{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

trække plus kabel i 206 1,4 hdi 05 {{forumTopicSubject}}

Heey håber i kan hjælpe mig da jeg er helt lost. Jeg har en peugoet 206 1,4 hdi som jeg skal have trukken den røde + kabel ude fra motorrummet men hvor skal jeg bore hullet og derefter ved jeg godt hvad jeg så skal. Det er nok den sværeste bil jeg skal lave anlæg i da de andre har været meget nemmere. håber i kan hjælpe mig, er fra Brønderslev

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trække plus kabel i 206 1,4 hdi 05
  • #1   22. mar 2014 Du skal ikke bore hullet. Mener det er i højre side af motorrummet, i midten(højden) der er en indgang, og den bruger du. Ingen grund til at bore i karossen, når der allerede er lavet huller til det. Der sidder en gummiprop, og den skærer du et hul i, så + kablet kun lige kan presses igennem, for så er den så godt som tæt.

• #2   22. mar 2014 Der sidder også en lille blændprop der bare kan poppes ud i v. side af motorrummet lige bag ved batteriet, den har jeg brugt på de to 206'ere jeg har haft.

• #3   22. mar 2014 Jeg var i gennem samme omgang i onsdags... Jeg brugte det hul hvor der sidder en prop i en smule til højre for midten, når man ikke ned i motorrummet forfra. Der er en prop i beklædningen indvendigt i bilen bag ved konsollen, så det er lige til at trække kablet.

Hvis du sender mig din mail, så skal jeg nok lige tage nogle billeder og sende til dig smiley
    -Kasper

• #4   22. mar 2014 Der er også en prop lige nede ved speederpedalen. Det er hullet til gas kablet, men der er ikke kabel på den smiley
    Der er det i hvert fald trukket igennem på min RC smiley

Kommentér på:
trække plus kabel i 206 1,4 hdi 05

Annonce