt det der! Fatter slet ikke hvordan virksomheder kan opføre sig på den måde.

• #27   21. jan 2014 sjovt som folk, der bare misforstår hinanden, vælger at fare i kødet i stedet for lige at tage et sug af luften og lige høre den anden "hvad mener du? det jeg mente var...."

smiley <- denne smiley er den bedste !

• #28   21. jan 2014 smiley .... Helt klart med her osse...

• #29   21. jan 2014 Jeg heller ikke Pro.. Jeg klart meget bedre!! smiley .. Og tager minimum 700 i timen.. Og mine timer er ligsom i køreskolen.. 45min!!

smiley

smiley

• #30   21. jan 2014 Corty

Tror ikke nogen af os her kan kalde os Proffe... Flere af de danske forhandlere vil jeg ikke engang kalde Proffe...

I USA har de faktisk en Uddannelse og en certificering af bilstereo montører... Og Så kan vi måske tale om at være proff... smiley

• #31   21. jan 2014 Naahaj.. Jeg ER Pro! ... smiley

Deeee Voooooksneeeeeee!!!!

CODY driller asser... Sig noget til ham! smiley

• #32   21. jan 2014 Jeg er også pro, ikke til at installere anlæg, men til at spise, sove og prutte. Ingen kan slå mig i det smiley

• #33   21. jan 2014 man må heller ikke slå... det siger de voksne sæl.. smiley

• #34   21. jan 2014 Ved du hvorfor den lille prut sidder ovre i hjørnet og græder?

fordi der er nogen der har slået den!

• #35   21. jan 2014 Autobixen ude på amager de er rigtige dygtige har selv brugt dem og kan bestemt anbefales Af mig smiley

• #36   21. jan 2014 Carsten fra Randers-
    Ved du hvorfor en prut den stinker... ?

Det så de døve osse kan nyde den! smiley

• #37   21. jan 2014 Corty,

en mand sider på en restaurant og hører høj musik men han skal prutte han tænker at ingen ville opdage det hvis han pruttede i takt til musikken. først da han har pruttet færdig og alle kigger på ham kommer han i tanke om at han har høretelefoner på.

Kommentér på:
Prof. montering.

Annonce