{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Pioneer TS-WX710A - Aktiv Sub. {{forumTopicSubject}}

hey folkens.
Vil høre jer efter om nogen har erfaring eller har hørt denne sag spille?
er den pengene værd i følge med en størrelse, men bare lige for at trække bassen væk fra højtallerene, så man kan udnytte anlægget bedre, og vil ikke køre rundt med en kæmpe baskasse længere, men denne kunne jo nemt gemmes bagi uden at man skal lege brian smiley
Håber i kan svare mig med nogle fornuftige og seriøse svar, på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer TS-WX710A - Aktiv Sub.
  • #1   28. maj 2014 Jeg smed en i min bil i søndags - og jeg har IKKE FORTRUDT ét eneste sekund.

Jeg har tidligere haft mange forskellige subs, i forskellige størrelser og prisklasser - og den her er fuldt på højde med de bedste hvad angår lydbilledet. Okay, den kan givetvis ikke lave det samme massive lydtryk som en kraftig 12 eller 15 tommer, men den spiller rigeligt højt og rigeligt dybt - og den gør det rent og pænt og uden dikkedarer!

Som en "alt i én"-enhed, får den mine absolut varmeste anbefalinger!

Ps.
    Resten af anlægget består af 4 Hertz højtalere, koblet op på en 4 kanals forstærker

• #2   28. maj 2014 Jeg syntes også den rigtig go, jeg har haft den lidt ældre model og du for bestemt noget for pengene smiley

• #3   28. maj 2014 tusinde tak for jeres fine svar, det lyder jo rigtig overbevisene smiley

Kommentér på:
Pioneer TS-WX710A - Aktiv Sub.

Annonce