{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

problem med bas hvordan? {{forumTopicSubject}}

hej

det drejer sig om 2x12" bas'ser jeg har som ikke vil give ret meget lyd fra sig, man kan høre lidt og når man sætter hånden på er der lidt men ikke som 2 basser,???

har kigget alle kabler igennem og det ser ud som det skal kan ikke se hvad der er galt??

nogen der ved hvad fejlen kunne være?

har på et tidspunkt kørt hvor alle kabler var sat til men phono var ikke sat til bag radio, da den skulle skiftes, og efter det virkede det ikke længere ?

håber nogen har noget info viden eller noget

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med bas hvordan?
  • #1   28. jun 2014 Det kan jo være mange ting... filtre der står forkert... bass der kan være skruet ned for på HU f.eks. eller dine forstærker indstillinger der har ændret sig... Kan være e brændt enhed eller brændt udgang på forstærkeren... osv osv... Der er for mange ting til at man kan fortælle præcist hvad problemet er uden at høre / se det selv først...

• #2   28. jun 2014 hvor er du fra ?

• #3   29. jun 2014 Evt en fasevending på enhederne hvis de er med 2 svingspoler så vil de modarbejde hinanden eller fasevendt mod hinanden så den ene køre ind og sen anden ud. " tryk udligning.

• #4   29. jun 2014 ja du har ret cody, ved godt det er svært, når man ikke er ved problemet og se på det der er kun en monoblok og bassen der er monteret ikke andre forstærkere.

vil det hjælpe koble alle kabler fra hvor de sidder og åbne monoblok og se om noget er brændt deri (håber jeg ikke det bliver for dyrt)

jeg har roddet med indstillinger fra radio så de stod som de gjorde før der var der ikke noget,?

er fra århus / viby for resten hvis nogen kan noget og kan komme forbi og hjælpe til smiley

• #6   29. jun 2014 den 12. juli er jeg i Jylland til dB-drag i Aabenraa... Hvilket måske er lidt langt væk alligevel... Men har du ikke fået løst problemet der vil jeg godt kigge på det der.. .:)

• #7   29. jun 2014 Jeps jamen jeg vil kigge på kabler og sikringer igen og lige åbne op for monoblokken

Kommentér på:
problem med bas hvordan?

Annonce