{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udskifting af anlæg i E60 eller E91
  • #1   27. jan 2014 Selvfølgelig kan man det, men det ville da være synd at smide Pioneer i sådan en bil smiley

• #2   27. jan 2014 hvorfor ?
    havde tænkt mig at bygge helt andet anlæg i bilen end standard smiley

• #3   27. jan 2014 tror næsten det anlæg der sidder i bilen er bedre end det du vil putte i.. det er sikkert bose der sidder i bilen std?

• #4   27. jan 2014 Det er ikke ideen i at skifte anlæg i den jeg synes er synd. Det er ideen at proppe Pioneer stumper i sådan en bil jeg syntes er synd smiley

• #5   27. jan 2014 Ved nu ik om pioneer er et problem for det er kun afspiller også skal der DLS eller Rockford i (:

• #6   27. jan 2014 K.m
    Det spiller nok udemærket men problemet er jo om der er nok bad i til mig tvivler jeg på der er (:

• #7   27. jan 2014 Man kan købe navi skærmen med alt integreret dvs med alt mulig tilslutning osv. Uorg (kina radio) men det virker ok så er man da så langt hvis man vil udskifte resten..

Jeg har bmw 7logic i min det spiller pisse godt

• #8   27. jan 2014 Okay vil bare lige høre inden vi går ud og køber ny vil for er meget kræver ng. Mit anlæg da jeg køre 140 km hver dag så vil have den lyd ud af mine højtalere som jeg ønsker smiley

• #9   27. jan 2014 Køb en født med 7logic som min så har du sorrund med subs osv tror ikke du får bedre lyd og kvallitet

• #10   27. jan 2014 Okay tak for svar

• #11   27. jan 2014 Nej hvor er det sødt... Alle dem der skriver at 7logic anlægget lyder godt..

Det er dyrt, det er helt rigtigt... men tror jeg for ca ½ pris af hvad 7logic anlægget koster at få i bilen, kan bygge noget op der lyder langt bedre... tror ikke engang det ville være en udfordring...

7logic er dog udmærket... det skal ikke forstås som en sviner af anlægget... Det er meget fint hvis ens krav til lyden ikke er super høje...

• #12   27. jan 2014 Jeff H

At smide pioneer stumper i sådan en bil er synd?

Dvs. at en BMW er for fin til at man smider anlæg i, fra Pioneer der lige nu laver de mest vellydende Headunits du kan få på markedet... Pioneer som tager flere sejre inden for EMMA og AYA som er konkurrencer inden for lydkvalitet, end noget andet mærke??? Pioneer som er en af de bilstereo producenter der har flest EISA Awards under bæltet... Du mener ikke at det er værd at smide i en BMW???

Efter min mening er en BMW ikke værdi til at have Pioneer monteret... Faktisk mener jeg at pioneer er alt for fint til en skide BMW... Men hey sådan er vi forskellige...

• #13   27. jan 2014 tvivler på at et pioneer overhovedet kan hamle op med et logic7 hvad angår overall performance og styring via idrive.

Men er man stadig til et bagagerum fyldt med højtalere og scooter for fuld skrald, så mener jeg køberen ikke er en nyere bmw værdig

• #14   28. jan 2014 T K

Nej du har da nok ret...

sådan en hu her: http://www.pioneer.eu/dk/products/25/121/61/RS-D7RII/page.html
    Den er nok ikke noget værd i forhold til logic7
    Slet ikke med deres forforstærker på: http://www.pioneer.eu/dk/products/25/29/182/RS-P99/page.html
    Og så lige med effektforstærkeren: http://www.pioneer.eu/dk/products/25/29/182/RS-A99/page.html

Og det lader man så trække deres højttalere: http://www.pioneer.eu/dk/products/archive/TS-M01RSII/page.html
    Og diskanter: http://www.pioneer.eu/dk/products/archive/TS-T01RSII/page.html
    Nåh ja og subs: http://www.pioneer.eu/dk/products/archive/TS-W01RSII/page.html

Ikke nok med at den slags grej får logic7 lortet til at minde om noget affald fra thansen... Det får også bilen rundt om lydanlægget til at ligne billigt pis, og hvis man monterede den slags grej i en BMW så ville man bagefter sidde og ærgre sig over man ikke havde monteret det i en rigtig luksusbil... Det er den slags udstyr der hører sig til i en Maserati f.eks. og ikke i en skide bimmer...

Så jo... pioneer kan hamle op med logic7... Det kan endda slå det på alle områder... Men ok pioneers reference serie er jo også kun fuld optisk fra radio, til forforstærker til effektforstærker...

BMW ejere er lidt for glade for deres billige lort til logic7... i tror i har fået high-end lyd... i har ikke fået en bar røv at trutte i for alle de penge det system koster ekstra... Men så igen tvivler jeg på du vidste at disse ting fandtes fra Pioneer.. = Dumt at udtale sig...

