{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trækning af kabler
  • #1   27. maj 2014 Nope så får du en dejlig generatorstøj... Træk den hellere med Remote istedet...

  • #2   27. maj 2014 Ja min remote løber med min strøm (Der er jo power i dem begge)

    spørgsmålet er om højtalerkabler, er at betragte som signalkabler eller strømkabler?
    Altså må de løbe sammen med phono eller strøm?


  • #3   27. maj 2014 har altid trukket hele hver for sig.. kan god være det er overkill men sådan har jeg altid gjort..
    strøm i den side hvor bat. sidder.. signal i midten, og højtaler i modsatte side af strøm..


  • #4   27. maj 2014 Men jeg kan jo ikke undgå at det på et eller andet tidspunkt vil ramme hinanden..


  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #5   27. maj 2014 Det er signalkablerne der kan være følsomme over for generatorstøj (og andet) da det efterfølgende vil blive forstærket op i forstærkeren de skal derfor helst ligge adskilt fra strømførende kabler.

    Der skal en del strøm til at få en højttaler til at sige noget, og man vil derfor ikke kunne høre den svage strøm som evt. kan skabes ved induktion ved at højttalerkabler ligger tæt ved strømførende kabler. Derfor kan højttalerkabler godt ligge sammen med strøm.

    Hvis signalkabler skal krydse strømførende kabler er det bedste at gøre det så tæt på vinkelret som muligt, så forhindres støj bedst muligt.


Kommentér på:
Trækning af kabler

Annonce