{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  program til regne subkasse ud med
  • #1   7. feb 2014 winisd.... Probox... Bass box Pro... Termpro... Der er op til flere..

• #2   7. feb 2014 kan ikke komme ind på dem og er de gratis?

• #3   7. feb 2014 Kan ikke komme ind på dem? Troede du det var links jeg skrev??? lav lidt selv... søg på google... Og ja nogle af dem er gratis... de mest nøjagtige koster dog..

• #5   7. feb 2014 Mikkel s

Super link dog kun brugbart hvis han har en subwoofer fra Rockford Fosgate... Dit link virker KUN TIL RF...

Så det er faktisk ret ubrugeligt til alle andre...

• #6   7. feb 2014 CODY!

det har fungeret fint for mig med diverse kasser jeg har lavet..

OG det er lige hvad brugeren her efterlyser... et program til at udregne basskasser.... Det er det eneste han spørger om, Hvorfor vil du altid gøre et stort nummer ud af det? Så klog er du heller ikke...

• #7   7. feb 2014 Mikkel s

Gider du kigge på dit link igen??? Det program kan ikke regne ud til andet end RF enheder... dvs. de kasser du har lavet har sgu nok ikke været korrekt lavet... Og jo jeg er klogere end dig på dette område kan jeg se...

• #8   7. feb 2014 ingen tvivl om det... men manden efterlyser et program... det giver jeg ham... du rapper bare op om lov og orden og stopper ikke før du får ret... kom videre

• #9   7. feb 2014 Du giver ham et program der kun fungerer sammen med 1 mærkes produkter... hvad kan han bruge det til hvis han har Rainbow? Eller Alpine? Eller Ground Zero??? (Man har lov at tænke sig om inden man poster irrelevant pladder)

• #10   7. feb 2014 det har han jo ikke skrevet noget om vel... stop nu dig selv... det bliver sku da pinligt for dig det her...

• #11   7. feb 2014 Mikkel, det virker mere som om at det at du har taget fejl, vil du ikke godtage og prøver at få Cody til at udstå som den "dumme" som de små børn ville kalde det.

Til trådstarter så er der her et program som kan bruges:

http://sbp.softica.dk/2.0/en/?id=

Ellers så winISD beta er gratis og fungere fint. http://www.linearteam.dk/default.aspx?pageid=WinISD

• #12   7. feb 2014 Så du mener heller ikke jeg har svaret på det som han efterlyser?

• #13   7. feb 2014 Mikkel s

Nej du har ikke svaret på Mandens spørgsmål... havde spørgsmålet været: "Hvordan finder jeg den rigtige kasse til min RF enhed" Så havde du svaret helt korrekt... Men nu har du givet ham en beregner der er ubrugelig til alt andet end RF...

• #14   7. feb 2014 og hvad har du givet ham smart ass? jeg tror du misforstod min sparsomme kommasætning... jeg mente ikke at jeg havde svaret. men at jeg i det mindste svarede på det han spurgte om. Programmet jeg linker til har fungeret fint for mig og mit anlæg spiller som det skal, at du har et problem med det er sku dit eget problem Einstein

• #15   7. feb 2014 Mikkel s

Lille mand da... dvs. Winisd, probox, Bassbox pro, og termpro er ikke programmer til at regne basskasser ud med?? Såeh inden du kommer med flere løgne så læs lige længere oppe... jeg svarede faktisk manden på hans spørgsmål...

• #16   7. feb 2014 Men nu du siger det har virket for dig... medmindre du har kørt med en bass fra RF hvordan fanden kan du så have brugt det program til noget som helst??? den må du godt forklare mig... FOR DET KAN MAN IKKE... Tvivler på dit anlæg spiller som det skal...tror bare ikke du har ørene til at høre det...

• #17   7. feb 2014 Jeg har bare brugt de litermål den har givet mig og bygget i træ og glasfiber derefter. Men jo mit anlæg spiller som det skal. Jeg er ikke den store umti umti major. Mit anlæg spiller musik istedet. Men jeg syntes da du skulle pakke din enorme arrogance væk. Jeg har ikke andet end anbefalet dig her inde. Men du er da noget af det mindst sigende menneske jeg har hørt på

• #18   8. feb 2014 Så hvilke parametre fra Din subwoofer har den beregner dog brugt til at regne kassen ud??? Fordi den kan KUN regne ud at RF enheder... så medmindre det er RF enheder du har vil beregneren ikke kunne give dig det rigtige resultat... Jeg er ligeglad med om du har anbefalet mig... Du nægter selv at høre på facts... At det har virket for dig er fint... men ok lad os teste det... nu dit program virker så godt... hvor mange liter skal en enhed med disse specs så have ifølge dit link?

Speaker Specifications
    Power
    1100/1650RMS/Nom

DC resistance
    Rdc 2,9O
    Nominal impedance
    ZN 4O

fs 35,8 HZ

Xmax + -15 mm

Qms 5,09

Qes 0,37

Qts 0,34

Mms 219,8 g

Sd 490 cm2

Rms 9,7 Kg/s

Cms 0,09 mm/N

BL 19,4 Tm

Vas 31,8 dm3
    SPL 2,83V/1m 91 dB

burde jo være let for det program at regne ud jo...

• #19   8. feb 2014 Er du homo eller hvorfor er du sådan efter mig. ?

• #20   8. feb 2014 om jeg er Homo? Hvorfor? Har det en personlig interesse fra din side af da?

Hvorfor jeg er efter dig?
    Lad mig se: Du kommer med et link til en hjemmeside hvor man kan se hvilken størrelse kabinet der passer til ens Rockford Fosgate Subwoofer... Og KUN ens Rockford Fosgate subwoofer...

Prøver først at fortæller dig venligt at programmet kun kan bruges til RF enheder... Og ikke til noget andet... Dette reagerer du negativt på og siger programmet har virket for dig... 1: Hvis det har virket for dig har du haft en RF enhed... 2: Har du ikke haft en RF enhed vil jeg gerne vide hvordan fanden du har kunnet bruge programmet til noget som helst, da man trods alt skal vælge sin enhed på en liste, hvor der kun er RF enheder...

Anyway... Du vælger at blive personlig, fordi du simpelthen ikke vl indrømme du er kommet med et ubrugeligt link... Havde du skrevet at "nåh ja det havde du ikke lige set at det kun var RF enheder det virkede med" Så var den skid slået men nej... du bliver påståelig ad helvede til... Så nu får du chancen for at bevise dit vrøvl... Brug dit link... Og regn ud hvad den subwoofer jeg har skrevet parametrene på skal bruge af kabinet... (Ja det er en rigtig subwoofer der findes i virkeligheden) Det er ikke en RF enhed, men hey du påstår at programmet i dit link virker til det også... det har jo virket for dig...

• #21   9. feb 2014 Hold da kæft du må have for lidt indhold i dit liv man. Kom nu videre cody

• #22   9. feb 2014 Du KAN ikke finde ud af hvor stort kabinet den enhed skal have jo... nok derfor du nu snakker udenom...

En anden gang var det måske en idé når man venligt nævner facts for dig at du så bare accepterede dem istedet for at blive en påståelig tøs...

• #23   11. feb 2014 Ellers kan man jo altid kontakte ens forhandler... smiley det er til tider nemmere end alt det mudderkastning de altid er her i sandkassen... smiley

Kommentér på:
program til regne subkasse ud med

Annonce