{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Fox
Fox
Emner: 3 Svar: 3

Ingen strøm ved radio {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri.
Jeg kan ikke få min radio i min Golf 3 til at virke.
Fulgte denne: http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/guider/26899-oversigt_over_multi_iso_stik__golf_3_1993___ vejledning, men det virkede ikke.
Troede det måske var min radio der ikke virkede, så købte en ny. Det virkede så heller ikke.

Nu har jeg så trukket 2 ledninger direkte fra batteriet ind i kabinen og tilsluttet til iso-stikket, det virker så stadig ikke.

Nogen der ved hvad der kan være i vejen? Har ikke tilsluttet højtalerne endnu da jeg vil tjekke radioen først, kan det være problemet?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen strøm ved radio
  • #1   11. apr 2014 For at din radio virker, skal følgende være monteret til den:

12v til gul
    Acc til rød
    Stel til sort

Måler du på disse og alt er som det skal være, er din radio defekt. Er det ikke som det skal være, er det simpel fejlsøgning.

• #2   11. apr 2014 Er der ik noget om at VW ikke har tændingsplus i den årgang? Jeg mener jeg trak fra kørelyset på min gamle.
    Prøv at sætte konstant plus på både den gule og røde. Hvis det stadig ikke virker, er det din stel der mangler..

• #3   11. apr 2014 min tidligere golf 3 havde da tændings plus, sæt nøglen i og drej til tænding, den forsvinder først når du har taget nøglen helt ud.. havde ingen problemer da jeg skiftede radio

• #4   11. apr 2014 Mener at nogle radioer skal have antennen i for at tænde. ved ikke om den trækker ekstra stel via den eller hvad der sker

Kommentér på:
Ingen strøm ved radio

Annonce