{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

12V ledning til forstærker Seat Ibiza 2006? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har læst diverse forums oplæg med dette "problem", og er desværre ikke blevet klogere. - Jeg skal have trukket plus kablet ud i motor rummet, meeeeen kan ikke lige finde et hul eller gummiprop at føre den igennem.

Nogen som ved noget, eller har prøvet dette, på sådan en model?
Og NEJ jeg skal ikke føre det ud i inderskærmen!!! Ville også være super hvis jeg ikke skulle bore et hul!

på forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12V ledning til forstærker Seat Ibiza 2006?
  • #1   13. feb 2014 Hvor blir resten af kablerne fra motorrummet ført ind? og er der ikke plads sammen med dem? smiley

  • #2   13. feb 2014 I min Leon Cupra fra 07 var det nødvendigt og trække det ud i forskærmen.. Der var simpelthent ikke plads andre steder. Men så slemt er det altså heller ikke og trække ud igennem skærmen.. Det er faktisk ret nemt..

    Hvorfor vil du ikke trække ud i forskærmen?


  • #3   13. feb 2014 Michael N: Jeg ville meget gerne så direkte ud i motorrummet som muligt, men selvfølgelig hvis der ikke er anden udvej :s

    Casper J: Jeg kan ikke se hvor de kommer ind, da det gemmer sig godt under en masse bundmåtter og L**T...


  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   3. feb 2016 SKRIVER DA JEG SELV HAR PROBLEMER MED DET.
    er der slet ikke andre muligheder for at komme i gennem andre steder end at man skal i gennem siden på bilen, inde fra kabinen af og ud til batteriet,


Kommentér på:
12V ledning til forstærker Seat Ibiza 2006?

Annonce