{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.232 visninger | Oprettet:

Bilradio til 300-600 kr. Nogen stor forskel? {{forumTopicSubject}}

Jeg har returneret den Lidl Silvercrest bilradio med usb og mp3 som jeg købte for et par uger siden. Fik aldrig usb til at virke, ej heller var radioen særlig god.
Men nu skal jeg så ud og have en ny, og det skal være med usb-udgang og med med en god radiomodtagelse.
Den gamle analoge bilradio der stadigvæk er i bilen fungerer fremragende med radiodelen, men har ingen usbudgang.
Her er 3 fra Elgiganten og Harald-N, nogen i kan anbefale i det prissegment? Jeg har forresten købt en adapter til antennen, da den der sidder i bilen er flad, og de fleste nyere har langt stik. Det kan være pga kvaliteten af adapteren, at modtagelsen på lidls radio var så håbløs. Købte bare en til 20kr hos Brinck.

Pioneer 150ui 599kr
http://www.harald-nyborg.dk/p3422/pioneer-autoradio-150ui

SONY DSX-A40 299kr
http://www.harald-nyborg.dk/p8621/sony-dsx-a40-autoradio

Sony bilradio 1-DIN DSX-A42UI 599kr
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/bilradio/DSXA42UI/sony-bilradio-1-din-dsx-a42ui

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilradio til 300-600 kr. Nogen stor forskel?
  • #1   4. maj 2014 den sony fra harald halvpris er da fin hvis du kan undvære CD. har selv overvejet den, men hører af og til en gammel CD.

• #2   4. maj 2014 Er det egentligt svært at sætte sådan en radio i en bil?

• #3   4. maj 2014 Jeg kan fint undvære cd. Jeg vil helst at den kan returneres, da som du skriver Dennis, det alt andet end lige er nemmere og bedre selv at høre den og evt returnere den hvis den ikke er tilfredsstillende.

@Mads K.
    At sætte radioen i min gamle Golf 3 er temmelig nemt.Jeg kiggede bare lidt på stikkene, der var en strøm og højttaleradapter sat i stikkene allerede, pillede én af dem ud, ind i Iso A og B og så kører det.
    Man skal matche ens kabler der er trukket fra højttalerne og strømmen, med udgangene på radioen, evt købe en adapter så strøm og højttalerstik og antennekabel passer, så skal rammen sættes i bilradio-hullet, i med stikkene bag i radioen, og så stik den ind i hullet :P.
    Tror de fleste bil-stereoer er af samme størrelse så de passer i de fleste biler.

• #5   5. maj 2014 Den pioneer 150UI er glimrende syntes jeg, den laver fin lyd, og kan næsten indstille alt det man kan få brug for. Den har 2x rear/sub udgange mener jeg det er. Det eneste jeg hader ved den er at det er umuligt at læse hvilket musik man hører så snart teksten på skærmen ruller..
    4 ud af 5 stjerner til den.

• #7   5. maj 2014 Hvad vil problemet være ift 16 volt? Skal volten være præcis det samme i bilen som i radioen?

• #9   5. maj 2014 Tommy, nej når man f.eks hører musik over USB, når den viser navn på sange, så er det ikke nemt at se.

• #11   5. maj 2014 Jaja, det er rigtigt nok. Men det var også bare for at sige det smiley

Kommentér på:
Bilradio til 300-600 kr. Nogen stor forskel?

Annonce