{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Hjælp til Headunit 2. {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG. Jeg skrev for nogen dage siden om et problem med min headunit som ikke ville tænde.

Jeg har fået en masse gode svar tilbage fra nogen af jer. Jeg har prøvet men det virkede desværre ikke.. øv øv..

Nu har jeg så prøvet at finde fejlen med en prøvelampe, og her fandt jeg så muligvis fejlen.

Jeg har byttet om på samlestikket så gul / rød ledning sider sammen og rød / gul sider sammen, det skal man åbenbart gøre på nogen VAG biler. Jeg har så prøvet at måle strømmen i de ledninger jeg har samlet og i den gule / røde ledning er der strøm på så her tror jeg ikke problemet ligger. Jeg prøvede selvfølgelig også at se om der var strøm igennem den røde / gule ledning og her var der så ikke noget =( Her skal der jo også strøm igennem for at radioen ville tænde.

Jeg har taget nogen billeder af det og håber i har tid og lyst til at kigge på det så jeg kan få sat min anden headunit. Det kunne værre nogen af jer kunne se hvilket ledninger der evt sad forkert smiley

Mvh Marco

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/bilstereoprojekter/125967-hjaelp_til_headunit_

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Headunit 2.
Kommentér på:
Hjælp til Headunit 2.

Annonce