{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afspil musik fra mobil via usb
  • #1   24. feb 2014 er det ikke nemmer bare og købe et USB stik og smide i? De koster snart ingen ting i dag...

  • #2   24. feb 2014 Vil du have en usb dims, som har et aux stik, så du kan tilslutte telefonen på den måde?

    Har du alligevel musikken liggende, så smæk det på en usb nøgle.

    Er det via spotify fx, så skulle du vel ikke være så heldig at din radio har bluetooth? Så bare streame den vej


  • #4   24. feb 2014 og så på med denne... så du Hooked op med din fon på anlægget!

    http://www.av-cables.dk/minijack-forlaenger/standard-minijack-forlaengerkabel-1-m.html

    Og det var egentlig ret billigt ikk?... smiley


  • #5   24. feb 2014 Kunne sagtens smide det over på et USB stik

    Ville godt kunne vælge hvilken sang jeg vil høre. smiley

    Er det ikke noget med man kan tage et iphone stik og så spille musikken ud af oplader stikket på iphone istedet for AUX.

    Kan ikke prøve det før på torsdag så vil lige vide om jeg skal gå ud og investerer i aux adapter eller om et iphone stik var nok.


  • #6   25. feb 2014 Sæt du bare dit Apple USB kabel i telefonen og i USB porten på bilen, og så burde du kunne spille løs, uden at skulle ud og købe alle mulige forskellige stumper

  • #7   25. feb 2014 Anders V - tak smiley

  • Pia J
    Pia J Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   9. jul 2016 Jeg har Samsung Galaxy 6s
    Jeg kan ikke via min telefon ubs stik høre spotify. Hvilket stik skal jeg så bruge ?


  • Steen S
    Steen S Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   28. apr 2018 Ved godt det er en gammel tråd, men pas på stumperne fra av-cables.dk. I sig selv fejler de ikke noget, men radioen tror den skal oplade og sender strøm, som ender i telefonens jackstik. Det slår telefonen ud !! Har selv prøvet det, og når man ikke kan tage batteriet ud af telefonen, må man vente med at bruge den til den selv løber tør for strøm.

  • Gerda S
    Gerda S Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #10   16. okt 2018 Jeg har kopieret nogle mp3-filer over på et usb stick, men jeg kan ikke afspille dem derfra i bilen. Når jeg kigger i mappen med usb sticket i min pc, ser det ud som om de ikke er der, men de optager pladsen. Nogle af filerne kan jeg se, men de kan ikke afspilles. Og endelig er der nogle få, som godt kan afspilles både på pc og i bilens anlæg.
    Nogen der har en ide om, hvad det kan skyldes.


  • #11   16. okt 2018 #10 Har du formatteret din USB-disk som FAT32?

  • Gerda S
    Gerda S Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #13   19. okt 2018 Hej Tak for ideer, men desværre. Den er format32 og der er flueben i skjulte filer.
    Det mærkelige er også at jeg kan afspille nogle af de synlige filer på pc, men ikke i bilens anlæg.


  • Gerda S
    Gerda S Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #15   19. okt 2018 32 GB men det skulle den kunne klare ifølge manualen

  • Gerda S
    Gerda S Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #17   20. okt 2018 Jeg kører den nyeste win 10. Og filerne er fra samme pc
    I bilen sidder der et Renault afspillingsanlæg


  • Gerda S
    Gerda S Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #19   25. okt 2018 Ja, den får automatisk et drevbogstav.
    Nogle filer kan jeg heller ikke afspille på min pc, men nogle af dem som ikke kan afspilles fra sticken i bilens anlæg, kan jeg godt afspille på min pc.
    Jeg har prøvet med Itunes og windows mediaplayer.
    Nogle kommer fra original cd, andre har jeg haft liggende på en harddisk i flere år. Kan ikke huske, hvor jeg har dem fra.
    Jeg har bare trukket dem over i mappen


  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #20   10. dec 2019 Jeg har en Pioneer Mixtrax, hvor der er noget galt med aux-indgangen (kun dikant). Kan jeg sætte en aux-usb adapter imellem og afspille musik fra iphone via usb-porten
    Der er et menupunkt, der hedder radio/aux/usb


  • #21   12. dec 2019 Jan: Du kan ikke bruge an AUX-USB adapter, da du ikke kan køre et analogt lydsignal ind via USB-indgangen. Men du kan i de fleste tilfælde sætte dit almindelige USB ladekabel til din iPhone, og til radioen, og så spille på den måde. Du skal muligvis hente en App til den, for at få det til at spille.
    Hvilke model er din Pioneer?


Kommentér på:
Afspil musik fra mobil via usb

Annonce