{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Mangler kode til mit Sony blackpanel? :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har mig sådan et sony cdx-m850mp som jeg har haft til og ligge i et par år. Men så da jeg ville sætte det til igen den anden dag spørger den selvfølgelig efter en kode som jeg på ingen måder kan huske?! Kan man finde koden et sted eller skal jeg til og ha fat i en sony forhandler her i dk eller hvad kan man gøre? smiley

Jeg mangler forresten os en fjernbetening til samme anlæg hvis der skulle være nogen der lå inde med sådan en smiley

På forhånd tak folkens ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler kode til mit Sony blackpanel? :(
  • #1   24. maj 2014 de koder kan findes på nettet... fjernebetjeningen skal bruges for at trykke koden ind. måske har jeg en extra fjernbetjening til at ligge

• #2   24. maj 2014 En af disse sku gerne virke - Har selv brugt en af dem før.

CODE 1: MODE SOUND OPEN ATT

CODE 2: ENTER OPEN meNU 6

CODE 3: OPEN DISC+ 1 LIST

CODE 4: SEEK- SEEK+ 3 OPEN

CODE 5: OFF 4 OPEN SOURCE

CODE 6: 2 OPEN DSPL SOUND

CODE 7: OPEN 5 ATT SEEK+

CODE 8: DISC- DSPL OFF OPEN

CODE 9: SEEK+ SOUND OPEN ENTER

CODE 10: DISC- LIST SEEK- OPEN

CODE 11: OPEN 4 LIST OFF

CODE 12: DSPL SOURCE OPEN 1

CODE 13: MENU 2 MODE OPEN

CODE 14: 5 DISC+ OPEN ATT

CODE 15: 3 MENU SEEK- OPEN

Dog skal du bruge en fjernbetjening for at taste dem ind.

Når du har tastet en kode ind og intet sker, så klik på reset knappen og prøv en ny kode.

• #3   24. maj 2014 Okay mange tak for hjælpen jeg vil kigge lidt nærmere på det så smiley Men jeg må lige få fundet mig en fjernbetening så jeg kan trykke koden ind smiley
    Hvor kan man finde sådan en remote controller til fornuftige penge ? =)

• #4   4. jun 2014 Er der så nogen det kan fortælle mig hvidligt alle fjernbetjeninger jeg prøver til anlægget ikke virker? ??? ??????

• #5   5. jun 2014 Ellers sidder der da en reset knap... Sletter den ikke koden?

• #6   5. jun 2014 Og remote kan findes her: http://www.ebay.com/itm/like/251529497526 Hvis der ikke er nogen her inde der har en du kan købe...

• #7   5. jun 2014 Jeg har købt en brugt fjernbetjening her inde så har jeg købt en ny fra nettet og der er ikke nogen af dem som virker selvom den nye jeg har købt skulle passe til 15 forskellige Sony radio'er.
    Jeg har p's prøvet og resette anlægget. Men jeg kan slet ikke komme til og trykke nogen kode den står bare og blinker med at jeg skal trykke en kode men der sker intet når jeg trykker på knapperne ??

• #8   6. jun 2014 Og det er en RM-X111 du har købt?

• #9   6. jun 2014 Nej jeg tror desværre det er noget kopi noget har jeg set da den endelig er kommet hjem ?? Men den der fra Ebay er det den der passer til den model black panel?

• #10   6. jun 2014 Ja den skulle passe til din model i følge sonys brugsanvisning.. smiley

• #11   6. jun 2014 Ja okay mange tak for hjælpe jeg bestiller den med det samme ?? Kan det godt passe at den uoriginale køre på en anden frekvens eller noget? Fordi der står nemlig os at den skulle virke til denne model ??

• #12   6. jun 2014 Den fjernbetjening jeg fik den anden dag hedder RM-X151 ??

• #13   6. jun 2014 Ja den duer ikke... Det er kun RM-X111 og de to "ratbejteninger" (RM-X4S og RM-X5S) men til koden skal du bruge RM-X111.. smiley

• #14   6. jun 2014 Ja okay jeg siger rigtig mange tak for hjælpen hr. Jeg kunne jo ha købt mig fattig i fjernbetjeninger hvis jeg skulle prøve alle sammen hehe ????

Kommentér på:
Mangler kode til mit Sony blackpanel? :(

Annonce