• #15   28. jan 2014 Cody da jeg hørte "anlæg" til at starte med tænkte jeg nu mest på højtalere/forstærkere/subs. Jo deres Headunits er da fine, syntes bare der findes så mange federe højtaler enheder og forstærkere derude.
    Har personligt stadig til gode at høre et komplet Pioneer anlæg der spiller fedt. Siger ikke det ikke findes, jeg har bare endnu ikke hørt et. Men du har ret, vi har jo alle forskellig smag smiley

• #16   28. jan 2014 Jeff H

Så har du ikke hørt De 2 Danske Team pioneer biler der har kørt rundt i kbh... Hvilket er super ærgeligt... for du havde fået en stor overraskelse...
    Dette er den ene: http://www.bilgalleri.dk/galleri/131112-suzuki_grand_vitara
    Det er ikke helt uden grund at han faktisk altid vandt sin klasse i EMMA... såeh...

men hvad ville du da mene der spillede fedt??? Hvis du siger JBL trænger du til et los i løgene og en tur til ørelægen... smiley

• #17   28. jan 2014 cody, den grand vitara har jeg faktisk ofte set i kokkedal, hvor jeg bor, men desværre aldrig hørt den. Men vil da altid gerne lægge ører til et fedt anlæg smiley

JBL?? Så hellere selv sidde og synge i bilen smiley
    I min gamle bil fik jeg bygget en del af GZ's plutonium stumper i. Ikke at det er vild SQ, men der var nu meget godt smæk på. I min nye er jeg ved at smide en masse Hertz og audison grej i, og så går jeg lidt og lurer om man skulle se og prøve noget af det Gladen af. Det ser sgu ret lækkert ud smiley

• #18   28. jan 2014 ok.. kan fortælle at Pioneers ting sagtens kan konkurrere med hertz og Audison... Ihvertfald PRS og RS serierne... Det kommer jo ofte an på hvordan det er kombineret osv...

Men Hertz og Audison er sgu også lækkert grej... Og det er Gladen også..

Skal jeg være Ærlig så har GZ's plutonium serie intet med SQ at gøre da... smiley Men det er dog rigtig sjovt når der skal spilles højt... Altså SQ mæssigt er det jo ikke dårligt sådan skal det ikke forstås... kun at det var mere rettet mod SPL... smiley

• #19   28. jan 2014 Men jeg skrev lidt surt som jeg gjorde fordi det er meget forkert at rynke på næsen af Pioneer... for ofte er det pga. ren og skær uvidenhed man gør det... RS serien får jo Alpine's F1 serie til at ligne noget gammelt discount pis.,. smiley

• #20   28. jan 2014 Jamen som sagt lægger jeg også meget gerne ører til det en dag - altid lækkert at udvide horisonten smiley Og ja ang. Alpine, så er jeg personligt glad for deres headunits, men resten er sgu heller ikke lige mig.
    Købte overhovedet heller ikke mit plutonium grej for at spille rent og flot. Dengang skulle jeg bare have dyb bass og jo mere jo bedre. Havde faktisk også planer om at få meldt mig til noget DB drag med det, men nåede sgu aldrig så langt. Fik også indbrud i bilen før det blev helt færdigt smiley Idag går jeg så tilgængæld MEGET mere op i lydkvalitet smiley

• #21   28. jan 2014 Tja jeg kører stadig db-drag... men jeg har altid gået meget op i lydkvalitet... Hvilket har betydet at mine opsætninger altid har været lavet med henblik på at spille flot og så også kunne spille højt når det skullet... derfor jeg har deltaget i EMMA også...

Men selv Hertz kan spille højt... såeh der er ingen undskyldning... smiley

• #22   28. jan 2014 Det er korrekt. Men pengene er små for tiden, og venter hellere og så bygger noget ordentligt end at lave det halvt. Og så skal jeg også lige have bygget min motor færdig, det har pt første prioitet smiley

• #23   28. jan 2014 Nu vil jeg lige blande mig her igen ville faktisk bare høre om jeg kunne skifte til et pioneer headunit da jeg er utrolig glad for pioner som headUnit

• #24   28. jan 2014 Her er da ihvertfald lidt rammer og iso omformere mm, mon ikke du kunne finde hvad du skal bruge til det der smiley http://www.carsound.dk/soeg.asp?do=soeg&findertypeid=38&bil=&maerkeid=0&soeg=bmw

• #25   28. jan 2014 jo tak,
    men nu må vi se om jeg skal have Bmw som næste bil ingen ved i nu hvad jeg køber skal ud og se på nogen forskellige biler for 180-250 kg er sku mange penge og fortryde (:

• #26   28. jan 2014 Ja klart! Jeg er fornyligt udlært hos BMW og det er nu ikke lige mit mærke, men lige præcis E90 og især E60, det er godt nok dejlige vogne smiley

• #27   28. jan 2014 Er nu os mest til en 525d eller 530d e60

• #28   28. jan 2014 Der ville jeg gå efter 530eren. Syntes du får så meget mere køreglæde i den end 525. 530 trækker fantastisk, og er generelt set utrolig velkørende syntes jeg smiley

• #29   28. jan 2014 Okay det er os det jeg leder efter for køre 150 km hver dag og har ik brug for en ny bil der holder på værkstedet konstant (:

Kommentér på:
udskifting af anlæg i E60 eller E91

Annonce