323 visninger
|
Oprettet:
Diskant sammenligning? {{forumTopicSubject}}
godaften bg, jeg står og mangler et nyt såt diskanter da min ene desværre lige har givet op
jeg har alpine type-x i fronten (5,,25) og vil selvfølgelig gerne have noget der spiller mindst lige så godt (gerne bedre) og så faldt jeg over ATOMIC QT1.3 men der står kun i beskrivelsen at de har 100W og at det er 3mm silke så ville hører om i ved noget om de ligger i samme kvalitats niavu? på forhånd tak
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Nu er Alpine type X jo ikke det jeg vil kalde højeste kvalitet da... det er bare unødvendigt dyrt... Så ja Atomic sættet ligger i samme kvalitet... Hvis da ikke det er meget bedre... Men igen... Det duer ikke det du har gang i... på fat i et sæt diskanter som passer til dine komponentsæt... Dvs. få fat i Alpines type X diskant... Snak med extreme carparts i esbjerg... mener han sælger Alpine og kan skaffe dem hjem...
Og så skal du måske lige overveje om du mon er lidt for hård ved det komponentsæt siden diskanten brænder af...
dec 2011
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 149
- credits og stor respekt til dig for at bruge så meget tid på at hjælpe andre! go aften
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Diskant sammenligning?