{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Rep autoradio {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet en autoradio på Sjælland som der er gået i stykker?
Ved ikke helt præcist hvad det er, den starter bare ikke op. Men ingen sikringer er gået og der kommer fint strøm frem til den. Dem starter bare ikke?

Min radio er en android 2,3OS universal radio.

Hjemmeside:
http://tereteknik.se/2-DIN-UNIVERSAL-DVD-Spelare?product_id=191

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep autoradio
  • #1   9. feb 2014 Hvad har du lavet med den sidst?
    tænker mere på for at se hvad der har gjort den er gået død..

Fordi kan sagtens bare være android der failer.. Så skal du bare hardreset den.. burde stå i manualen hvordan du gør smiley

• #2   9. feb 2014 Mindre kortslutning.

• #3   9. feb 2014 tag fat i navigo.dk de kan lave den

• #4   9. feb 2014 Så det skete mens du rodede med ledningerne?
    Fortæl lidt om situationen.. Bare så hvis folk senere hen skal søge lidt på forum har de en ide om hvad de skal fortage sig i sådan en situation..

• #5   9. feb 2014 Jeg var ved at sætte ratbetjeningen til anlægget, som skal kobles til acc og Ground og til tilbage strømmet fra betjeningen.
    Det der så skete var at Ground og acc ledningerne på anlægget rørte bilens acc og gav gnister fra sig. Derefter loggede anlægget ned og lyset forsvandt. Eventuelt kortslutning.

• #7   9. feb 2014 Der er garanteret en intern sikring du har brændt af.. Hvis du er uheldig er det en transistor eller noget andet..
    Ofte er sådan noget dyrt at sende til rep..
    Men anlægget var tændt mens det skete? Og den lukkede ned normalt?
    Fordi kunne også godt være din tænding der er noget med nu.. En sikring dertil i bilen fx.. smiley

• #8   9. feb 2014 Har målet gennemstrømning i alle sikringer i bilen, og ingen sikringer var der noget galt med.
    Den logget normalt ned efter den havde fået knaldet.
    Har sat standard radioen i, og den virker uden problemer.

• #9   9. feb 2014 Lukker den normalt ned, så er det noget andet.. burde ikk være radioen..
    Tag iso stik og sæt gul og rød ledning til 12v og sort til ground og se om radioen tænder der smiley så er du 100 på den har det fint..

Fordi din beskrivelse leder kun til at det er sikringen i bilen der er futtet af.. især hvis ground på radioen var sat til normalt..

Fordi så har din ACC ramt ground, hvilket jo går igennem stel på radioen til bilens stel, dog inden vil den nok futte en sikring af.. Hvis ikk er det fordi dine sikringer er for høje..

Men mange måler på dem og failer.. Prøv nu bare at skifte sikringen og se hvad der sker smiley

• #10   9. feb 2014 Det prøver jeg lige.
    Mange tak.
    Jeg skriver igen hvis det ikke virkede

• #11   9. feb 2014 Men så burde diode lampen vel også lyse på anlægget, som om den er sat til?

• #12   9. feb 2014 Nu har jeg prøvet at sætte anlægget den på en anden bil. Og virker stadig ikke?
    Andre muligheder

• #13   9. feb 2014 Ok..
    Prøv at se om du kan finde en form for hard reset knap.. Er stadig sikker på at var den kortsluttet så var den ikke lukket ned normalt men bare gået i sort med det samme..

Men jo hvis der normalt har været noget der lyser burde det lyse stadig, med mindre radioen har brændt en sikring.. Nogle af dem har flere interne pico sikringer som kan brænde af inden noget vigtigt futter af.. Måske sådan en.. Kræver ihvertfald du piller den fra hinanden og tjekker om noget ser grillet ud smiley

• #14   20. mar 2014 Hej Mikkel, har du fået lavet radioen? Vi kan godt reparere den, det vil koste 500 kr. +moms i undersøgelsesgebyr, der vil du få et tilbud på reperationsprisen, vil du have den lavet, skal du ikke betale undersøgelsesgebyret, men kun rep prisen, kan det ikke svare sig at lave, så koster det 500 kr +moms.

Ud fra din beskrivelse tænker jeg det er et software problem, så vil næsten tro den kan laves indenfor undersøgelsesgebyrets pris.

Hvis det har interesse kan du sende en mail på salg@astina.dk så kan vi hjælpe dig.

Mvh René // www.astina.dk

• #15   20. mar 2014 Nu kan jeg jo sagtens side og være bagklog, men nøjes med bare at slynge en sidebemærkning ud til alle der skulle få lyst til at lære lidt...

Pil strømmen fra ude på batteriet inden du roder med elektriske forbindelser inde i bilen det kan spare dig for mange penge i sidste ende. smiley Ja også dig der kun skimter mit svar... smiley

Man slukker jo også (som regel) for strømmen inde i huset hvis man lige skal sætte en lampe til, skifte en kontakt eller lingene... Eller ja de "smarte" af os gør ikke... Men hey tit og ofte er der kun et par sikringer på øverste der ryger. Og så går vi ud og roder med anlæg i bilen. smiley

Så det var vist bare det... Håber alle blev lidt dummere på højere niveau... smiley

Og mikkel n jeg håber du fandt en løsning... smiley (det var åbenbart en ældre tråd der lige var blevet op'et af lidt firmareklame... (psst... jeg kan undersøge den gratis... smiley )arj gas det er fint at du selv popper ind der René når der tilsydenladende ikke rigtig var andre konstruktive løsninger <facbooktommeltot>)

• #16   20. mar 2014 Haha... tak Lyngbak, det var nu mest for at hjælpe ham... faldt bare over tråden og kan se han har en ældre tråd... kunne selvfølgelig have skrevet privat besked til ham... men ja, selvfølgelig håber jeg da han løser det selv, det er dumme penge at betale på det, men jeg kan nu engang ikke leve af at lave radioer som ikke er købt hos os, så bare tilfældigt vi sælger samme radioer og havde mulighed for at hjælpe, så det ville vel være en win-win situation kan man sige :o)

Kommentér på:
Rep autoradio

Annonce