{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rainbow Amboss 12''
  • #1   17. jun 2014 50-55 liter vil passe meget godt...men kommer an på, hvor du vil have, at den skal opføre sig smiley

• #2   17. jun 2014 Hvor skriver de så på rainbows hjemmeside at det er minimum 15 i lukket og 35 i portet? smiley kan de 50-55 så godt passe ;)?

• #3   17. jun 2014 De 50 liter er, når den er portet smiley
    Jeg har en 12" i et 30 liters, men jeg har bygget en 45 liters nu, og den er meget mere dyb, og det er ligesom om, den "ånder meget bedre" og har mere frihed smiley
    35 liter er bare hvad de anbefaler:)

• #4   17. jun 2014 Ja men selvom den så er så dyb kan den så sagtens fyrre op for en dance sang eller lign med godt go på? smiley

• #5   17. jun 2014 Kan den, men hvis du kun vil bruge den til det, ville jeg lige hoppe 5 liter ned end de 45 jeg har smiley
    Det skal så lige siges, at min endhed "bare" er fra thansen smiley

• #6   17. jun 2014 bassenhed??

Jamen vi snakker en specific ikke bare alle mulige? det forskelligt fra bass til bass jo smiley

• #7   17. jun 2014 Ved jeg godt, men en Rainbow så vidt jeg ved, laver nogle rimeligt kraftigt sibwoofers, så vil mene 30 er for lidt smiley

• #8   18. jun 2014 Emil L

Hvis du ikke ved præcist hvor mange liter enheden skal have så hold kæft... At du har en skrammel enhed fra thansen som reagerer fint i et 45 liters kabinet betyder ikke at en Amboss enhed skal have flere liter... tværtimod kan den risikere at skulle have færre antal liter for at spille optimalt... f.eks. GZNW12 som er en kraftig 2000 watt rms enhed, skal kun have 40 liters portet kabinet... Så hold op med det vrøvl... og dette er ikke ment som tilsvining men som en bøn til at du ikke påstår den slags en anden gang... Du ved måske ikke bedre og det er fair nok, men en subwoofers kabinet skal udregnes ud fra dens T/S parametre... og derefter kan man lave ændringer i forhold til Cabingain osv... Men man kan ikke bare gætte sig frem i blinde... smiley

Kommentér på:
Rainbow Amboss 12''

Annonce