847 visninger
|
Oprettet:
Arbejde med glasfiber {{forumTopicSubject}}
Jeg har en hattehylde der danser noget til musikken. Det er pænt træls at høre på. Tit tænker man: Silence, I kill you! Men det er den som regel ligeglad med
Fik så tippet om at give den glasfiber men har aldrig leget med det skidt før.
Nogen der har en step by step guide for idiots så jeg kan komme i gang ? aner intet om det endnu
Kan man eventuelt lave samme nummer på indersiden af dørbeklædninger ? Det skal ikke males eller noget, men laves på indersiden så det stadig ser originalt ud i bilen.
Kom med nogle gode ideer gutter
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 49 Svar: 2.984
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.433
jul 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 431
Du skal være opmærksom på at glasfiber kan være noget øv at arbejde med de første mange gange man gør det, da der skal lidt arbejde til for at undgå luftbobler osv.
Ang. selve hattehylden, så er en afvejning af sikkerhed også værd at tage med inden du går i gang. Hvis du fastmonterer din hattehylde ordentligt så giv den gas med glasfiber, MDF, jern, what ever men hvis ikke så bør du nok overveje om du vil løbe risikoen ved at have xx antal kg flyvende igennem kabinen i hovedhøjde ved et eventuelt sammenstød.
Det lyder måske som vældig kloge ord, men havde selv ca. 35 kg sidende (2x18mm MDF skruet sammen med en 15" monteret i) i hattehylden i en periode uden den store fastmontering indtil jeg fik vist en artikel med hvilke kræfter der er på spil ved et sammenstød på bare 50 km/t.
jul 2007
Arbejde med glasfiber