{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Audi Concert 1 AUX indgang {{forumTopicSubject}}

Goddag, bøvler lidt med noget gammel radiopjat.
Audi Concert 1 headunit skal jeg gerne have til at snakke sammen med et AUX jack 3,5mm.
ledningen er købt og skulle erstatte CD changeren. men der er ikke noget signal ind, så headunitten vil ikke skifte til CD funktionen.
som det fremgår på billederne skal man have et clock signal ind, nogen der har et trick til hvordan jeg får det hen ?

Billeder

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/bilstereoprojekter/122552-audi_concert_aux_?status=1

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi Concert 1 AUX indgang
  • #1   11. mar 2014 i så fald jeg får det hen vil jeg ligge en guide op så jeg kan hjælpe andre med samme problem fremadrettet ! smiley
    på forhånd tak

• #2   11. mar 2014 Hmmm.Det lyder meget mærkeligt. Har monteret mange af disse mini-ISO-AUX adaptere og har aldrig oplevet at der skulle "være signal" før den skiftede til CD.

Bare lige for at være sikker: Er det den eksakte model, som vist i albummet, der sidder i bilen?
    HAR du en CD-changer sat til normalt?
    Hvilken Audi er der tale om?

• #3   11. mar 2014 ja det er audi Concert 1 der er ikke cd changer i min model
    det er en 1998 audi a4 2,5 tdi

• #4   11. mar 2014 men stikket til cd changer er en mulighed bag i radioen ?

• #5   11. mar 2014 Netop den model af Concert kan desværre være låst, rent software-mæssigt, så hvis du ikke har haft CD-changer til fra fabrikken, er der med stor sandsynlighed ikke "låst op" for AUX'en!
    Så der er stik og alt er "forberedt", men det kræver en tur med en vagcom, hvis det skal aktiveres. Udover det, mener jeg ikke at den accepterer en "ren AUX", eller om der skal et lille interface i mellem..

• Lars Ø
    Lars Ø Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #6   19. sep 2019 Hej
    Kan enhver mekaniker med en diagnosecomputer åbne CD-changer indgangen?
    Er der nogen, der har erfaring med, hvad de beregner sig for dette?

Kommentér på:
Audi Concert 1 AUX indgang

Annonce